A motorról tudni kell hogy 1994-ben lett forgalomba helyezve, egy német suzuki kereskedésből való, és 1999ig lett használva egy nagyon gondos gazdája volt, tavaly vásároltam meg tőle, ismerem is a srácot akitől vettem és 9 évig állt letakarva egy zárt garázsban, mindössze garantáltan 25ezer km van benne és teljesen gyári karcmentes fényezése van, de ezt csak érdekességképpen írtam
Ha nehezen tekerte meg elsöre az öninditó, esélyed lehet hajtókar görbülésre is gyertyák ki felső holtpont,mérés,karbi: valószinüleg átengedtek a tüszelepek és a gyűrűknél nyomta át a benzint alulra, karbi szét, megnéz, ellenőriz, 1.2 es banditnál a légszürö házból szivta fel a szúszogó a benzint az azért lett benzines(az olaj) bár ott a dino" is hibás volt járó motornál nyomta a légszűrő házba visssza a benzint
Szóval a motor folyamatos használatban van, a telet is átnyomtam vele, és reggel elmentem melózni semmi baja nem volt délután ötkor meg már nem bírt tekerni az indító gondolom ahogy az égéstér nem levegővel hanem folyadékkal volt tele, de ezt még nem tudtam azt hittem behalt az indító, vagy az akksi megpróbáltuk 6.-ba betolni de állóra vágta a kereket ha kiengedtem a kuplungot ekkor már gyanús volt a túl nagy "kompresszió", belenéztem a tankba mondom hol van a benya:) és kiderült kb ami volt benne 15 liter benzinből 5 liter levánszorgott a blokkba. Gyanakszom a benzincsap membránjára, hogy nem zárja el a benzint álló motornál. Ahhoz viszont meg már öreg hogy tökéletesen zárjanak a tűszelepek, szal erre gyanakszom. Ami gyanús hogy egyik pilláról a másikra történt és nem tudok semmilyen előzményről
Sziasztok, van egy suzuki gsxr 750WP-es motorom 1993-as pontosabban a GR7BA típus, és ma nmem akart beindulni ugyanis utólag kiderült hogy majdnem az összes benzin a blokkban kötött ki, teljesen fehígult az olaj, próbálkoztam többször indítani de a levegőszűrőből hugyozott szó szerint benzines olajat! az indítgatás még akkor próbáltam mikor még nem tudtam hogy egy emelettel lejjeb van a benya! Nem tudom hogy mi lehet a baja a karbinak, szeretnék egy kis infót róla ha valaki tudná mi a probléma, de biztosan elviszem szerelőhöz. Ha nagy a baj ne nagyon ijesszetek meg azért:)
Köszönöm előre is a segítséget
Az elején: Beindul a motor, 5 perc múlva megáll.Lehet :1.Sok benzin, a felmelegedett motor nem tudja elrobbantani.". a gyujtásjeledó, vagy a gyujtótekercs felmelegedéskor megszakad.3. az elektronikánál ugyanez . Tankoltam már olyan benzint ami nem volt hajlandó elrobbanni. 4. a benzinben nincs izooktán vagy kevés ősztől kipárolgott.Nagyjából sajnos már 34 éve motorozom. Üdv. Gépész és Villamosipari T echnikus öregmotoros.
Sziasztok, van egy suzuki gsxr 750WP-es motorom 1993-as pontosabban a GR7BA típus, és ma nmem akart beindulni ugyanis utólag kiderült hogy majdnem az összes benzin a blokkban kötött ki, teljesen fehígult az olaj, próbálkoztam többször indítani de a levegőszűrőből hugyozott szó szerint benzines olajat! az indítgatás még akkor próbáltam mikor még nem tudtam hogy egy emelettel lejjeb van a benya! Nem tudom hogy mi lehet a baja a karbinak, szeretnék egy kis infót róla ha valaki tudná mi a probléma, de biztosan elviszem szerelőhöz. Ha nagy a baj ne nagyon ijesszetek meg azért:)
Köszönöm előre is a segítséget
Van egy villamosmérnök rokonom.Volt neki egy kapálógépe. A gép 5 perceket üzemelt 4 évig. Egy szép nyári délelőtt szétszedtem a karbit, meghúztam a főfuvókát,beállítottam a benzinszintet, volt vagy 20 rosz "Gyertyája" ezeket eldobtam,és 43 perc kapálás után örömmel közölte, hogy ez egy jó gép.
Hello
DR 600 S -en szeretném kicserélni a hengerfejtömítést a régi kezdd"könnyezni" cserélni kell a bolti 10.000.-Ft esetleg valami jó anyag olcsobban ,ami beszerezhető.
Várom SEGÍTŐ válaszotokat,köszönöm
Végig olvasva az elözményeket, azt nem értem ha "elmegy" a szikra miért kell a karbiba belenyúlni,lecserélni a benzint? nézz körül a gyújtásnál,"ellenálás,mérés,STB, esetleg trafó csere?
Azt szeretném megkérdezni, hogy van egy Yamaha xj 500 asom, jó öreg lég-olaj hűtéses és elérkezett a kötelező olajcsere. A szervíz annak idején Valvoline 4T 20w50 es olajat töltött bele. Kérdésem az hogy, töltsek bele ugyanilyet vagy esetleg valami mást? Castrol,stb.
Oké. leszedtem a hengert is, a gyűrűk szinte nincsenek is meg. a kettőből csak egy, az is darabokban... ezzel már elboldogulok. Viszont a lánckérdést továbbra sem oldottam meg. Lehet új láncot kapni? Vagy keressek állítási lehetőséget? Adjatok valami tippet, csak van itt valaki aki látott már ilyet. Köszi
üdv mindeninek:)
Köszönöm előre is a segítséget
Köszönöm előre is a segítséget
DR 600 S -en szeretném kicserélni a hengerfejtömítést a régi kezdd"könnyezni" cserélni kell a bolti 10.000.-Ft esetleg valami jó anyag olcsobban ,ami beszerezhető.
Várom SEGÍTŐ válaszotokat,köszönöm
Azt szeretném megkérdezni, hogy van egy Yamaha xj 500 asom, jó öreg lég-olaj hűtéses és elérkezett a kötelező olajcsere. A szervíz annak idején Valvoline 4T 20w50 es olajat töltött bele. Kérdésem az hogy, töltsek bele ugyanilyet vagy esetleg valami mást? Castrol,stb.
Kb. 6 gyertya volt benne de mind ezt a jelenséget mutatta.
Ngk gyertyák: B8EG, B9EG, B8ES, talán B9RG stb.