Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi.Megpróbálom.
Szerinted ugyanide(lánckerék mögé) XT-hez lehet kapni egy mezei csapágyboltban? Ha jól láttam forgásirányos.
Sziasztok !
Nem tudná valaki megmondani hol lehetne cross leömlött javíttatni {horpadt }
Előre is kösz !
oké!köszönöm hogy megnézted majd szolok.
4500 ft ha kell holnap megrendelem és 2-3 nap mire megjön
fél óra és mondom,most kértem árajánlatot
Helló!Én hozattam veled vfr400 hoz szimeringet a kuplung tüskéhez,emlékszel?Volna még egy kérésem vagy kérdésem vfr400 hoz a kis lánc fogaskerék mögötti szimering kellene nekem méretei 52 szer 34 és szélessége(vastagsága)13.9 váz szám:nc211022948. utánna tudnál nekem ennek nézni?mennyibe kerül meg mikor jönne meg.Előre is köszönöm.
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Nem tudtok Kecskeméten egy jó és komoly motorszerelőt, aki ért is a motorokhoz? Nagyon kellene, mert valami miatt nem indul a motorom.
Kösz a tippeket fiuk majd megnézem őket vhogy!
Muszály lenne megcsinálni mert motor kiállitás és már nem tudok a mamival menni...:D:D
NA danke!
Akkor cuppants rá egy 1/4 es krovát, azzal tuti hogy hozzáférsz!
Köszi,ezt tudtam csak az a bajom,hogy a 10-es kulcs nem megy rá a 11-es pedig a bordák miatt nem megy rá a csavarra
valoszinüleg hátul , a segédvázon fogod megtalálni. Vagy az egyik oldalburkolat alatt, vagy ülés alatt , még az is lehet hogy szerelés nélkül lesz a szemed előtt. Fel fogod ismerni, 2db, rendszerint M6os hatlapfejű csavar tartja a helyén, és egy bordázott alkatrészt keress.

Leszerelése annyibol áll, hogy gyujtást leveszed a motorról, megkeresed a fesszabot, kitekered a két csavart, lehuzod a csatlakozót róla, és ennyi.
Sziasztok
A kérdésem a következő:a 535-ös fesz szabályzoját,hogy kell leszerelni?
Köszönöm a segitséget
gsxr 1000 k4 első teló szimering cserét kéne csinálnom
segítséget kérnék ,hogy álljak neki (hogyan tudom széthúzni a telót)
köszi
Sziasztok!

Fényezés után összeraktam a darazsam, de egy rövid túra után megmakacsolta magát és nem indult.. szétszedtem, gyertya és karburátor tisztítás, most megy de gyanus + nincs alapjárat..
Mi lehet a baj?

köszi
Bikalakat..
Bocsi,de ezt elfelejtettem.. holnap meglesz a szám.. bocsi..:
üdv:csaba
Van. Valami méretet adj meg. A kiállításon vagy?
FENEAPOFÁMAT!
mami.hu, látom vannak a suli oldalán (nem szögre akasztva! ) kiadványok! Pl Szakrajz, Anyagismeret vagy a Diagnosztika dvd, ezekhez mennyiért lehetne hozzájutni?
Küldhetnéd mondjuk térítésmentesen is, én meg reklámoznám a többieknek, hogy milyen jó kiadványok, VEGYÉK MEG!
Na, megérkezett, köcce!
Bár egy kis IQ-t is küldhettél volna a mail-ben, hátha úgy könnyebben megértem, de majd igyekszem!
Sziasztok!
Hol és mennyiért bírnák kicseréltetni a hátsó fékbetétemet A 125-ös RG-be?
valaki segitsen már nekem ! nagoyn megköszönném kéne nekem 2 db féktárcsa csavar mert most vettem észre hogy nincs benne ahogy szereltem bár nem hanyagságbol hanem igy vettem a gépet R1 rn 01
Talán még a kiput érdemes megnézni ....ha telerakódik kormos olajos fittyfenével na az eléggé elveszi az életkedvét.... Abból ismerszik a dolog hogy alig van hang meg nyomás a kipu végén .....
Szeva Popy003!
Ahogy elnézem nem jött be a hűtősapkás tipp!
Esetleg meg kellene nézni, hogy a hűtővized mennyire melegszik fel. És nem a motor műszere szerint, hanem ténylegesen. ezt leginkább a hengernél kellene mérni egy infrás hőmérővel! elvileg 130 foknál kellene jeleznie a műszerfalon lévő lednek, de ha mondjuk kontakthibás a termisztor csatlakozója, akkor majd b.....ik jelezni. Meg kéne nézni, hogy kering-e a hűtőrendszerben a víz, nem-e kinyekkent a vízpumpa, vagy a termosztát.
Egyébként nézegettem a szervizkönyvét a vasadnak, túl sok hiba nem lehet!
Hali

Probáld meg , ugy hogy jár a motor egyébként viccet félretéve, elég összetett egy probléma amit most irtál, ezer dologtol lehet.... SZerintem kezdj egy kompresszió méréssel, ha kicsi a kompressziód, akkor irány tovább. Dugattyú, henger kopottsága, szimering esetleg.