Van egy Kawasaki EL250B Eliminator (1988) motorkerékpárom, ZZR blokkal (2000- nem tudni pontosan) Óra szerint 40.000km-rel, de az új blokk miatt ez nem valós adat.
Az elején, amikor megvettem, hengerűrtartlmát megszégyenítően tudott menni. Majd később, kb 100 km után egyszer csak indítási problémák jöttek. Ezt még könnyebben elviseltem, de már teljesítménye is szörnyű lett. 2. ban 40-nél többel nem megy. Különösebb hangok nem kísérik a dolgot, egyszerűen nincs ereje. Ezzel együtt jött olyan probléma is, hogy nem engedi vissza a fordulatot (nem a bowden van szorulva) Ha mondjuk 8000 fordulatra tekerem, az onnan nem megy lentebb, amíg le nem állítom. Ezek a problémák egymás után jöttek. Nem szoktam túl sokat használni, naponta már km. Ez a hibasorozat megjelenése egy hét alatt zajlott le körül-belül. Hamarosan kompressziót fogom megnézni, de a legtöbb ember szerint nem ez lesz a baj.
Ma már hidegindítóval sem hajlandó beindulni, pedig ez hatott eddig. Szervíz lehetőség legközelebb 90 km távolságra van, így szívesen várom ötleteiteket, hogy újra életet lehelhessek a gépbe
Sziasztok! NGK BR8ES helyett rámsóztak egy B8ES gyergyát Visszamentem, hogy "R" es nincs-e erre közölték, hogy at tök mind1 mert az "R"csak azt jelenti hogy szűri a rádiójeleket.... Na most ez igaz?
Sziasztok!Sikerült venni egy Redrose 125 öst-!Viszont folyamatosan ég,még menet közben is az egyik lámpa-mi lehet az?Ez az első 2ütemű motorom,uh satu vok hozzá.Ugyebár keverékkel megy..Gondoltam,h olajnyomás visszajelző,de mivel,h keverékes,így létezik ilyen?Brumm..A motor szerelőm elköltözött,ugyhogy csak Ti segithettek!
Nincs még vége..:A másik képen ahová mutatok,ott ereszti az olajat..Amúgy is hekkelve van szilikon,szigszalag miegymás..Igazi házi kókány..félelmetes..Ez csak érdekesség...Kicserélem!Előre is köszi
Köcce, az jó lenne! Jöhet a nagyvagyok@freemail.hu-ra.
Ez egyébként komoly? Ez így van megadva?
C1 szűkebb mint C2
C2 szűkebb mint a Normál csapágy
C3 bővebb mint a Normál csapágy
C4 bővebb mint C3
C5 bővebb mint C4
Radiális csapágyhézag
C1 szűkebb mint C2
C2 szűkebb mint a Normál csapágy
C3 bővebb mint a Normál csapágy
C4 bővebb mint C3
C5 bővebb mint C4
R Nem szabványos radiális csapágyhézag
A Nem szabványos axiális csapágyhézag
Általában C4-et szoktak beletenni, hogy a hőtágulás okozta feszültségek ne tegyék tönkre. Ennyi km alatt nem igazán mehetett tönkre attól, hogy szorosabb csapágy került bele. Mérjétek meg! De az is lehet, hogy szerelési hiba történt, és nem lett feszültségmentesítve a főtengely, amikor beszerelték.
mami.hu, az új mami-s könyvekben van szó a csapágyazásokról konkrétan? az illesztésekre lennék kíváncsi, hogy pl mi is az a C3, vagy C4 jelzés! Vagy éppen a C2! Na meg hogy miért éppen C? Végülis lehetne D is!
Üdv megint mindenkinek! Tudja valaki, hogy egy AF1-be szerelt Rotax 123-as blokkba milyen főtengelycsapágy van gyárilag? C3-as vagy C4-es?
Ami benne van az C3-as, csúnyán lilára sült, kb 200km után! Legalábbis a lendkerék oldalon! A primerhajtás oldalán teljesen ép! Úgyhogy ebből egy túlbuzgó főtengelymérés lesz, meg lendkerékméricske is!
Amikorra a kis hangot meghallja az ember, akkorra már reszeltek a szelepeknek meg esetleg a hengerfejnek is.
MÉRNI-MÉRNI-MÉRNI! Ha jót akarsz magadnak.
Van egy Kawasaki EL250B Eliminator (1988) motorkerékpárom, ZZR blokkal (2000- nem tudni pontosan) Óra szerint 40.000km-rel, de az új blokk miatt ez nem valós adat.
Az elején, amikor megvettem, hengerűrtartlmát megszégyenítően tudott menni. Majd később, kb 100 km után egyszer csak indítási problémák jöttek. Ezt még könnyebben elviseltem, de már teljesítménye is szörnyű lett. 2. ban 40-nél többel nem megy. Különösebb hangok nem kísérik a dolgot, egyszerűen nincs ereje. Ezzel együtt jött olyan probléma is, hogy nem engedi vissza a fordulatot (nem a bowden van szorulva) Ha mondjuk 8000 fordulatra tekerem, az onnan nem megy lentebb, amíg le nem állítom. Ezek a problémák egymás után jöttek. Nem szoktam túl sokat használni, naponta már km. Ez a hibasorozat megjelenése egy hét alatt zajlott le körül-belül. Hamarosan kompressziót fogom megnézni, de a legtöbb ember szerint nem ez lesz a baj.
Ma már hidegindítóval sem hajlandó beindulni, pedig ez hatott eddig. Szervíz lehetőség legközelebb 90 km távolságra van, így szívesen várom ötleteiteket, hogy újra életet lehelhessek a gépbe
Köszönöm a segítséget előre is!
üdv.:miszkyy
nem tudja valaki ,hogy honnan lehet tudi mennyi olaj kell bele?
Nincs még vége..:A másik képen ahová mutatok,ott ereszti az olajat..Amúgy is hekkelve van szilikon,szigszalag miegymás..Igazi házi kókány..félelmetes..Ez csak érdekesség...Kicserélem!Előre is köszi
Ez egyébként komoly? Ez így van megadva?
C1 szűkebb mint C2
C2 szűkebb mint a Normál csapágy
C3 bővebb mint a Normál csapágy
C4 bővebb mint C3
C5 bővebb mint C4
Az E-mail címem : info@haro-design.hu
Előre is köszönöm !
További kellemes napot , széles utat !
C1 szűkebb mint C2
C2 szűkebb mint a Normál csapágy
C3 bővebb mint a Normál csapágy
C4 bővebb mint C3
C5 bővebb mint C4
R Nem szabványos radiális csapágyhézag
A Nem szabványos axiális csapágyhézag
Általában C4-et szoktak beletenni, hogy a hőtágulás okozta feszültségek ne tegyék tönkre. Ennyi km alatt nem igazán mehetett tönkre attól, hogy szorosabb csapágy került bele. Mérjétek meg! De az is lehet, hogy szerelési hiba történt, és nem lett feszültségmentesítve a főtengely, amikor beszerelték.
Ami benne van az C3-as, csúnyán lilára sült, kb 200km után! Legalábbis a lendkerék oldalon! A primerhajtás oldalán teljesen ép! Úgyhogy ebből egy túlbuzgó főtengelymérés lesz, meg lendkerékméricske is!
MÉRNI-MÉRNI-MÉRNI! Ha jót akarsz magadnak.