szépek voltak a képek .... szerintem az az időzítő az önmegsemmisítőhöz mikor letört az a rozsdás papucs megindult a visszaszámlálás 53457632-ről .... úgyhogy állj távolabb mert akármi történhet... de lehet hogy csak egy sima indexrelé....
Örülök kedves leendő kolléga , és nézek mint a moziba!Lehet, hogy fesz. szabályzó,vagy nem tudom. Szívből utálom a műgyantával kiöntött szarokat, amik úgy is tele vannak olyan alkatrészekkel amelyeket nem lehet beazonosítani! Gondosan névtelen alkatrészekkel rakják tele hogy kénytelen légy megvenni a szarjukat. Ja és jó drágán.
Szeva! Én meg villamos emberkének készülök:P szétszedtem már amit látok az két kondi egy 35V 47 mikro vagy nano nem tudom az már nem látszik a másikról meg nem tom leolvasni de az egész bevan öntve ilyen kék vmivel csak ez a két kondi látszik ki az egyik vezetékekeken van szerintem az is kondi ... az egyik kivezetés kitört annyira elvan rozsdásodva
Jelölésnek annyi van rajt, hogy: P,I,+ a negyedik nem tom az lehet a test lehet... a Pés az I-re megy a két fekete, jön még rá egy sárga és zöld-sárga....
Milehet ez?
Szedd le a külső burkolatot, és akkor látszik mi ez! Én villamos ember vagyok, ha nem boldogulsz , küldd el nekem, megnézem Neked , ha lehet megjavítom.Nem pénzért. Szerintem ez egy relé!
Hogyan lehet motorra teljesítményt mérni? Vagy tleg csak kompressziót lehet? Márcsak azért is érdekelne mert egy másik volt RG 200 tulaj azt írta a totalbike-on, hogy 42Le-t adott le az övé Az enyémnek meg összebarkácsolták a blokkját egy dt hajtókarral, és ha nincs meg közel se a gyári adatok alapján a 35Le rendelnék hozzá méghamarabb cuccot, aztán kidonám belőle ami nem oda való
nah szal ez lenne az:) a sárga vezeték az egy csomopontból jön ide, a csomopontba bemegy a lendkerékről feljövő sárga vezeték és kilép belőle egy erre az izére egy a feszszabályzóra és asszem kettő v. 1 fel a világítás kapcsolóhoz meg asszem a gyujtás kapcsolohoz is....
akksiról működik a duda az index.... gondolom a világítás meg nem az akksiról megy v nem tom...
az izzókat kicsapja alapjáraton mértem az izzó helyén 34 V-ot váltóban
Honnan tudod, hogy generátor kell? Lehet hogy csak fesszabályzó! Húzd ki a generátor csatlakozóját és mérjél a fázisvezetékek kötött feszültséget! 5000-es fordulaton 55Volt körüli váltakozó feszültségnek kell lennie! Ha ez megvan, akkor nem a generátoroddal van a gond, hanem valószínű, hogy a feszültségszabályzóval, vagy azon belül az egyenirányító diódák valamelyikével!
Le kellene fotóznod ezt a kacatot, úgy nyilvánvalóbb lenne, hogy miről is van szó! Rendkívül okos és intelligens vagyok ( ), de fekete színű 'dobozból' lehet akár kettő, vagy akár három is egy motoron! És akkor az air-boxot még nem is számoltam bele!
Szóval fotózd le és dobd fel ide!
Szép napot mindenkinek!
Segítséget kérek!Vettem egy honda.mtx.125-öst ami eredetileg 80-as volt de az előzö gazdája át cserélte a blokkot 125-ösre. Ezt elég kókány módon végezte amint ez később kiderült. Most szervíz könyvet keresek hozzá amibe bene van a villamos kapcsolási rajz is Ugyanis a villamos bekötés hiányosan történt,amit most hejre kellene tennem Ha volna valakinek szervíz manuál könyve és kapcsolási rajza és eltudná küldeni: ejanos@citromail.hu címre azt nagyon meg köszönném vagyha valaki tudna letölthető helyet azt is szivesen venném Előre is köszönöm,további szép napot mindenkinek
Lenne egy szerelős kérdésem
Nem tudják hogy mi a franc lehet ez: van egy fekete doboz az akksi mellett a vázra felcsavarozva amibe megy 4 kábel(két fekete egy sárga és egy zöld sárga vagy sárga fekete nem tom má)ez nekem tiszta rozsda volt amikor leakartam húznio róla a sarukat akk meg kiszakadt az egyik nah az van rá írva, hogy:
DACHS
Autocalentador
De Carburador
Ref. 00H06000151
Code: 70710
Derbi Sebdáról lenne szó.... nincs világításom befújtam mindent kontakt spray-vel index egyből lett, de világítás nincs.... műszer falon a hőfok visszajelző állandóan világít és a gyújtás kapcsoló se vmi fasza, mert csak akkor indul amikor elvileg kitudom venni a kulcsot szal az úgy nem egésszen jó
Kérdésem, hogy ez a feket izé milehet, okozhatja-e a hibát és hogy mennyi lehet az ára?
Szeva!
Általában kopóval kezdjük, és azzal is fejezzük be! csak figyelj arra, hogy a legbelső lamellának nagyobb szokott lenni a belső átmérője, mert egy tányérrugót is magába kell foglalnia! Ezt a kuplungagyon találod két "acélkarika" formájában! Ha van benne egyáltalán! Ja és még arra is figyelj, hogy van-e olyan lamella, amin a többinél nagyobb felületűek a kopóbetétek, azt kell a nyomólap alá helyezni! Ha összerakod és csúszik, akkor vagy a lamellák kopottsága, vagy az acéltárcsák deformáltsága, vagy a rugók gyengesége okozza! Vagy pedig még az überbalfaszság miatt csúszhat, ha túl feszesre állítják a kuplungbowdent!
