Ha a benzinszint jó, - az uszó a tűszelep zárt állapotában a felső résszel párhuzamos- illetve az úszóházban csak a jelig van , a főfuvóka nincs kilazulva akkor ott nagy baj nem lehet.Próbálj antikváriumban -Barátom a motorkerékpár- című könyvhöz hozzájutni,okos dolgok vannak benne kezdőknek.Gyertyát cseréltél már?
Valaki nem tudja véletlen hogy Fz 750be hol lehet kapni kuplung munkahenger gumitömítést? Vagy mit lehet vele csinlálni ha a bal oldalán egy kicsit folyik?
Bocsi!
Még egy kérdés!
Ha a karbim nem jól lenne beállítva és sok benzint kapna, hogyan állítsam be az karbit (keverési arányt) úgy hogy még a motort sem tudom beindítani!
Köszi!
Megnézem mert tényleg felakadt az ószó,de aztán felemeltem a motort jó magasra és "ledobtam" és nem folyt tovább a benzin!
Szval az úszó szerintem már nincs felakadva!
Azért köszi!
Sziasztok! Egy motor szerelő segíthetne! A motoromban( kawasaki zxr250) elkopotak a tűszelepek és ezért szivárog a benzin, és bele fullad a motor! Sehol nem lehet kapni javító kittet vagy ilyesmit! Lehet helyettesíteni valamivel? Vagy esztergáltatni esetleg? Fontos lenne, ha tudok mondjatok valamit! Köszi
hali
Az lenne a problémám, hogy van egy 125ccm-s yamaha dt-m de egyáltalán nincs ereje. Szétszedtem megnéztem megnéztem a dugót,gyűrűt, henger kopottságát de azzal nincs gond. Szerintetek mi lehet még a hiba?
Üdv, Meszka
Hello! Vettem egy endurot ami elég erős de a végsebessége nem elég nagy. Én közúton használnám. Melyik lánckereket cseréljem milyenre, hogy gyengébb, de gyorsabb legyen?
Heló! Találtam itthon a polcon egy működésképtelen állapotú yamaha mintet. Szétszedtem. Ez ügyben kérném a segítséget olyanoktól akik szedtek már szét ilyen, vagy ehhez hasonló robogót. Ha a berugókarral megforgatom iszinyatos morgó hang jön bentről a főtengely, illetve a henger felől. Mint amikor egy csapágy nagyon odavan. Még nem szedtem ki a dugót, az a köv fázis lesz. Lehet a csapágyak is rosszak, de kompresszió az nulla. Bár nagynehezen néha beindul, ereje semmi. Egyszer már kapott új gyűrűt meg dugót, lehet hogy most meg kellene furatni? A Másik hogy a hajtás fedelét eltávolítva megpillantottam egy láncot, ami attól a röpsúlyosnak hívott bigyótól közvetíti a forgómozgást hátra a kerék felé. No ez a lánc iszonyatosan laza. Ennek feszesnek kellene lennie, nem? Állítási lehetőséget nem nagyon találtam, ezek szerint újra lesz szükség? Köszi a segítséget előre is.
Hello!
Ktm Exc 125-ös motorom van 2003-as. Az lenne a gondom, hogy :
A motorom nem akar beindulni se rugásra, se tolásra!A gyertyát kiveszem semmi szikra, tiszta benzin az egész. Megtakarítom, megcsiszolom, visszarakom és újra van szikra. De miután belerakom a motorba és rárugok vagy 4-5-öt, kiveszem és ismét semmi!A jelenség úgy kezdődött, hogy kimentem az utcából és kb 1 km-után leált, mintha kifogyott volna a benzin.(puffogott, durrogot, és lefulladt) Aztán két hét mulva rárugtam és beindult, de az első 1 km után szintén leállt, és azóta nem indul be.A motoron CDI gyujtás van és a világításhoz szükséges drótok le vannak szigetelve.
Ha bárki tapasztalt ilyet vagy meg tudná írni, hogy mi a gond az nagyon megköszönném!
Hellósztok!Érdeklődnék,hogy nsr 125 ös 1986 os motorhoz dugó,gyürűsor és tügörgőt milyen árban lehet beszerezni?És a dugó tetején az hogy m1 azt jelenti hogy egyszer furták?válaszotokat köszönöm.
szerintetek lehet öninditót szerelni egy 1985-ös suzuki dr-re?
Mármint van helye az öninditónak?
Még egy kérdés!
Ha a karbim nem jól lenne beállítva és sok benzint kapna, hogyan állítsam be az karbit (keverési arányt) úgy hogy még a motort sem tudom beindítani!
Megnézem mert tényleg felakadt az ószó,de aztán felemeltem a motort jó magasra és "ledobtam" és nem folyt tovább a benzin!
Szval az úszó szerintem már nincs felakadva!
Azért köszi!
Az lenne a problémám, hogy van egy 125ccm-s yamaha dt-m de egyáltalán nincs ereje. Szétszedtem megnéztem megnéztem a dugót,gyűrűt, henger kopottságát de azzal nincs gond. Szerintetek mi lehet még a hiba?
Üdv, Meszka
Lecseréltem frissre (benzint) de akkor sem történt változás.
Ktm Exc 125-ös motorom van 2003-as. Az lenne a gondom, hogy :
A motorom nem akar beindulni se rugásra, se tolásra!A gyertyát kiveszem semmi szikra, tiszta benzin az egész. Megtakarítom, megcsiszolom, visszarakom és újra van szikra. De miután belerakom a motorba és rárugok vagy 4-5-öt, kiveszem és ismét semmi!A jelenség úgy kezdődött, hogy kimentem az utcából és kb 1 km-után leált, mintha kifogyott volna a benzin.(puffogott, durrogot, és lefulladt) Aztán két hét mulva rárugtam és beindult, de az első 1 km után szintén leállt, és azóta nem indul be.A motoron CDI gyujtás van és a világításhoz szükséges drótok le vannak szigetelve.
Ha bárki tapasztalt ilyet vagy meg tudná írni, hogy mi a gond az nagyon megköszönném!