Sziasztok
Elegem van a motoromból !Január óta mást nem csinálok mint szerelem és egyszerűen a hozzá való alkatrészekre sorra mondják hogy ilyen mérte nincs, az egyedi cucc... pedig népszerű gép Kawasaki KX125.
Ti ilyen helyzetben mit tesztek mert a vérnyomásom már hetek óta a plafont veri hogy nem tudok mocizni mert hetekbe telik míg valami kis bigyót megszerzek.
És márciusban verseny a gép meg sehol.
Sziasztok!
Ha valaki tudna segíteni, hálás lennék. Van egy kétütemű, 125-ös motorom (cagiva sst, ha valaki ismerné). Az van vele, hogy közepes fordulattartományban kihagynak a robbanások. Olyan, mintha nem gyújtana. Alatta szépen húz, illetve ha fölétornázom a fordulatot, akkor is szépen húz, de olyan 5-6 ezer között (nemtudom pontosan, mert rossz a számláló) nem gyújt rendesen, dadog. Volt ilyen az nsr-emmel is, de egyrészt ott van powerszelep, és félig ennek tudtam be, másrészt egy idő után elmúlt (talán magától tisztult valamelyest?...)
Ez a motor is állt egy darabig, karbit takarítottam, új NGK gyertya van benne, és ezt leszámítva semmi gond nincs vele. Próbáltgattam a levegő-keveréket állítgatni, több kevesebb sikerrel. Tanácsok, elképzelések?
Köszi!
Huba
SEGÍTSÉGET szeretnék kérni!műanyagot szeretnék ragasztani.milyen ragasztót használjak?elötte össze olvasszam valamivel.forrasztó pálka?vagy mit használjak?auto lökhárítóról lenne szó.esetleg ha müanyag alapozót tudna valaki ajánlani rá nagyon megköszönném!
Na szép jó reggelt mindenkinek! A tanácsotokat szeretnék kérni dugattyú ügyben. Következő a szitu. Tavaly október körül beállt a dugóm az M7-esen. Azóta ELVILEG nincs kompresszióm, de lemérve még nem volt. Ha tényleg nincs és dugócsere van akkor nem akarok új hüvelyt venni, hanem ezt szeretném felfúratni következő méretre (fogalmam sincs mekkora) és akkor olyan dugót belerakni. Yamaha TZR 125 '92-es évjárat, 11000-et pörög és 2T. Milyen dugattyút tudtok ajánlani lehetőleg minél olcsóbban? Úgy néz ki sokat fog magas fordulaton pörögni a gép, mert idén Kakucs, ERing van tervbe véve. Szerintetek 20-ból megoldható a dugószett? Én PROX meg VERTEX dugókat néztem. Előre is köszi szépen a helpet!
Hello!
A műszerfalon világít a vízhőfok visszajelző, már akkor is mikor csak gyújtásra teszem(előtte nem ment a motor).A hőgombát újra cseréltem.Talán a vezetékkel lehet vmi gond?
Yamaha aerox
Ha az XT kutyacsontos akkor azzal, ha nem akkor nem tudom mivel, annak idején ezért nem vettünk FZ6-ot a lányomnak mert nem lehetett állítani a magasságot és nem kutyacsontos.
hali
kb ilyen a hátsó rugóstagom mint a
[7580] tegnap 20:43 utolsó képén
ezt hogy lehet rövidebbre venni? vagy csak a kutyacsontnak nevezett alkatrésszel lehet mahinálni?
lejjebb kellene venni az ülésmagasságot 6-8 centivel egy xt600asnak
ha az alsó kis anyát tekergetem mit csinál? 1-5 ig van skálázva
Olyan szinten bele voltak tépve a csavarok, hogy ketten fogtuk le a blokkot, egy meg tiszta erőből tekerte a kulcsot, de leizzadt mindenki mire szét lett szedve a blokk. Pedig a szétszedés nem szokott sokáig tartani, az NSR blokkját szétszedtem kényelmes tempóval egyedül kb 35-40 perc alatt.
Az összerakással nincs gond, az megy, csak van pár dolog amit nem merek visszatenni, meg még pár alkatrész is hiányzik, ha kész a 2 kerék, inkább elvinnék pár cuccot, megszakértenéd nekem? Sztem dugócserés is lesz különben...
Hát igen többek között ezért kellett újat vennem, volt egy-két apró probléma már ezzel a hengerfejjel. Néhány menet kiszakadva, két szelepvezető elrepedve, nincs síkban az alsó felülete, + k*urvára meg van kopva. Eléggé látszik hogy az előző gazdi hogy bánt vele... Ja meg még egy nyalánkság: rá volt ragasztva a szelepdekni... és ezt "szerelő" csinálta (meg sorolhatnám hogy milyen érdekességeket találtam a blokkban)
majd ha kész a kerekek szólok eljössz,vagy megyek ,megnézem no para 1-2 hét mire megjönnek küllök megyek segiteni összerakni a mocit (megcsinálom ingyé,vagy kicsit olcsóbban)
Van 1-2 cég ahol a nagyon kopottat felszórják és újraköszörülik. Olcsóbb mint az új. Ahová mondjuk az utolsó ilyen gondomat vittem már megszűnt, de biztos van még működő cég aki csinálja.
Van már új hengerfej, és olyan mintha nem is mentek volna vele soha, úgyhogy nem akarom tönkrevágni. A vezérműtengelyen van az a kis valami amit szerintem a hengerfejből köszörült le, az aggaszt engem legfőképpen. A telót meg valahogy éreztem hogy jobb lesz ha szakemberre bízom.
A telót inkább vidd rugóshoz, az erősíthet is egy kicsit a rugón ráadásul jól sejted, célszerszám nélkül a szomszédból szednéd össze a darabjait. A hengerfej felújítás érettnek látszik. Nem kicsit, nagyon.
hallo-
kérdés:
az lehetséges hogy kikapott egy darabot a vezérműtengely a hengerfejből és beleépült? Az első képen látszik h mire gondolok. A többi kép meg azt mutatja hogy milyen látvány fogadott amikor levettem a szelepdeknit. Gondolom nem tenne jót az új hengerfejnek ha otthagynám azt a kis alu"kinövést".
Más. A telóval lehet valami csinálni hogy keményebb legyen? Olyan kis gyengusz, nemtom mit csináljak vele. Ha szétszedem van rá esély hogy össze tudom rakni? Nem fog úgy szétugorni hogy utána ne lehessen összerakni?
képek:
Elegem van a motoromból !Január óta mást nem csinálok mint szerelem és egyszerűen a hozzá való alkatrészekre sorra mondják hogy ilyen mérte nincs, az egyedi cucc... pedig népszerű gép Kawasaki KX125.
Ti ilyen helyzetben mit tesztek mert a vérnyomásom már hetek óta a plafont veri hogy nem tudok mocizni mert hetekbe telik míg valami kis bigyót megszerzek.
És márciusban verseny a gép meg sehol.