Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. A motorom valahol eszi az olajat. Egy Aprilia AF1 125 Sintesiről van szó. Folyamatosan folyik a kipufogóból a sűrű olaj. A motor végülis működik egyből indul, eddig azt vettem észre, hogy nagyobb fordulaton használva csepeg az olaj a kipufogómból. Pár napja megnéztem a blokkban az olajszintet nagyon alacsony volt, feltöltöttem indítottam és sugárban nyomta az olajat a pufón. Gondoltam főtengely szimeringes, szépen kicseréltem összeraktam. Kipróbáltam, amint kinyomta a dobban maradt olajat szépen ment se füst se olaj. Este elraktam másnap reggel ismét ugyan az a jelenség ömlik belőle az olaj. Álló helzetben egy este alatt tönkremehet egy szimering vagy létezik olyan hogy nem olajálló a szimering és megeszi az olaj? Esetleg rosszul raktam be? Vagy előfordulhat hogy a blokkfelek közötti tömítés rossz és szép lassan ott szivárog át? Holnap a dolog végére akarok járni széthúzom a blokkot kicserélem a tömítéseket. Lenne még egy kérdés: főtengely szimeringet hogyan kell helyesen berakni? Nagyon szoros az illesztés nem semmi munka bevarázsolni a helyére. Van valami praktika erre? Merről merre rakjam be és hogyan? Megköszönném ha tudna valaki tanácsot adni hogyan csináljam a dolgokat mire figyeljek oda.
hello nekem egy honda cre-m van és arra vettem indxexeket csak sok áramot kapott és kiégat van amikor 32V ot is kapott nincs akumulátor ezért nem tudom hogy lehetne megoldani hogy ne égjen ki simsonon hogy van ha valaki esetleg tudja irja már meg vagy a másik hogy lehet leszabályozni? mert a fesszabályzó két lábas és nem tudom az e a rossz vagy valami ellenállást ha rakok az index elé az megoldaná e a gondom
Helló srácok! Kérdésem a következő: Azt hallottam, hogy a hátsó telóba nem olyan lengéscsillapító olaj kell mint az első villába. Ez igaz? Ha igen akkor milyen? (Most szedtem szét és addig nem akarom összerakni még meg nem tudom.)
Na akkor nedves motorostársam , vidd el hozzáértő emberhez, mert amire a csúszósarut rádugod az a nyelvecske van kitörve a panelen levő forrasztásból, és hol érintkezik hol nem.
Reggelt mesterek ...
Tönkre mehet úgy egy robogó gyujtás CDI (Piaggo NRG ), hogy egyszer ad szikrát, aztán meg nem, s kisidő múlva megint van 2-3 másodpercig , majd ismét nincs ?
Vagy ha megdöglik a CDI akkor végleg nincs szikra és kész ?
Sziasztok! A mocimon a kuplung furcsa hangot ad, ha meleg a motor, és ki van engedve. Ha behúzom a kuplungot, elhallgat...ilyen zörgő,surolódó zörej. Az autókon a kinyomócsapágy szokott ilyen hangot adni. Mi lehet a gond ?
Ismerem azt a boltot, mindig oda megyek ha kell valami, csak azért kérdeztem mert azt hittem hogy ilyen öreg géphez már nem lehet kapni gyári alkatrészt. Mondjam a méretet?
biztos lehet(szfvár.szárcsa út eleje,koyo márkabolt)de nem javaslom nekem anno :cb1100r:a gyári lett volna 6000ft ehelyett vettem 1200ft/db négyet mire megállt a folyás tehát"relativ" többe került a leves mint a hús szétszed,idegeskedés,stb kérdezd meg a boltban és megmondják az árát a gyárit holnapra megkérdezem
Ja és gyetyákat is meg tudod nézni mennyibe kerülnek ehez a tipushoz darabja?köszönöm előre is és össze szedem mik kellenek és ha tudc segiteni benne akkor megköszönném.
Segítséget szeretnék kérni. A motorom valahol eszi az olajat. Egy Aprilia AF1 125 Sintesiről van szó. Folyamatosan folyik a kipufogóból a sűrű olaj. A motor végülis működik egyből indul, eddig azt vettem észre, hogy nagyobb fordulaton használva csepeg az olaj a kipufogómból. Pár napja megnéztem a blokkban az olajszintet nagyon alacsony volt, feltöltöttem indítottam és sugárban nyomta az olajat a pufón. Gondoltam főtengely szimeringes, szépen kicseréltem összeraktam. Kipróbáltam, amint kinyomta a dobban maradt olajat szépen ment se füst se olaj. Este elraktam másnap reggel ismét ugyan az a jelenség ömlik belőle az olaj. Álló helzetben egy este alatt tönkremehet egy szimering vagy létezik olyan hogy nem olajálló a szimering és megeszi az olaj? Esetleg rosszul raktam be? Vagy előfordulhat hogy a blokkfelek közötti tömítés rossz és szép lassan ott szivárog át? Holnap a dolog végére akarok járni széthúzom a blokkot kicserélem a tömítéseket. Lenne még egy kérdés: főtengely szimeringet hogyan kell helyesen berakni? Nagyon szoros az illesztés nem semmi munka bevarázsolni a helyére. Van valami praktika erre? Merről merre rakjam be és hogyan? Megköszönném ha tudna valaki tanácsot adni hogyan csináljam a dolgokat mire figyeljek oda.