Helo lene egy kérdésem a kuplunglamelákal kapcsolatban ugye vannak lamellás tárcsák és acél tárcsák mejikel kezdjük a kuplungkosárba a berakodást és hogyha nem jol rakom akor elcsuszhat ? egyépként ez egy KTM gs Válaszotokat elöre is köszi
Helo lene egy kérdésem a kuplunglamelákal kapcsolatban ugye vannak lamellás tárcsák és acél tárcsák mejikel kezdjük a kuplungkosárba a berakodást és hogyha nem jol rakom akor elcsuszhat ? egyépként ez egy KTM gs Válaszotokat elöre is köszi
Sziasztok!
Nem tud valaki a 2.kerületben olyan helyet ahol mérnek fékpadon teljesítményt motorra? Mennyibe kerül? Érdekelne mennyit ad le a motorom... Szerintem nem adja le a 25kw-ot
Helló szinkronizáló!
A szinkronizáláshoz kell először is egy szinkronteszter,ami lehet már digitális,vagy még a régi órás!Aztán leveszed a tank,levegőszűrő,aztán a karbisoron megnézed hogy melyik a vezér karbi(amelyiket a gázkarral vezérled).A karbikról lehúzod anyomás csöveket,annak a helyére csatlakoztatod a tesztert,teszterek csöveit,és a másik 3 karbi mellett van egy álllító csavar,ha hátulról benézel közéjük,és azzal tudod a vezér karbihoz szinkronizálni a többit!
Jelölésnek annyi van rajt, hogy: P,I,+ a negyedik nem tom az lehet a test lehet... a Pés az I-re megy a két fekete, jön még rá egy sárga és zöld-sárga....
Milehet ez?
akksiról működik a duda az index.... gondolom a világítás meg nem az akksiról megy v nem tom...
az izzókat kicsapja alapjáraton mértem az izzó helyén 34 V-ot váltóban
Szóval fotózd le és dobd fel ide!
Segítséget kérek!Vettem egy honda.mtx.125-öst ami eredetileg 80-as volt de az előzö gazdája át cserélte a blokkot 125-ösre. Ezt elég kókány módon végezte amint ez később kiderült. Most szervíz könyvet keresek hozzá amibe bene van a villamos kapcsolási rajz is Ugyanis a villamos bekötés hiányosan történt,amit most hejre kellene tennem Ha volna valakinek szervíz manuál könyve és kapcsolási rajza és eltudná küldeni: ejanos@citromail.hu címre azt nagyon meg köszönném vagyha valaki tudna letölthető helyet azt is szivesen venném Előre is köszönöm,további szép napot mindenkinek
Lenne egy szerelős kérdésem
Nem tudják hogy mi a franc lehet ez: van egy fekete doboz az akksi mellett a vázra felcsavarozva amibe megy 4 kábel(két fekete egy sárga és egy zöld sárga vagy sárga fekete nem tom má)ez nekem tiszta rozsda volt amikor leakartam húznio róla a sarukat akk meg kiszakadt az egyik nah az van rá írva, hogy:
DACHS
Autocalentador
De Carburador
Ref. 00H06000151
Code: 70710
Derbi Sebdáról lenne szó.... nincs világításom befújtam mindent kontakt spray-vel index egyből lett, de világítás nincs.... műszer falon a hőfok visszajelző állandóan világít és a gyújtás kapcsoló se vmi fasza, mert csak akkor indul amikor elvileg kitudom venni a kulcsot szal az úgy nem egésszen jó
Kérdésem, hogy ez a feket izé milehet, okozhatja-e a hibát és hogy mennyi lehet az ára?
Általában kopóval kezdjük, és azzal is fejezzük be! csak figyelj arra, hogy a legbelső lamellának nagyobb szokott lenni a belső átmérője, mert egy tányérrugót is magába kell foglalnia! Ezt a kuplungagyon találod két "acélkarika" formájában! Ha van benne egyáltalán! Ja és még arra is figyelj, hogy van-e olyan lamella, amin a többinél nagyobb felületűek a kopóbetétek, azt kell a nyomólap alá helyezni! Ha összerakod és csúszik, akkor vagy a lamellák kopottsága, vagy az acéltárcsák deformáltsága, vagy a rugók gyengesége okozza! Vagy pedig még az überbalfaszság miatt csúszhat, ha túl feszesre állítják a kuplungbowdent!
Nem tudtok eladó generátort, egy suzuki 98 as 600 as SRAD-ba?
Mert valamiért nem tölt :(
Nem tud valaki a 2.kerületben olyan helyet ahol mérnek fékpadon teljesítményt motorra? Mennyibe kerül? Érdekelne mennyit ad le a motorom... Szerintem nem adja le a 25kw-ot
A szinkronizáláshoz kell először is egy szinkronteszter,ami lehet már digitális,vagy még a régi órás!Aztán leveszed a tank,levegőszűrő,aztán a karbisoron megnézed hogy melyik a vezér karbi(amelyiket a gázkarral vezérled).A karbikról lehúzod anyomás csöveket,annak a helyére csatlakoztatod a tesztert,teszterek csöveit,és a másik 3 karbi mellett van egy álllító csavar,ha hátulról benézel közéjük,és azzal tudod a vezér karbihoz szinkronizálni a többit!
Valaki segítsen nekem!
Honda XL 600R Service Manualt keresek,és nem találok sehol!
Ha valakinek van,küldje el nekem!
Köszönöm!