Sziasztok! Legyen szives aki tud segítsen egy kicsit. Lenne egy 2000es morini blokkos sr. Meghalt rajta a 19es dellorto karbi, és új kellene helyette. De a morinit nem ismerem, 17,5ös karbit szeretnék, de nem tudom milyen lenne jó hozzá. Malossi 70es öntöttvashenger és egy polini funky sportdobhoz kellene a karbi, ugy hiszem ahhoz elég a 17,5ös. De átmérö miatt nem tudom melyik lenne jó. Valaki tudna segíteni 17,5 be milyet vegyek hozzá, milyen átmérőben? Mert itt egun megnéztem de nincs hozzá kitéve karbi. De valami csak jó rá. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítségét!
amelyik típusokat én írtam az nem biciklire vannak hanem direkt motorra, az árukban is meglátszik, egyik 7500huf a másik 5000 körül, bicikliset kapsz akár 2000-ért is
Nem tudják , hogy lehet kimérni, vagy nem mérhető , mert szakadt?rákötsz egy gyujtókondit párhuzamosan, és szikráztatsz vele,a nagyfesznek : 4-8 mm -ről át kell ütni.Probieren bitte!
A leválasztás az szerintem komplikáltabb és többe kerül mintha veszel egy olyan km órát amit pl a louisba árulnak ... ajánlják motorokhoz olyasmi mint a tied de valószinüleg másképp van megcsinálva mint egy sima gagyi biciklióra....
Sziasztok!
Van egy Vor motorom. Nem jó rajta a gyújtótrafó. Már minden lehetséges dolgot megnéztem rajta, és egyszerűen nem működik. Elvittem egy szervizbe, de azt mondták, hogy nem lehet kimérni. Nem tudnátok valami tanácsot adni, vagy ha valakinek gyújtótrafó lenne hozzá, az nagyon jó lenne! Kérlek irjatok! Köszönöm! Csaba
amúgy azt sem tom még h miért kapcsol ki:
vagy azért mert a magas reki az orát zavarja és mivel az egyik kábel az + ezért belemegy az orába... vagy a másik h a bementet zavarja ami elég határozattlan...
a betáp az elem szal sajna nem tok rá rakni zavarszűrűt.... de tuti h a magas frekvencia zavarja be.. a reedrelé kimentre ratam zavarszűrést kcistvel jobb vagyis magasabb fordulaton kapcsol most ki amúgy elektros vagyok szal vágom amit irsz... végig is próbáltam már ezeket régen.. én arra gondoltam h a kimenetet rogton leválasztom... akár relével optocsatolóval vagy valamivel...
Sziasztok! van pár percem, így írok . Veszel egy darab árnyékolt kábelt, a belső eret kihúzod, ráhúzod az árnyékolandó érre , és az egyik ! végét a testre kötöd.Igen hasonló a tv kábel hez.
hát az ora fel van rakva a műszerfalra.. az érzékelő meg a keréken van (reed relés)... és ha binditom a motort akkor még nem ál le de ha megpörgetema motort és mikor visszaesik vagy mikor felpörög kikapcsol az ora.. ja és nem a rezgéstől.....
Császtok!
Lenne egy kérdésem, ha veszek egy 70ccm es hengert akkor miértkell furatni a blokkot?És még hogy ha veszek egy 60ccm-eset akkor kell rá új hengerfej vagy jó rá a gyári 50-es?
Már semmit sem.
Simson sr 50-en van fenn több éve ,nem volt soha semmi gondom vele.
Honnan szedi a jelet a vevőrész, a kerékről? Írd már le légyszives, hogyan van felszerelve ez a kütyü a mocidra, hogy nem jól működik, tényleg kíváncsi vagyok rá.
Köszi.
Szia!
Gondolom ez az árnyékoló hasonló elven működik, mint a vezeték a kábel tv-nél. Nem is gondoltam, hogy van ilyen külön ráhúzható, miket nem tanul az ember gyereke.
Szia!
Nekem BC 7 tipusú kerékpár komputer van, vezetékes kivitelű.
A szolgáltatásai:
- aktuális sebesség 0,0 - 99,9 km/ó
- átlagsebesség 0,0 - 99,9 km/ó
- elért max. sebesség 0,0 - 99,9 km/ó
- utazási távolság 0,00 - 999,99 km
- utazási (eltelt) idő 0:00':00" - 9:59':59"
- összes megtett út 0,0 - 9999,9 km
- pontos idő AM/PM 12 órás
A funkciói:
- kerékátmérő módosítás
- idő beállítás
- automatikus ki-, bekapcsolás
- km, mérföld átváltási lehetőség
- beállítható kerék - kerület : 1,000- 2,999 mm
Anno 3 vagy 4 éve amikor vettem kb 1200 ft-ba került.
atech... 8 funkciós kis ora... árnyékolni nem lehet... mert a 2 csatalkozó ami kijön az eggyik az + a másik meg a bemenet.. de mind1 majd szorakozok vele... msot fetnvan az ora csak le van véve a vezeték... és igy nincs baja tuti h a vezeték szedi össze a zavart... ezért akarom teljesen leválasztani az orát.. pl: szilálrd test relé, optocsatoló vagy hasonlók... holnap leszidőm megnézem...
Valaki tudna segíteni ,hogy honnan tudnám letölteni vagy megnézni
Cagiva W4 kapcsolási rajzát?
Köszönöm!
Van egy Vor motorom. Nem jó rajta a gyújtótrafó. Már minden lehetséges dolgot megnéztem rajta, és egyszerűen nem működik. Elvittem egy szervizbe, de azt mondták, hogy nem lehet kimérni. Nem tudnátok valami tanácsot adni, vagy ha valakinek gyújtótrafó lenne hozzá, az nagyon jó lenne! Kérlek irjatok! Köszönöm! Csaba
vagy azért mert a magas reki az orát zavarja és mivel az egyik kábel az + ezért belemegy az orába... vagy a másik h a bementet zavarja ami elég határozattlan...
Lenne egy kérdésem, ha veszek egy 70ccm es hengert akkor miértkell furatni a blokkot?És még hogy ha veszek egy 60ccm-eset akkor kell rá új hengerfej vagy jó rá a gyári 50-es?
Simson sr 50-en van fenn több éve ,nem volt soha semmi gondom vele.
Honnan szedi a jelet a vevőrész, a kerékről? Írd már le légyszives, hogyan van felszerelve ez a kütyü a mocidra, hogy nem jól működik, tényleg kíváncsi vagyok rá.
Köszi.
Akkor ha jól veszem ki ez a típus nem vezetékes, ugye?
Gondolom ez az árnyékoló hasonló elven működik, mint a vezeték a kábel tv-nél. Nem is gondoltam, hogy van ilyen külön ráhúzható, miket nem tanul az ember gyereke.
Nekem BC 7 tipusú kerékpár komputer van, vezetékes kivitelű.
A szolgáltatásai:
- aktuális sebesség 0,0 - 99,9 km/ó
- átlagsebesség 0,0 - 99,9 km/ó
- elért max. sebesség 0,0 - 99,9 km/ó
- utazási távolság 0,00 - 999,99 km
- utazási (eltelt) idő 0:00':00" - 9:59':59"
- összes megtett út 0,0 - 9999,9 km
- pontos idő AM/PM 12 órás
A funkciói:
- kerékátmérő módosítás
- idő beállítás
- automatikus ki-, bekapcsolás
- km, mérföld átváltási lehetőség
- beállítható kerék - kerület : 1,000- 2,999 mm
Anno 3 vagy 4 éve amikor vettem kb 1200 ft-ba került.