Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

majdnem tuti"igy" ,hogy karburátor probléma van (nincs anyag) pucold ki
takaritsd ki a levegőszűrőt
Ja, és a gyertyák teljesen jók
Igen azt jelenti, van benne egy szűrőéllenállás. R= rezisztor
Hello!

Van egy Kawasaki EL250B Eliminator (1988) motorkerékpárom, ZZR blokkal (2000- nem tudni pontosan) Óra szerint 40.000km-rel, de az új blokk miatt ez nem valós adat.
Az elején, amikor megvettem, hengerűrtartlmát megszégyenítően tudott menni. Majd később, kb 100 km után egyszer csak indítási problémák jöttek. Ezt még könnyebben elviseltem, de már teljesítménye is szörnyű lett. 2. ban 40-nél többel nem megy. Különösebb hangok nem kísérik a dolgot, egyszerűen nincs ereje. Ezzel együtt jött olyan probléma is, hogy nem engedi vissza a fordulatot (nem a bowden van szorulva) Ha mondjuk 8000 fordulatra tekerem, az onnan nem megy lentebb, amíg le nem állítom. Ezek a problémák egymás után jöttek. Nem szoktam túl sokat használni, naponta már km. Ez a hibasorozat megjelenése egy hét alatt zajlott le körül-belül. Hamarosan kompressziót fogom megnézni, de a legtöbb ember szerint nem ez lesz a baj.
Ma már hidegindítóval sem hajlandó beindulni, pedig ez hatott eddig. Szervíz lehetőség legközelebb 90 km távolságra van, így szívesen várom ötleteiteket, hogy újra életet lehelhessek a gépbe

Köszönöm a segítséget előre is!
üdv.:miszkyy
Jah, persze R-es nem volt...
Sziasztok! NGK BR8ES helyett rámsóztak egy B8ES gyergyát Visszamentem, hogy "R" es nincs-e erre közölték, hogy at tök mind1 mert az "R"csak azt jelenti hogy szűri a rádiójeleket.... Na most ez igaz?
Valaki szedett már szét kormány telót?
nem tudja valaki ,hogy honnan lehet tudi mennyi olaj kell bele?
Sziasztok!Sikerült venni egy Redrose 125 öst-!Viszont folyamatosan ég,még menet közben is az egyik lámpa-mi lehet az?Ez az első 2ütemű motorom,uh satu vok hozzá.Ugyebár keverékkel megy..Gondoltam,h olajnyomás visszajelző,de mivel,h keverékes,így létezik ilyen?Brumm..A motor szerelőm elköltözött,ugyhogy csak Ti segithettek!
Nincs még vége..:A másik képen ahová mutatok,ott ereszti az olajat..Amúgy is hekkelve van szilikon,szigszalag miegymás..Igazi házi kókány..félelmetes..Ez csak érdekesség...Kicserélem!Előre is köszi
Szervusz mami.hu . Ha nem nagy kérés, megkaphatnám én is azt az anyagot? érdekelne előre köszi hitman027@freemail.hu
529ccm +/- 2,5ccm
Helló Valaki tudja mennyi olaj kell egy Honda xl1000v varadero első telójába?Előre is köszi.
Köcce, az jó lenne! Jöhet a nagyvagyok@freemail.hu-ra.
Ez egyébként komoly? Ez így van megadva?
C1 szűkebb mint C2
C2 szűkebb mint a Normál csapágy
C3 bővebb mint a Normál csapágy
C4 bővebb mint C3
C5 bővebb mint C4
Szia Lecso !

Az E-mail címem : info@haro-design.hu

Előre is köszönöm !
További kellemes napot , széles utat !
Van egy jó anyagunk is a csapágyakról, ha érdekel küldöm mail-ben.
Radiális csapágyhézag
C1 szűkebb mint C2
C2 szűkebb mint a Normál csapágy
C3 bővebb mint a Normál csapágy
C4 bővebb mint C3
C5 bővebb mint C4
R Nem szabványos radiális csapágyhézag
A Nem szabványos axiális csapágyhézag

Általában C4-et szoktak beletenni, hogy a hőtágulás okozta feszültségek ne tegyék tönkre. Ennyi km alatt nem igazán mehetett tönkre attól, hogy szorosabb csapágy került bele. Mérjétek meg! De az is lehet, hogy szerelési hiba történt, és nem lett feszültségmentesítve a főtengely, amikor beszerelték.
mami.hu, az új mami-s könyvekben van szó a csapágyazásokról konkrétan? az illesztésekre lennék kíváncsi, hogy pl mi is az a C3, vagy C4 jelzés! Vagy éppen a C2! Na meg hogy miért éppen C? Végülis lehetne D is!
Üdv megint mindenkinek! Tudja valaki, hogy egy AF1-be szerelt Rotax 123-as blokkba milyen főtengelycsapágy van gyárilag? C3-as vagy C4-es?
Ami benne van az C3-as, csúnyán lilára sült, kb 200km után! Legalábbis a lendkerék oldalon! A primerhajtás oldalán teljesen ép! Úgyhogy ebből egy túlbuzgó főtengelymérés lesz, meg lendkerékméricske is!
Amikorra a kis hangot meghallja az ember, akkorra már reszeltek a szelepeknek meg esetleg a hengerfejnek is.
MÉRNI-MÉRNI-MÉRNI! Ha jót akarsz magadnak.
asszem 4 cső van...
Óriási tévhit, hogy a hang alapján megmondható a dolog. A kis hézag nem szól. És az a nagyobb baj.
Jövő héten szerdától vasárnapig a BNV területén.
karbi csövek kellenek, hogy mi melyik, és hova megy.
oké!a fuvókákat átt takaritom és megcsináltatom a szinkront.remélem ugy már jó lesz.szelephangja az nincs legalább is nem vészes.Válaszod köszönöm.
Ha adsz emiltcímet, küldök.