Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Van egy Kymco Agility 125 4 ütemű robogóm és egyik napról a másikra nem működik az ÖNINDÍTÓ, néha csak kattan néha picit forgat, rugásra viszont indul, az akksi biztos hogy jó. Szerintetek mi lehet a baja? Előre is köszönöm.
Lehet kapni szerszámot amivel kinyomod a főtengelyt ...majd visszahúzod .. erősen ajánlott ... nagyon kell vigyázni az ütögetéssel meg feszegetéssel mert ha sérül a főtengely vagy a aluöntvény széle sokkal többel kötöd be mintha elvitted volna valakihez aki foglalkozik ilyesmivel .... szerintem ...
Mer ollan szerszám nincs is. meg rendben, hogy széthúzod, de össze ki fogja rakni, meg adatlap?
Hi

Hogy tudnám otthon házilag széthúzni a robogó blokkját. Valami módszer?

Nincs blokk széthúzó szerszámom.
Mert az egy háromfázisú generátor, a piros meg a gerjesztőszál. Ha valami szervizmanuálod van hozzá, valami villamos emberrel nézesd meg mert valami nagyon nincs rendben.És valszeg zárlatos vagy szakadt a 6 db diódából 1- vagy 2. Ha nincs gerjesztés nincs feszkó
Hi

Hogy tudnám otthon házilag széthúzni a robogó blokkját. Valami módszer?

Nincs blokk széthúzó szerszámom.
Okés, rendben, ha mehetek majd jelezz valahogy.
A héten kellene megjönni a küllőknek ma megrendelem a simm"-eket
Jó reggelt mindenkinek. nos egy akku-már ment a kukába kb fél éve vettem és kiszáradt (gondolom az állandó lemerülések miatt) most uj akkuval a motor is egézségesebben jár ha nem használom a világiást viszonylag vissza is tölt (de hát a világitás kötelező)igy marad az hogy minden hazaérkezéskor akkutöltövel polom a hiányt. még egy észrevétel ezzel kapcsolatban ha lehuztam a szabályzót semmilyen fesz-t nem tudtam mérni a generátor felöl, már arra is gondoltam hogy ezek a 4 V-ok a feszabályzóból jönnek vissza. na most tegyük fel a generátor nem tölt akkor hogy lehet az hogy mégis egy lehheletnyit azért tölt az akkuba, és ha a gnerátor jó akkor miért nem tudtam mérni amikor lehuztam a szabályzót, (a generátortol 3 fehér és egy piros vezeték jön fel) kicsit belekavarodtam már. segitségeket elöre is köszönöm.
annyival egésziteném ki, hogy a 14.5 v körüli értéket , járó motornál, 5000 ford\ perc környékén kell mérned, az akkumulátor csatlakozóin
Szép reggelt! Nagy valószínűséggel zárlatos a fesszabályzód, és remélhetőleg nem mentél sokat így vele, mert a generátor is leéghet.Először az akkut kivéve ellenőrizd nem zárlatos -e egy cella?Aztán írj!
Szerintem, nézzétek meg, hogy az alapjárati keverékszabályzó csvarok megfelelően vannak-e beállítva. Ha kicsit szegény a keverék, akkor szokta bután ejteni a fordulatot.
Ja, és 2000-es fordulaton kell mérni!
Szeva! Kicsit fura dolgokat írsz! A feszültségszabályzóba a generátorról szokott 3 fázisvezeték menni! De ha azokon feszültséget akarsz mérni, akkor be kell indítanod a motort, és nem 4 volt feszültség jelenik meg rajta, hanem akár 50-70 volt is, persze szabályozatlanul. Ha nem jár a motor, akkor 0 volt a mérhető (vagy mérhetetlen? ) feszültség. A feszültségszabályzó egyébként üzemszerűen melegszik, bár azért a rezsót nem helyettesítheti!
A szevvizkönyv szerint 14,5-14,8volt szabályzott feszültségnek kell lennie!
sziasztok. gondom volna egy yamaha virago töltésével. elsönek a csatlakozokat néztem át és hát finoman szolva az egész csupa akkusav volt. letisztitva minden, de a töltés még mindig nagyon gyenge (13V) a kérdésem a feszszabályzóba megy egy kábelköteg amin 3 ponton mérek külömbözö feszültségeket 2 ponton 3.8 V-ot viszont a harmadikon csak 0.8 V. jól gondolom hogy a generátorbol 3 ponton kellene feljönnie 4 volt körüli feszületnek? lehet hoy a 0.8 a kakukktojás? kérném ha valaki vágja a dolgot irjon. zárojelben jelezném hogy a fesszabályzó tüz forro. mi lehet a gond. üdv mindenkinek.
mindig megtud az ember valami újat ! zsíír ...én meg se próbáltam volna összerakni úgy ......
1 hozzászólásom lenne ha spórólni és időt akartok nyerni akkor a Szatyina Gézához ne vigyetek motort! Másnéven Gerecsemotor! mer nekem megcsinállták 1 hónap alatt kb 300 ezerbe került a felújítás váltócsere stb 19 üzemóránál meg megin tönkrement a válltó és benyögték hogy nem cseréltek ki valamit! azóta áll a motorom és nem tudok edzeni a versenyszezonra és plusz 100 rongyba kerül a mutatvány!
Helló! Van egy Yamaha XV1000, szét ment a bendixem. Kompatibilis a többi Viragoval, vagy esetleg a többi önindítóval?
A kerekekkel mi a helyzet? Mert ha nemsoká kész lesz vagy a közeljövőben akkor elmennék érte aztán intézhetjük személyesen. Mindenképpen kellenek a szimeringek!
sziasztok! kis probléma merült fel, remélem tudtok segíteni!
4T sor4, ha üzem meleg az alapjárat 1000, eddig semmi gond, kis gázfröccs ---- alapjárat 2000re esik vissza majd pár másodperc elteltével (legyen 3mp.) vissza 1000..... mi lehet a gond?
A motor most volt friss karbi szinkronon és szelephézegoláson
Válaszotokat előre is köszönöm
lánckerék simm,1600ft,lengövilla simm,1100ft+ posta
vfr400 gyertyák 2250ft/db
robeszt nem raktam még de a dt ment membrán nélkül.....
gsx-r 1000 k3 k4 service manual - t keresek
akinek megvan jelezze
köszi
Kawasakim van Érdekl?dni szeretnÉk hogy mÉrt fojhat bele abenzin az olaba egy gpz 600r akitud irjon el?re k?szi
Szépen rá kell feküdjön a lapocska a lyukra nyugalmi helyzetben van hogy kicsit megfárad és eláll