Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rossz hírem van! A Ducati dezmo vezérlése önmagában is egy bazinagy turpisság! Ha nem vagy szaki, akkor szerintem kerüld el messzire! Mindjárt küldök róla fotót!
Úgy ismered az ittenieket?
áá elég volt a fényezésből még a végén ki kiáltanak engem melegnek
Na ilyet se mondtak még nekem! Méééég, méééég........!
Szia Gyuri!Én nagyobb főfúvókát ajánlanék,a több levegő miatt.Írd meg,hogy mi lett
Sziasztok!Ducati Multistrada szelephézagát kellene beállítanom.Van valami turpisság-különlegesség benne amire oda kell figyelnem?Köszi előre is.
akár rád is gondolhatok, és a többiekre. nagyon sokan vannak itt akik nálam sokkal tapasztaltabbak, én majdnem hogy tanulni járok ide, de ahol tudok probálok segíteni
Kire gondolsz? Melyik az a .......?
Szia Gyuri.

Így látatlanban, hallatlanban elég nehéz biztos tippet mondani.
Ha kis fordulaton megy és ráhúzod a gázt akkor lehörög, akkor szerintem alacsony az úszószint, vagy valami baj van a főfúvóka környékén. A subertűt tedd közép tájékra. Szerintem kevés benzint kap.
eddig én csak olyat láttam ....végülis mindegyik kétütemű a forgattyúsházba szívja be csak van ameiket a dugó vagy a membrán esetleg forgótárcsa zár el .....
na csá
Énvagyok megint az etz150-el.Mostmár beindul legalább de menni nemnagyon akar,ha kicsit huzod akkor megy annyira,de ha jobban ráhuzod akkor meg lehörög meg nemégeti el rendesen.Álitgattam már a benzinszintet is hogy ne legyen sok.A sibertü is lentvan amenyire lehet.gyujtása jó szerintem mert ha elkapja akkor egész jól megy.Meg a direktszűrő lehet még de kipucoltam de semmi. akkor mi lehet a baj?
nincs rosszul összerakva egy rugó baja van!:)
max akkor hiányozhat nagyon a membrán ha a keveréket a forgattyúsházba szívja a motor
ilyen esetben tuti nem indul be nélküle.....
Na ezért értékelem a motoros csirkéket!
Ez is lehet valóban.
Azért írtam neki az akku leellenőrzését, mert nemrég az enyém is lemerült és ugyanilyen jelenséget produkált a robeszom indításkor.
Vagy indítórelé!
Biztos, hogy jó az akkumulátor? 100%?
Ha leellenőrizted vagy ellenőriztetted az akksit, akkor az önindítóval lesz gond. De azért egy másik akkuval megpróbálnám először a helyedben.
Sámli baj, majd a harmadik összerakás már jó lesz!
valoszinüleg nem üresben raktátok össze... ez lehet a gond, szerintem. de a nálam okosabbak majd lebasznak ha hülyeséget mondtam
bár azt is jó lenne tudni, hogy pontosan melyik változat, még mielőtt feltalálom a spanyolviaszt!
Sziasztok!
Van egy Gilera Sioux 50 és pár évet állt szétszedve..
most össze lett rakva(jól lett összerakva) és csak egyes és üres,és hármas van nincs kettes,négyes.. fogaskerekek jók,léptetővillák is.. belül minden rendben.. itt lehet valami gond a váltódobnál... szerintetek mi lehet a gond? mit nézzek meg még?
egy robbantott rajzot nem e tudnátok nekem adni erről a blokkról?
válaszotokat előre is köszönöm!
Csady
igazad van, bocsi:) csak általában 5000 rpm-et szoktak megadni, de igazad van, virago, és a chopperek általában nem forognak ennyit.. elnéztem
hali, lenne egy nagy problémám: 2t motor, alacson fordulaton(kb 4ezer) nagyon fullad, szinte el sem lehet indulni vele. Viszont fölötte megy rendesen, le is forogja az órát. Mi lehet a baja? A karburátor szerintem jó, mert ugyanolyan típusú, másik motoron ugyanazzal a légszűrővel nem tapasztaltam ezt a problémát. Lehet főtengelyszimering?
Én a szervicckönyvében néztem, ott 2000rpm van írva. Ez egy ikszvéjjj, szerintem csak akkor forog 5000-et, ha rákötjük egy gázturbinára! Lehet, hogy még akkor sem!