Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nagyobb teljesítményű cuccokat nem igazán szoktak belerakni mivel leéghetnek dolgok a túlterheléstől ... ha kissebb a teljesítmény azzal nincs gond....
Szevasztok. Egy yamaha virago 125 öm van és sajnos tönkre ment a duda rajt. kérdésem hogy tehetek e rá szerintetek olyan másik dudát ami nem 12V 3A os (gyárija), hanem 12V 1A os vagy valami más akár.
mert mondtak már olyat is régen nekem h nem érdemes más teljesitményü dolgokat szerelni a motorba mint amik gyárilag be vannak rakva. Ha van valaki akkor legyen szives segitsen! köszönöm
:) azért valami közöm van hozzá:P
akkor mind a két csőnek a pumpába kell csatlakozni és a vékonyabbik meg a karbiba. A hétvégén meg is tudom nézni:P(remélem)
ha elkadtam írok...
amit a gázbowden mozgat az a mennyiségszabályzó maga az olajpumpa a főtengelyről van meghajtva . kipróbálni úgy lehet ha meghajtod a tengelyét akár kézzel akár géppel de ne gondold hogy spriccelni fog mint a szökőkút ....
Sziasztok
Van egy 89-es viragom.WSzeretnék generátort cserélni benne csak nem tudom milyen szerszámok kellenek hozzá és addig nem akarom megbontani amig nics megfelelő cucc.várom a válaszokat.Sürgős lenne.Köszönöm
olajpumpa be van szerelve. Vastag cső nem ér el odáig, meg a vékony cső sem ér el a karbiig(mert itt van egy pici nyak amire rámenne a csövecske).Akkor 2 nyakak kellene lennie az olajpumpán?azt meg kell nézzem mert nem meléxem rá, hogy láttam volna a vastag csőnek is a helyét. A vékonyka ott van a pumpán szóval az megvan akkor. 7végén szedem szét és akkor majd képet is tudok küldeni. Még egy kérdés. Most csontra szét lesz szedve a blokk. Hogy tudom megállapítani azt hogy működik-e az olajpumpa?A pumpát is egy bowde mozgatja ami a gázbovdennel együtt mozog.
ki kell tudd magyarázni magad...hozzátartozik a szereléshez a jó szöveg is habár vannak akiknél csak a szöveg van meg inkább
na, ezt jó tudni! Legalább nem csinálok magamból hülyét, ha összehoz eggyel a sors!
hézagolók nem lettek felcserélve és mindegyik a helyére került vissza!:)
úgy megvannak a sebességek .. tegnap rájöttünk szerintem az a rúgó lesz ami a váltótengelyt húzza vissza..:) de köszönöm a segítséget!:)
vastag cső az olajtartályból rámegy az olajpumpára és a vékony cső szintén az olajpumpából vagy a karburátorba vagy a szívótorokba csatlakozik ..... de lehet látni mert azt a 4 mm es csövecskét nem nagyon lehet máshova dugni ... csak azt nem értem miért írtad olajpumpa zárójel henger .... megvan egyáltalán az olajpumpa vagy le van -e szerelve ?
pl az MZ kuplung oldali szimmeringje rugóval kifele van .... de máshol én se láttam ...
Sziasztok
Olyan problémám lenne, hogy a robogómon az előző tulaj lekötötte a különolajozást. és nem tudom hogy kell visszakötni. Kijön egy vékony cső az olajpumpából (hengerből) meg jön egy vastag cső az olajtartájból is. Valakinek valami tipp? Hova kellene a kettőt kötni? (a robogórol annyit, hogy egy olasz csoda "Fantic" márkájú és valamu Garelli blokk van benne...Mikuni karbi van rajta...
előre is köszönök minden Választ!
Üdv!
Szerintem rugóval befelé szereld be! Azért, mert a forgattyúház felől nyomást is kell tartania! Egyébként én még nem találkoztam olyannal, hogy egy főtengelyszimmeringet rugóval kifelé szereltek volna be! De az is lehet, hogy még nem láttam eleget!
Sziasztok!
Szeretém hozzáértők véleményét kérni. Vettem jó minőségű főtengely szimeringeket. Ezek forgásirányhoz vannak tervezve. Az olajat a rugó felé szorítják vissza. Olyan kérdésem van hogy ezeket hogyan rakjam be a blokkomba hogy jól működjenek? Elvileg úgy kell berakni a szimeringeket hogy a rugós rész befelé nézzen a blokk belseje felé. De ez esetben a váltó résznél az olaj kívül van ez nem fogja nekem befelé dolgozni? Nekem úgy lenne értelme ha a rugó kifelé nézne az olaj felé. Fogalmam sincs tanácsot kérnék.
Húzzad ki a váltótengelyt,kézzel próbáld végig tekerni a kukactengelyt ha vannak sebességek nem belül van a gond ha nincsenek szét kell szedni újra
Nem olyan vészes már csináltam,jobban oda kell,figyelni,többször ellenőrizni és könnyen el lehet ba..ni ,hogy kezdheted elöröl
esetleg házagoló gyűrűt nem hagytatok ki vagy cseréltetek fel?
Hát nem egyszerű az biztos! De a Ducati szervizben is csak emberek dolgoznak!
Ezek pedig a záró himbák értékei!
Nem véletlen, hogy ezt sehol nem vállalják csak a Ducati szervízbe....
Na mégegyszer! Ezek a nyitó himbák értékei!
Még ha szaki is, de nem Duki szaki ne nyúljon hozzá.
na ezt aztán összebuheráltam! nya, minnyá átizélgetem a fotót!
Na, tessék! Ez a nyitó himbáknak az értékei!