Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vagy zárlat vagy össze vissza van kókányolva ..... imádom az olyat ..naon cucc ...de legalább tanulsz rajta
webfordítón megprobáltam lefordítani annyit dobott ki, hogy: autocalentador---- így egyben semmit külön a calentador az fűtésakar lenni vagy fűtőszál a de carburador pedig porlasztó.... akk ezek szerint automat szivatos lehetett? nem láttam még olyant, de lehet vmi monyolás volt itt, mert ez az izé kap egy sárgavezetékről feszt. a zöldsárga=test a két középső kivezetésről, pedig megy két fekete vezeték...nah ezek csak lógnak szabadon semmi olyan nincs amire rátudnám dugni ga raknék rá sarut szal akk ennek sok köze nem lehet ahhoz, hogy kicsapja az izzókat ?
amúgy nem öt vezeték jön fel hanem 4, 3 megy a trafó mellé egy pedig a sárga a csomopontba...
vmi a gyújtás kapcsolóval sincs rendben, mert amikor kitudom húzni a kulcsot akkor van csak gyújtás ha elfordítom jobbra akk csak világítás és leáll a motor... vmi zárlat lehet?
El is ment a mail.
Írj, telszámot a mail-re, kösz.
Heló:) Engem érdekelne a dolog, viszont nem vagyok budapesti. 60km-re lakom pesttől, viszont vonattal feltudnék járni. 2008.juni.16-án vizsgáztam a MAMI-nál.
tali64@t-online.hu-ra kérnék választ.
Lenne Bp.-n munkát kereső motorszerelő akár kezdő is? Egyenlőre csak érdeklődés....
az a baj ezzel hogy csak a sötétben tapogatózunk a foghagymaszag irányába és tippelgetünk amíg el nem trefeljük
Lehet, hogy Neked van igazad, mert a dobozon levő felirat szerint valami köze a karburátorhoz van.
figyi már mérd már ki hova megy a szál belőle ...automata szivatós a gép ? ha írja a dobozon lehet a karbihoz van köze ..... nem a szivatót vezérli ?
Elképzelhető , hogy ez a dolog valami egyenirányító - fesz szabályzó, de akkor miért nincs rajta hűtőborda? Nagyon kiváncsi vagyok mi ez!
http://www.kepesmotor.hu/motor... vigyéétek vigyétek! csak a hajtókar volt 7ezer!
És ez gyárilag is így lehet? Vagy ez már valami sufnituning?
jah meg még 3 vezeték jön a lendkerékból az egyenesen megy gyújtótarfóra---az mellé
összesen 5 vezeték jön fel.... megnem mondom hány fázisú (3 fázis gondolom 3 tekercs nem? 3 vezeték a világításhoz...jajj már este van)
nincs hozzá egyelőre, de majd hnap körbe lesek a neten... amúgy már egy korább ihozzá szólásomnál is leírtam, hogy melyik vezeték megy rá citrom sárga vezeték... annyivan belőle csak jön a lendkeréktől egy sárga és egy zöld... a zöld elmegy a gyujtáskapcsolohoz vagy egy reléhez ami szerintem a reflektor-tompított
nah aztán a sárgara rámegy 4 sárga összevan tekerve meg egy réz izével összenyomva leszigetelve (volt ) ebből a csomopontból megy a feszszabályzohoz és ehhez a feketéhez meg fel 2 a kapcsolokhoz
Bakker, ez most felb...ta az agyam! Villamos rajzod nincs hozzá? Ha esetleg van, akkor dobd már fel ide! Egyébként hány fázisú a generátora?
hát ennek majd hnap neki állok mert most má szerintem is egyenírányításhoz leswzs köze, mert erre megy az a kábel ami feljön a lendkerékből----ez megy csomopontba abból elmegy a feszszabályozohoz meg ehhez meg fel a kapcsolokhoz
Azért küldök egy képet egy másik Derbi villamos rajzáról, hátha tudsz vele mit kezdeni! Ezen is van 2db 'négylábú" relé! Egyébként az is lehet, hogy az egy egyenirányító. Próbáltad már kimérni?
jah, látom ezzel jól elaludtam.....
Szinkront üzemmeleg motornál kell végezni ( célszerű szelepállítás után ) . Tankot valószínűleg le kell venni, hogy hozzáférj az állító csavarokhoz ( én üdítős falkonból szoktam ejteni a benzint közben, tehát jó ha van egy 1-2 m-es benzincsöved ). Vákuummérő óra kell hozzá -1 bárig, minimum egy db. Négyhengeres motornál ideális esetben 4 db van. Van egy bázis henger, aminek nincs állító csavarja. Amelyik pillangószelepet szeretnéd állítani, arról lehúzod a vákuumcsövet ( ha van elég órád, akkor mindegyikről ) és csatlakoztatod a vákkummérőt. Alapjáratot meg kell emelni 1700-2000-re. Járó motornál beállítani, hogy összes karburátorban egyforma vákuumot mérj. Ha csak egy órád van, ez piszok sokáig eltarthat, mert, egymásra is hatnak. Nem igen értek hozzá, de úgy tudom alapjáraton és alsó tartományban érződik leginkább, ha el vannak állítódva a pillangó szelepek ( azonos gázállásnál, nem egyformán vannak nyitva ). Nem egyformán kapnak üzemanyagot a hemgerek, húzzák egymás. Alapjárat is lehet egyenetlen miatta.
hát én nem tudom, de szerintem reléhez nincs köze azt szerintem nem öntik be műgyantával....a tompított-reflektor relé meg fenn van a műszerfal alatt ... nézetm hogy hova megy róla a vezeték vmi gáz van mert az izzó helyén is 34 vált. feszt mértem rárugok azt csapja is ki az izzót szerintem beviszem Szhelyre a mocc boltba ott majd mondank vmit, de lehet ők is csak lesnek maszekba csinálom.... néztem azt is, hogy visszatölt-e.... hát nem tom 10V-ot mértem csak szerintem kéne legalább 14V egy iylen izé kéne aztán utánna kiderülne, hogy vmi más rossz vagy mivan
szerintem a 2 kondi csak a feszültségingadozást simítja, feltéve, ha tényleg a világítás reléje!
Hát ez tényleg relének néz ki! Nem lehet, hogy a világítás reléje? Pl ez vált tompítottról reflektorra!