Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csövi!
Ha valakinek van képe valami jo első motoremelőről,szivesen venném!
Csinálnom kell,mert nem tudom lecserélni az első gumimat igy.
Előre is köszi!
Annyi hátránya van ezeknek a készülékeknek, hogy napsütés hatására egy idő után a kijelző besötétedik, nem árt védeni az erős fénytől, ne hagyd a napon.
Szia!
Teljesen mindegy, hogy milyen járműre szereled fel. Lényeg az, hogy a kerékabroncsra felragasztod vagy a küllőre felszereled a jeladó mágnest, a vevőt általában a villaszárra tudod rögzíteni. Utána ki kell számolni vagy megmérni a kerék kerületét a futófelületen, beállítod és mr működik is. Természetesen pontosak, nekem is ilyen van a robogómon. Persze nem pont ez a típus, de célszerű olyant venni ami a kerék megmozdulásakor automatikusan bekapcsol, majd ha megállsz hosszabb időre kikapcsol magától
Vágd el a piros vezetéket! Meg tudod csinálni! Képes vagy rá!
Üdv!
Engem is érdekelne a dolog. Hányan kellünk?
Hellotok,
Láttam a neten külön féle sebességmérő órákat, találtam olyat is amit bicikliken szoktam látni, de állítólag direkt motorra készültek, azt szeretném megkérdezni hogy ezek jól e mérnek és hogyan kell felfüggeszteni őket a felnire.
Néhány példa: Sigma MC8, Baseline 500
Itt nézem már most talűltam csak a feszszabáyzó nem ugyan az nekem az L helyén van a C és mellette a+ az mellett pedig a föld!
innen a vezetékek stimmelnek e szerint egy tekercsról jön a világítás és arról is megy a feszszabáylzohoz
ne bonyolódj bele annyira ....már már olyan mint egy gagyi akciófilmben ha bombát kell hatástalanítani (jaj meiket vágjam el a pirosat vagy a kéket ..... mer olyan állat valaki hogy külön szinezi a bombában a szálakat....) feljön a generátortól vagy lendkerék alól ahogy jólesik egy szál ugye rámegy a hűtőbordás biszbaszra csak egy szál .... az ha nem ágazódik el sehova akkor azt kihagyjuk mert az jó . az a szál ami az akksira megy és a test között kell legyen 14 körüli egyenfeszültség (DC) ha nem akkor az baj . De a lámpa honnan kap feszültséget ? a lendkerék alatt csak 2 tekercs van ?
jólvan, akkor hnap beindítom újra aztán kimérem ezt! azt ha ez megvan akk nem tom mivan.... ha az akksi zárlatos csinálhat ilyent?
Pontosan! 14,4 et max. de a 13,5-14 már jó.
hogy télen ne szarozzon túl sokáig amíg anyu elszalad a szexshopba hogy feldobja a hosszú téli éjszakát a piaggio szereti csinálni a fesztivált a vízhűtésűnek vízcső megy a karbira a léghűtésűnek oda van vezetve a meleg levegő egy gumicsővel ... .
hát én feszszabályzó alatt azt az izét értem ami úgy néz ki mint egy hűtőborda....egy nagyobb darab fémes kinézete van csak egy van belőle rajt!... egyről beszélünk remélem nah erre megy összesen 3 vezeték egy test egy plusz és egy C..... ezek vannak rá írva a C-re megy a sárga ami feljön a lendkerékből földre z-s a +-ról lejön egy piros fekete ami szét öszlik nem tom hányfelé de 2 elmegy a gyujtás kapcsolóhoz a gy.kacsolóról pedig leágazik egy narancs ami rámegy egy relére a relére megy egy zöld ami a trafó stop kivezetéséről megy... meg megy rá két db kék..test
nah mind1 a test és a c vagy a + között kellene mérnem Dc 14V-ot?
Mi a fsznak kell robogóra karburátorfűtés? Bocsi -pöcsköszörűre?
Ez a Feri, nem az a feri, ez még nem hazudott.
ne vigyorogj ! beismerem volt rá eset hogy én is elkúrtam DE AZ AZ ÉN PROBLÉMÁM !
hát ez mostanság annyira nem egy jó nick
mehettél volna de nem sokra mentél volna vele ..... megméred a kijövő feszültséget megvan e az egyenáram 14 volt körüli, a fényszórónak valószínüleg váltó megy azt szabályozzák seggbosszantóknál... ott is 14 körül ha több akkor kuka a cucc abban az esetben ha jól van bekötve .....
A fesszabályzóra megy 3 +1-vagy két vezeték. Kijön 1db + és a test. aztán a háromfázisú kétutas egyenirányítót tudod mérni .Visszamegy a gerjesztés egy vagy két vezetéke.ugyanolyan elektromosság mint a többi csak ez nem ráz .
hmm hogyan mérjem ki a feszszabályzót? suliban ilyennel nem foglalkozunk mentem vna auto eltronikára az közelebb van hozzá
nyomathatod a tankcsapdától a fény a fegyverem című számot a fesszabályzó is egy tipp mint a többi ... neked kell kimérni , kipróbálni ...valószinüleg az de ne írd az én számlámra ha veszel egyet potyára
azé nem akarok annyira kivilágított motort még a végén azt hiszik, hogy fényben járó vagyok
nah... de komolyan az lesz a gond nem?
elektromosságot nehéz távolból javítani,de a gyujtásod a parkolófényre van kötve,mérj, rajzolj.
jeeeee kiiiirály..... nem kell a feszszabályzót kicserélni ...használhatsz 2 db 24 es izzót sorba kötve .... (persze egyes maradi konzervatív emberek kicserélik a feszszabályzót.... semmi kreativitás semmi buheramáguskodás...)
hát vmi nem fasza ezt nbem értem meg sehogy, hogyan lehet AC 60V az izzó helyén? tuti nem jó a feszszabályzó azt kéne kicserélnem?
ja még valami ha kicsapja az izzókat a feszszabályzó valószinüleg kakukk.... azt hirtelenjébe ki kellene cserélni.... de ha a kókányolás elég magas szintű akkor lehet az izzó a feszszabályzó elé van kötve ....