Szia!Bocsi ezt a lánc kérdést nem értem.A ropsulyos rész ami a fotengelyen van,arrol a meghajtást hátra a kuplung felé nem ékszij kell hogy átvigye?Bár a Mintet nem tudom de pár robogot mar csinaltam a barátommal,a hajtomű majdnem egyforma!
Ez tényleg más. De viszont ha erről előbb előbb beszélünk egy utcabeli haver vevő lett volna rá. A Trojáknál vett ugyanilyet. Megvárom mi lesz az aukció vége az ebay-en, aztán felkeresem én is ha nem jön össze.
Van valami festék, a feka dörzsi szivaccsal meg súrolószerrel lejön nagy nehezen, de a csavaroknál meg a zugokban 1általán nem lehet hozzáférni. Valszeg ráégett-rákövesedett fékpor, fékfolyadék.
Lehomokozni meg újrafújni lenne a legjobb, de ennyi humán erőt erre nem akartam szánni, ha van egyszerűbb módja.
Sziasztok!
Tegnap vettem egy 600-as Fazert, 93-as évjáratú.
A problémám, hogy egy gázfröccs után lassan esik vissza a fordulat alapjáratra, plusz indításkor először felpörög, majd onnan esik vissza a fordulat. Ez normális?
Aki ért hozzá segítsen, hogy ennek mi lehet az oka.
Kösz, széles utat!
Festék alá is le kell pucolni, úgy illene... jó lett volna vmi oldószer, ami viszi. Csiszolni elég munkás lesz a zegzugok miatt
Lehomokozni meg újrafújni lenne a legjobb, de ennyi humán erőt erre nem akartam szánni, ha van egyszerűbb módja.
Nem tudja vki, hogy ezt mivel lehet lepucolni? Féktisztító, brigéciol, felnitisztító, nitrohígító, benzin nem viszi.
Ötlet?
elég nehézkes ez a karbi le-feltétel nem szeretném túl sokszor
Tegnap vettem egy 600-as Fazert, 93-as évjáratú.
A problémám, hogy egy gázfröccs után lassan esik vissza a fordulat alapjáratra, plusz indításkor először felpörög, majd onnan esik vissza a fordulat. Ez normális?
Aki ért hozzá segítsen, hogy ennek mi lehet az oka.
Kösz, széles utat!