Angolul tudás + google + carb jetting = használható infók. Vagy valahol, az egyik magyar motorszerelő-iskola honlapján találsz anyagot.
(Hogyan szeretnél karbit hangolni a héten, ha nem ismered a működését és felépítését? Hasraütve? Sikerülhet úgy is, de csak, ha kb tudod mi a rossz és csak ahhoz a fordulattartományhoz és szabályzóelemhez nyúlsz, különben amit itt beállítasz, ott elrontod.. Ami a benzin-levegő arányt illeti: ha nem jó a főfúvóka, akkor ez sem lehet az, hiszen a fúvókák ezt szabályozzák = nem csak az alapjárati keverékcsavar hat rá..)
Csak most olvastalak. Akkut ki, és mérni mérni ! Rácsipeszeled az akku helyére az ellenállásmérőt, és lehúzod a csatlakozókat egymás után, és amelyiknél megszűnik a zárlat az a beteg.
Sziasztok!
Segitséget kérnék! Volt egy kis balesetem, '99es gsxr 600.
Mikor beinditottam a mocit, világitott az olajnyomás lámpám, rögtön meg is néztem az olajnyomás mérőt, és mikor kivettem a motort újból beinditottam, de az olajat nem nyomta ki. Szóval nincs olajnyomásom. Valaki tudna adni tippet mi lehet a gond, mitől mehetett el? MÁr elkezdtem szétszedni, csak gondoltam valaki tud adni tippet...választ előre is köszönöm!
Hali!
Egy kis segítség kellene! Haveromnak van egy 2005-ös YZF 250-e és a héten be szeretnénk hangolni a karbit, de nem igazán tudjuk hogyan lehetne a legjobb végeredményt elérni...
Le tudná írni valaki lépésről lépésre a menetét?
A legfőbb gondok:
-nagy gázfröccsnél fekete füstöt dob
-nem igazán úgy megy ahogy kellene
-van hogy nehezen indul (előfordul néha, hogy el se akar indulni mert beköpi a gyertyát benzinnel)
Arra gyanakodtunk hogy sokat kap! Eddig 1-el nagyobb főfúvóka volt benn, de most majd visszacseréljük gyári méretre... Nem tudom ez ennyit számít-e?! De valószínű a benzin-levegő arány sem megfelelő...
Sziasztok!
Lenne 1 kis gondom, remélem tudtok segiteni. Van egy 97 es 600 as SRADom, nagyon gyenge volt az akksim, midnig megállt alattam, vettem egy újat. Ezzel is megállt 1x. Voltmérővel mértük, megvan a 12V , ha be van indítva 13 fölött megy, tehát tölt a generátor. 1x leálítottam és rögtön elkezdte valami szívni egészen 6V-ig. Nemtom valami zárlatos lenne? Valami ötlet?
Én is azon szoktam gondolkodni nagy unalmamban, hogy mit kezdenék egy törött sportmotorral. kerek lámpa is idétlen rajta, meg ezek a bútorlámpás fejidomok is. Valóban majdnem minden streetfigterre ( törött sportmotorra ) ilyet raknak. Én talán dupla körlámpát tennék, olyan triumph-osat. Olyan fejidomot még nem láttam, ami tetszett volna ( gyáriak közül a régi 600-as fazeré, az bejön )
Azért ne általánosíts, szerintem nem olyan rosz az a fejidom. A másik , hogy a streetfighterré alakitott gépeken ez már lassan egy jellemvonás lesz, az enduro lámpamaszk. Ennél vannak sokkal szarabb lámpamaszkok is. Körlámpával meg elég elbaszottul nézne ki..
Hát igen. A fejidom még nem végleges. Z750 vagy inkább 1000 fejidomot szeretnék rá, csakhát nem olcsó mulatság. De előbb-utóbb az lessz rajta. Egyébként a képen látható az egy DRZ-é volt
De az a fejidom milyen randa...Érdekes, hogy még sosem láttam normálisan kinéző nem gyári fejidomot. Minden zúzott sportmotort ilyen csúfsággal alakítanak naked-re. Nehogy sértésnek vedd, mert nem annak szánom!
Az eredeti tartlyon is két cső volt. Egy felül, egy alul. Ezen is kettő van, csak az alsó nem látszik. Ami alul volt, azt alulra, a felsőt felülre tettem, ugy ahogy volt. CSakhát az alsó cső nem látszik a képen. más gond nincs, nem?
Segítségre lenne szükségem. Az a problémám, hogy megyek motorral magasabb fordulaton és kifogy a karbiból a benzin. 2 ütemű motorról van szó. Benzintankba van benzin, illetve a karbi ki van pucolva. Mi okozhatja ezt a problémát? Túl nagy lenne a főfúvóka vagy a síbertűt kéne lejebb tenni?
Eladó ZXR hatso sarvedo carbon boritassal, de azt hiszem mas gepezetre is jo (talan RR-en is volt fenn) - mindenesetre a 190-es gumi mar nem nagyon fer el benne, 180-assal tokeletes...
(Hogyan szeretnél karbit hangolni a héten, ha nem ismered a működését és felépítését? Hasraütve? Sikerülhet úgy is, de csak, ha kb tudod mi a rossz és csak ahhoz a fordulattartományhoz és szabályzóelemhez nyúlsz, különben amit itt beállítasz, ott elrontod.. Ami a benzin-levegő arányt illeti: ha nem jó a főfúvóka, akkor ez sem lehet az, hiszen a fúvókák ezt szabályozzák = nem csak az alapjárati keverékcsavar hat rá..)