Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon erős kétségeim vannak hogy egyáltalán pöffen akár egyet is membrán nélkül ..... de mindig láthat újat az ember raktál már össze membrán nélkül robeszt és beindult ?
Köszönöm mindenkinek a segítőkész hozzállását.
Most már sokkal okosabb lettem, hála nektek.
Azt alaphelyzetben is látni, ha nem megfelelő a membrán állapota?
Tehát ránézésre látni, ha cserére szorulna?
az lenne.......
csak bele ne szakítsd a csavart a blokkba mert az az igazi cumi
bár fiatal a mocc csak nincs berohadva teljesen.......
Ez a rajzon, a 14100 számú alkatrész lenne a bűnös?
Hát ez az nem tudom mert még nem nyúltam a mocihoz, akkor ha jól veszem ki a tanácsaitokból, ötleteitekből meg kellene nézetni a membránt első körben?
Akkor membrán. Eltört?
működik az membrán nélkül is
csak kicsit szarabbul
biztos valami spórolós membrán van benne és már nem zár jól
karbi le, szívócsonk le, aztán ott lesz a bűnös
Az a gond, hogy elég jelentős mennyiség gyűlik össze a légszűrőben viszonylag rövid idő alatt és ez már zavaró. Bizonyos időszakonként kibontom a légszűrőt és az ott összegyűlt olajat kitakarítom, mert állandóan csöpög belőle.
A membrán állapotát, esetleges hiányát csak szétszereléssel lehet ellenőrizni?
akkor nem működne mivel ahogy beszívta ki is nyomja az anyagot ha nincs ami zárjon.
Általában mindegyiknek olajos a légszűrője mivel mikor megy lefele a dugattyú még visszatol kicsit a keverékből a karburátor meg a légszűrő felé ... a membránt kellene megvizslatni lehet nem zár rendesen ... de ha tökéletesen zár akkor is visszajön mindig egy kis anyag bizonyos fordulatszámon.
Hát megmondom őszintén nem tudom erre a választ, de a szervízben erre nem gondoltak vajon?
De nem jelentkezett ez a gond azonnal csak kb. 8 hónapos használat után.
Vagy gyárilag nem tették bele. Kifelejtették?
Ez okozhat ilyent?
Még szinte új volt a moci amikor először jelentkezett a gond, addig nem volt szerelve. Én meg nem birizgáltam soha, úgyhogy lövésem sincs mi lehet ez.
Nem lett kivéve a membrán?
Amikor még gais volt a motor cseréltek nála oljszivattyút, mondván az okozza ezt a jelenséget., de azóta sem szűnt meg az olaj csepegése. ahol letámasztom a motort mindenhol olajfoltok jelzik a helyét.
Igeb. Mert az olaj amit használok kék színű és így könnyű a beazonosítása sajnos.
Biztos ,hogy olaj?
Segítséget kérnék Tőletek.
Az a helyzet, hogy időről-időre jelentős mennyiségű motorolaj gyűlik fel a kétütemű robogóm légszűrőjében, mi okozhatja ezt? Külön olajozási rendszerrel üzemel a motor, egyenlőre nincs szándékom kikötni a szivattyút. A porlasztó felöl hogyan kerülhet ennyi olaj a légszűrőbe, hiszen ott elméletileg vákumnak kellene lenni. Nagy fordulaton a porlasztó irányából finom olajpára permetezik a légszűrő irányába, ezt valami meghibásodás okozza vagy természetes?
Kérlek segítsetek, köszönöm.
Kösz a segítséget! Előtte akkor mindenképpen leellenőrzünk mindent, hogy a gyári értéken van-e... Sztem menni fog a dolog!
Köszi a hasznos infot,azthiszem megyek ki is próbálom.
jel lehet pl.
Fekete füst, gyertya beköpés, melegen nehezebben indulás és fura járás - dús

gázelvételnél visszadurrogás - kevés

Alapvetően az a gond, ha kicserélték a főfúvókát, elállították az úszószintet, állítottak a tűn, eltekerték az alapjárati levegőcsavart... akkor egy gyári főfúvóka nem old meg mindent, hiszen leginkább 3/4 és fullgáz között van szerepe.

Alapjárati csavar: itt azt céloznám meg, hogy szegény: megrántod a gázkart (nem üvegre akarod forgatni, hanem a motor reakciójára vagy kíváncsi,azaz hogy veszi, elég ha 500-at pörög az alap fölé - tehát hirtelen gázadás-visszatekerés) ha dús, előbb leesik picit a fordulat és csak utána kezd el emelkedni , ha szegény: felpörög, de fennmarad a fordulat és lassan esik vissza. A jó nyilván az, amikor a lehető legjobban követi a gázkart. 1/2 fordulatonként állítasz és 1,5-3 fordulat között kell lennie a jó beállításnak (különben az itteni fúvóka se jó méret).
Már _nem emlékszem pontosan_ : a jó beállítás arra van, ahol a legmagasabbá válik a csavar hatására az alapjárat.

Egyébként ajánlott sorrend: főfúvóka, tű klip helyzete, úszószint, alapjárati csavar.

A túl szegény keverék kerülendő (mindenképp). Sajnos ez nem egy hsz-es téma ;)
Lehet én fogalmaztam kicsit rosszul...
Nem akarom én átbabrálni a karburátort! Nekünk jó úgy is ahogy gyárilag kitalálták, ezért is cseréltük vissza az 1-el nagyobb főfúvókát (amit az előző tulaj tehetett bele) a gyári méretre! Ezzel ugye borul a rendszer, mivel a benzin-levegő arány már nem lesz megfelelő, ahogy te is írtad (igaz valószínű eddig sem volt az)...
Én csak ehhez kértem segítséget, hogy ha valakinek van tapasztalata "levegő"csavar állításával kapcsolatban az ossza meg velem! (pl.: hány fordulatonként csavargassuk?; mit jelent ha már durrog a kipufogó?; mire kell jobban odafigyelni?... )
Bocs, a nem túl pontos fogalmazásért! Remélem így érthetőbb...