Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tegyél rá árnyékolt vezetéket.
Először magad próbálkozz. Ha sikerül kisebb az esély, hogy esetleg tizenkilométert tolod mert nem tudod megjavítani! tudni fogod melyik kanóc hová megy! H a végképp nem boldogulsz akkor szólj Neki.
Hát milyen típus az a műszer?
fater pont az....autóvillamosságis csak mire én rászedem h segítsen XD madj vmit kiötlök majd talán segít
sebességmérő jah... erről beszélek én is...annyi a lényeg h a km ora digitálsi bementét zvarja a gyujtás... az a hosszú vezeték összeszedi a zavart...
Hát most nézem csak, egyről beszélünk? Mármint sebességmérő a téma. Te nem fordulatszámmérőről beszélsz véletlenül?
nincs vill.szer haverod?
hát nem tom mondjuk havernak az mzn megy az forgo 4ezret
nekem meg 6ezres fordulatnál kezd el meg gajdulni 12 ezres fordulatnál az ura teljesen meghal ja és 2 orával si probáltam..
azzal tényleg van vmi gáz mert akkor is indul amikor nincs benne a kulcs az meg eléggé gáz meg a gyujtáskapcsolónál van egy relé...azzal kilódtam, de eddig nem jártam sikerrel amúgy egy vmit nem értek két vezetéket minek felhúzni a gyújtáskapcsolóig amikor az csak össze van forrasztva...annak mi értelme azt egyszerűen is meglehetne csinálni.... szerintem ennek a két vezetéknek is rákéne menni-e a gy.kapcsolóra mert most csak 3 vezeték van a gy.kapcson pedig 5 sarú van asszem az a két vezeték közül az egyik a feszszabályzó-nál lévő csomopontból jön és elmegy hátra a hátsó lámpához.... de ezt nem mondom pontosaan
Hát akkor az Ön készülékében van a hiba, nem kell mindjárt általánosítani.
az a baj a biciglis órával h nem motorra találták ki... a reed relé (amit a mégnes kapcsol) ez feszöltséget kapcsol az orában és nekem a gyujtás miatt a vezetékben fezsültésg indukálodik... és az ora reseteli magát a zavartól... de viszon egy ismerősnek meg gond nélkül megy az ora.. ezért akarom én az orát még leválasztani... h semmijen jel ne zavarhassa...
Bocs most értem haza azért most válaszoltam.
Ez azt jelenti, hogy a gyújtáskapcsolónál vannak a dolgok (tyúkbél) elkeverve.Fogod és felcímkézed a vezetékeket melyik hová megy. Aztán lehúzod róla .kiméred a gyújtáskapcsoló érintkezőit,melyik állásban melyikhez zár. lerajzolod magadnak, és utána (logika) visszatűzködöd a jó helyére!
Csá!
Bár nem neked válaszoltam , azért megsúgom talán csak a rádiós jellegű készüléket zavarja a gyújtás, a vezetékeset nem. Működnek ezek akár autón is. De ha a kolléga bizonytalan az üzletekben adnak neki tanácsot, ha elmondja mire is szeretné felszerelni. Azt még hozzátenném, érdemes az eredeti mágnes helyett egy nagyobb mágnest felhelyezni a biztos jel miatt, pld.: a szekrényajtóknál használt mágnes tökéletesen megfelel, elég a fele is.
csá!
megsugom h nem mindegy h mien járműre rakod fel... mert pl nekem sem ment.. a gyujtás bezavarta... most akarom majd megcsinálni h jólegyen valahogy leválasztani...
nah kimértem.... megvan a 14,4V akk ez jó lehet..... ezekután milehet még gond.....azon kívül h nagyon sok minden
nekem aztmondták hogy ez nemsokat számit.
kiváncsivoltam más véleményére is.
köszi szépen
jobban fogja venni a fordulatot az tuti...
Sziasztok.
A segitségeteket szeretném kérni.
Nekem egy cagiva elefantom van és aztszeretném hogy mégjobban pörögjön.
Már teljesen felvan ujjitva meg a dugo könnyitve de még nem az igazi.
A belsörotoros gyujtás az számit neki valamit?
ha csinálsz emelőt olyat csinálj ami a váznyaktól emel az univerzálisabb szerintem ....
Zoli vagyok!
Köszi,eddig is igy csináltam,csak nem valami stabil megoldás!
Köszike!
Egyszerűbb ha felkötöd.... én a garázsban a gerendához szoktam kötni .... nem túl profi megoldás de működik .
Itt egy másik is.
Szeva!
Itt van a kép róla, egyszerű megoldás.

emelő