Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont elötted hivtam a Trojákot hát nem szabadna gyurmásnak lennie ma teszek fel képet az enyémröl, úgy emlékszem dettó az enyém
bikázd be.
sziasztok,

biztos láttatok már ilyet, hogy tavaszi garázsbólverdakitoláskor nem akar beröffenni a gépezet (honda nsr). Namost az a helyzet, hogy bár fedett helyen volt, de akksit benne hagytam, és úgy lemerült, hogy egy napos töltés után meg se mozdul az önindító...

Tolásra pedig beköpi a gyertyát. Már próbáltunk vele egy pár dolgot, meg még holnap folytatjuk is, de azért kiváncsi lennék ki mit javasol ilyen esetre. Jó persze legközelebb télire elrakni szépen, akksi ki, meg benzin leenged (legalábbis ezt mondták, hogy okos dolog), meg beindítani egy párszor, mivel most már lassan fél éve pihenőn van...

Tehát ki hogyan lehelne bele életet így látatlanba? Köszönöm!
hát igen .. erre gondoltam, remélem egyben maradt a karmantyú.. fasznak siettem a ringre..
hihetetlen sok szmötyi tud lenni az alsó munkahengerben
én 2-3 évente mindig kitakarítom, dugattyút fogkrémmel kifényesítem
visszatenni óvatosan, mert könnyen sérül a karmantyú
csak járasd meg a dugattyúkat párszor, jó lesz. Ha koszos a felületük akkor azt persze takarítsd le
asszem jobb lesz ha àtnézetem az egész elektromossàgàt
üdv! érdeklődnék(yamaha xjr 1200 96 4pu duplatárcsás ) a minap fékbetétet cseréltem elöl a motoromon, ám mikor összeraktam friss f.folyadékkal egy órányi pumpálgatás és légtelenítés után sem volt semmi ellenállás a fékkaron és semmi fékhatás.. elemezgettem egy robbantási rajzot, és arra jutottam hogy vettem felülre egy felújító szettet, még nem raktam bele, de tegnap mentem egy rövid karikát a gyatra fékhatással és arra lettem figyelmes hogy a jobb oldali nyereg nem 'engedi' el a tárcsát, és ég a betét+ fogta is a kereket rendesen.. na már most a kérdés az lenne többek között, hogy a féknyeregben lévő fékdugattyú visszanyomásakor odacsíphettem a gumitömítést és azért nem megy vissza vagy mi? jó lenne ha nem kéne alulra is felújító készlet, mert a 10.000-es szervíz már így is 60.000 nél jár úgy, hogy a blokk elvileg hibátlan..
azt meg nem is tudom hogy hol keressem :)
Egy jókora zárlat!
azert tartottam erdekesnek, mert ha megnezed a linken levo tekercset, azon nincsen. meg azt sem ertem hogy miert szurke, pedig "lakk" szinunek kellene lennie. sajnos valaki nagyon csunyan osszemokolta. raadsul szerintem a feszultsegszabalyzo is halott. vagy legalabbis koze van hozza. vagy mi okoz ilyen osszeegest?
Bocsi diódahidat akartam írni.Nem fesz. szabályzót.
Velencén vagy hol van a motorbontó, ott nem nézted ?Mert szerintem fesz .szabályzó is kell hozzá.
Hello. Nem dobom el, meg jo szolgalatot tehet, csak most nincs ido foglalkozni vele, nyakunkon a jo ido :). Kell egy uj minel elobb.
azok a gyurmák rögzítik a huzalokat.
Szia Steflll. A leégettet se dobd el, megtekercselem Neked télen.Annak jó lenne ha utánanézetnél, hogy a diódák körül mi a helyzet , mert ha az újat beteszed,az is leéghet.
Meg azt sem értem hogy miért szürke, meg mik azok a gyurmák rajta.
Na itt vannak a képek. A vezetékek el vannak teljesen szenesedve, azt se látom hogy mi hova ment eredetileg
Itt van amire licitálok. Ez pont olyan mint az enyém. Ja, felhívtam vagy 5-6 bontót ma, egy helyen (Troják - Csetény) volt, azt mondta hogy 25e, de még holnap megpróbálom Polgárdit, hátha.
Szted mi a kaki miatt égett így össze? Feszszabályzó?
Raksz fel képet akkor a tiédről?
A szimering vagy a küllők? Lassan összeáll a gépezet.
Van róla egy képed esetleg? Az enyém sajnos szarrá van égve, és asszem jobban megéri venni egy újat mint megtekertetni az egészet.
OK, várom.
ja a héten jön a cucc
Igen kétjelados asszem 3tb-s a motorkod
hello,
Amikor itt voltál fehérváron mintha azt mondtad volna hogy van XT-hez tekercsed. Megvan még vagy nem is volt?
Na szóval! Sztem lehet a tank levegőzőtől elkezdve a blokkig bármi. Pl tanklevegőző, ha nem jó akkor nyomás lett a tankodban, és szépen a benzincsapon keresztül meg a karbisoron keresztül telerakta benyával a hengert. Nekem amu akkor lett tele, amikor kiakadt a tűszelepem. Olajat mindenféleképp cserélned kell benne, nézd át a benzincsapot, a tankot, meg a karbisornál a membránokat, illetve a tűszelepeket.