A szolidusznál már olvad... A1-A3 fölött átkristályosodik ( 911-723 C )... Magas hőmérsékletű megeresztés 500C... Alacsony hőmérsékletű 200-300C..
Szóval a szoliduszt ne is akard elérni, mert akkor már mindegy!
ezt a karbi szét szerelése és megvizsgálása után fogod tudni. kétféle állítási lehetőség létezik: mennyiségi szabályzás illetve minőségi szabályzás. Mennyiségi szabályzás: az előre beállitott keverék MENNYISÉGÉT szabályozod, azt hogy mennyit kapjon a már beállitott keverékből a motor. Minőségi szabályzás: a keverék összetételét állitod. Ezzel azt szabályzod, hogy egységnyi benzinhez mennyi levegő jusson. szerintem állitsd ujra a karbit még pedig a következő módon: szabályzó csavart fél fordulatonként betekered addig , hogy a motor majdnem leáll ( fél fordulatok közt vársz egy 20 másodpercet) . ha megtaláltad azt a fordulatot ahol még éppenhogy él, elkezded fél fordulatonként, várva, kitekerni. addig tekered kifelé felenként, amig emelkedik a fordulatszám. ha nincs fordulatszám mérő MŰSZERED, akkor csak a füledre hagyatkozhatsz. Mikor megtaláltad a legmagasabb fordulatot, akkor lesz helyes a beállitásod. Ha megfelel az alapjárat akkkor kész vagy. ha nem, akkor 4ütem esetén egyszerüen lentebb állitod és kész. kétütem esetén lentebb veszed az alapjáratot, és kezded elölről a tekeréses macerát. remélem segitettem
igen eddig én is eljutottam....cska azt nem értem még hogy a karbin mit állítok....A levegő mennyiségét?mminmt azt ad többet hozzá vagy benzint ad hozzá?
ha csak szivatóval megy rendesen a motorod, arra lehet következtetni hogy szivató nélkül tul szegény keveréket kap a motor, tul sok a levegő magyarul. ( azért megy rendesen szivatóval, mert a szivató túldúsítja a tüzelőanyag - levegő keveréket arra az időre, mig a motor nem üzemmeleg. És mivel szegény a keveréked, ezért a tuldusitott keverék lesz a "megfelelő " keverék.
olyan gondom van, hogy kéziszívtós a robogóm, és mikort szivatóval megyek akkor megy mint disznó! de mikor leveszem róla akkor 40körül fulladozik...karbi beállítás? vagy lehet más a gond? kerbim alap helyzetben van...teljessen becsavartam, majd 1,5fordulatot kicsavartam....
A profik úgy csinálják, hogy a csapágyat felmelegítik pontosan 180 C fokra,( de a kiskalapács legyen a kezed közelében,-és nehogy túlmelegítsd,)-ésmikor felmelegedett bőrkesztyűvel tedd a helyére. Ha kézzel nem menne a helyére akkor egy csődarabbal rákoccantod .Van hogy rá lehet tenni kézzel.
hali mindenkinek! olyan kínom van hogy a motoromon kormánycsapágyat cserélek,és olyan passzos,hogy nem igazán akar rá csúszni a tengejre. szét verni nem akarom. mos melegitsem a csapágyat,hogy táguljon vagy hütsem?
Akkor viszont összehozhatnánk egy találkozót nálam, ha már lábon áll a gép és felkerült minden a vázra (még talán mérőműszerem is van otthon), mert nem lenne jó ha megint így összeégnének a tekercsek.
Hát először is sztem a tankot ne engedd le télire hanem töltsd csordultig, az aksit meg töltsd kb két napig és jó lesz. Közben meg pucold ki a karbit, légszűrőt, gyertyát.
Szóval a szoliduszt ne is akard elérni, mert akkor már mindegy!