Sziasztok!
Összeraktam, kifestettem a kis motoromat, és most, hogy a jön a jóidő, ráültem, és mentem vele. Kár volt. Sikerült bevárni, ahogy egy autós nem vett észre, és elémfordult, én meg egyenesen beleeeee. És emiatt borzasztó bosszús lettem. Annál is inkább, mivel elgörbült a villaszáram, és ez egy elég ritka típus, úgyhogy másikat kell szereznem. 31.6mm-es a száram, vettem egy 32-est, hogy kicserélem csak a szárat, de nem megy bele. Ha az egészet ki akarom cserélni, akkor valsz cserélni kéne a kereket, meg a féket is, azt meg nem annyira szeretném.
Ki mit mond, mit lehet csinálni? Van esetleg olyan, aki ki tud egyenesíteni egy ilyen szárat? Mostanában ebben gondolkodom...
Köszönöm, ha valaki segít!
Huba
(a képen a még ép motor van, a feketéről van szó, cagiva sst)
5db. 4 a karbiból 1 a torokból. vagy ha van valami részletes leirásod útmutatód az is jó lenne. mert amit a netről szedtem, pont nincsenek benne azok a részek.
a nagy futásteljesítmény nem csak a motor forgattyúsmechanikáját és hengerét viseli meg, hanem a motor egyéb részeit is, például a karburátort is. Előfordulhat, hogy például a karburátor tolattyúja már nem tökéletes, kopott és amikor alapjárati helyzetbe megy vissza, akkor a pozíciója nem határozott, ami azt is jelentheti, hogy nehezen ejti vissza a fordulatot, vagy éppen ellenkezőleg, nem ad elég levegőt az alapjárat fenntartásához. További kopás lehet a porlasztó tűn is, ami okozhat bizonytalan üresjáratot, pillanatnyi túldúsulásokat.
Ez persze csak egy megközelítése a dolognak a leállás akár gyújtás probléma is lehet, de én azt hiszem egy karburátortisztítással és ellenőrzéssel kezdeném a hibakeresést. Én azt javasolom, hogy olyan ember végezze az ellenőrzést, aki rendelkezik némi tapasztalattal a karburátorok területén, van tapasztalata abban, hogy a tolattyún mekkora az a kopás, ami még elfogadható, mekkorát lóghat, vagy esetleg már cserére szorul.
Azt mondta az előző tulaj,h kivan kötve a különolajzás,ezért raktam keverék benzint a tankba.Akkor a benzinbe adagolandó olaj hiányát jelzi,vagy a motor blokkban van kevés?
az elsö (kuplung bovden) o-gyürü probléma, a második :kevés az olaj a tartályban(különölajzás) vagy ,nem mozog a tartályban az úszó,el van szakadva a vezeték és összezár
Összeraktam, kifestettem a kis motoromat, és most, hogy a jön a jóidő, ráültem, és mentem vele. Kár volt. Sikerült bevárni, ahogy egy autós nem vett észre, és elémfordult, én meg egyenesen beleeeee. És emiatt borzasztó bosszús lettem. Annál is inkább, mivel elgörbült a villaszáram, és ez egy elég ritka típus, úgyhogy másikat kell szereznem. 31.6mm-es a száram, vettem egy 32-est, hogy kicserélem csak a szárat, de nem megy bele. Ha az egészet ki akarom cserélni, akkor valsz cserélni kéne a kereket, meg a féket is, azt meg nem annyira szeretném.
Ki mit mond, mit lehet csinálni? Van esetleg olyan, aki ki tud egyenesíteni egy ilyen szárat? Mostanában ebben gondolkodom...
Köszönöm, ha valaki segít!
Huba
(a képen a még ép motor van, a feketéről van szó, cagiva sst)
Ez persze csak egy megközelítése a dolognak a leállás akár gyújtás probléma is lehet, de én azt hiszem egy karburátortisztítással és ellenőrzéssel kezdeném a hibakeresést. Én azt javasolom, hogy olyan ember végezze az ellenőrzést, aki rendelkezik némi tapasztalattal a karburátorok területén, van tapasztalata abban, hogy a tolattyún mekkora az a kopás, ami még elfogadható, mekkorát lóghat, vagy esetleg már cserére szorul.
Széles utat!
A légszűrő teljesen tiszta, szinte új.
Az is visszavezethető karburátorra, hogy nem engedi vissza a fordulatot? Mert ha igen, holnap belekezdenék szétszedni.