Csövi!
Ha valakinek van képe valami jo első motoremelőről,szivesen venném!
Csinálnom kell,mert nem tudom lecserélni az első gumimat igy.
Előre is köszi!
Annyi hátránya van ezeknek a készülékeknek, hogy napsütés hatására egy idő után a kijelző besötétedik, nem árt védeni az erős fénytől, ne hagyd a napon.
Szia!
Teljesen mindegy, hogy milyen járműre szereled fel. Lényeg az, hogy a kerékabroncsra felragasztod vagy a küllőre felszereled a jeladó mágnest, a vevőt általában a villaszárra tudod rögzíteni. Utána ki kell számolni vagy megmérni a kerék kerületét a futófelületen, beállítod és mr működik is. Természetesen pontosak, nekem is ilyen van a robogómon. Persze nem pont ez a típus, de célszerű olyant venni ami a kerék megmozdulásakor automatikusan bekapcsol, majd ha megállsz hosszabb időre kikapcsol magától
Hellotok,
Láttam a neten külön féle sebességmérő órákat, találtam olyat is amit bicikliken szoktam látni, de állítólag direkt motorra készültek, azt szeretném megkérdezni hogy ezek jól e mérnek és hogyan kell felfüggeszteni őket a felnire.
Néhány példa: Sigma MC8, Baseline 500
Itt nézem már most talűltam csak a feszszabáyzó nem ugyan az nekem az L helyén van a C és mellette a+ az mellett pedig a föld! innen a vezetékek stimmelnek e szerint egy tekercsról jön a világítás és arról is megy a feszszabáylzohoz
ne bonyolódj bele annyira ....már már olyan mint egy gagyi akciófilmben ha bombát kell hatástalanítani (jaj meiket vágjam el a pirosat vagy a kéket ..... mer olyan állat valaki hogy külön szinezi a bombában a szálakat....) feljön a generátortól vagy lendkerék alól ahogy jólesik egy szál ugye rámegy a hűtőbordás biszbaszra csak egy szál .... az ha nem ágazódik el sehova akkor azt kihagyjuk mert az jó . az a szál ami az akksira megy és a test között kell legyen 14 körüli egyenfeszültség (DC) ha nem akkor az baj . De a lámpa honnan kap feszültséget ? a lendkerék alatt csak 2 tekercs van ?
hogy télen ne szarozzon túl sokáig amíg anyu elszalad a szexshopba hogy feldobja a hosszú téli éjszakát a piaggio szereti csinálni a fesztivált a vízhűtésűnek vízcső megy a karbira a léghűtésűnek oda van vezetve a meleg levegő egy gumicsővel ... .
hát én feszszabályzó alatt azt az izét értem ami úgy néz ki mint egy hűtőborda....egy nagyobb darab fémes kinézete van csak egy van belőle rajt!... egyről beszélünk remélem nah erre megy összesen 3 vezeték egy test egy plusz és egy C..... ezek vannak rá írva a C-re megy a sárga ami feljön a lendkerékből földre z-s a +-ról lejön egy piros fekete ami szét öszlik nem tom hányfelé de 2 elmegy a gyujtás kapcsolóhoz a gy.kacsolóról pedig leágazik egy narancs ami rámegy egy relére a relére megy egy zöld ami a trafó stop kivezetéséről megy... meg megy rá két db kék..test
nah mind1 a test és a c vagy a + között kellene mérnem Dc 14V-ot?
mehettél volna de nem sokra mentél volna vele ..... megméred a kijövő feszültséget megvan e az egyenáram 14 volt körüli, a fényszórónak valószínüleg váltó megy azt szabályozzák seggbosszantóknál... ott is 14 körül ha több akkor kuka a cucc abban az esetben ha jól van bekötve .....
A fesszabályzóra megy 3 +1-vagy két vezeték. Kijön 1db + és a test. aztán a háromfázisú kétutas egyenirányítót tudod mérni .Visszamegy a gerjesztés egy vagy két vezetéke.ugyanolyan elektromosság mint a többi csak ez nem ráz .
nyomathatod a tankcsapdától a fény a fegyverem című számot a fesszabályzó is egy tipp mint a többi ... neked kell kimérni , kipróbálni ...valószinüleg az de ne írd az én számlámra ha veszel egyet potyára
jeeeee kiiiirály..... nem kell a feszszabályzót kicserélni ...használhatsz 2 db 24 es izzót sorba kötve .... (persze egyes maradi konzervatív emberek kicserélik a feszszabályzót.... semmi kreativitás semmi buheramáguskodás...)
ja még valami ha kicsapja az izzókat a feszszabályzó valószinüleg kakukk.... azt hirtelenjébe ki kellene cserélni.... de ha a kókányolás elég magas szintű akkor lehet az izzó a feszszabályzó elé van kötve ....
Ha valakinek van képe valami jo első motoremelőről,szivesen venném!
Csinálnom kell,mert nem tudom lecserélni az első gumimat igy.
Előre is köszi!