Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én úgy gondolom,hogy ha szétszedek egy motort(hengerfelújítás,új dugó stb. vagy bármi más)és nem működik,az onnantól kezdve már csak nem típushiba.azt is nehezen tudom elképzelni,hogy az említett piaggio típusok a gyártás utáni legelső bejáratási időszakban is sorba besültek volna,és ha így volt,a gyár nem lépett semmit.
Szia!

Nem a betét csinálta mert épp csak elérte a vasat, de teljesen változó mélységűek a barázdák
Nem lehet hogy azokat a barázdákat már a fékbetét vas része csinálta?
Köcce! Minnyá mekkukk!
http://shop.unas.hu/shop_artde...

Találsz olajszűrő leszedő-t is az oldalon
nekünk anno ugy tanitották a nagyok, h nem célszerü szabályoztatni a féktárcsát. Szerintem cserés lesz a dolog
Üdv megint mindenkinek! Tudna valki segíteni, hogy a képen látható szerszámokat hol lehetne beszerezni? Meg vagyok lőve egy blokkal, nem birom szétszerelni!
Sziasztok!

A jobboldali féktárcsámnak a belső felén elég mély barázdák vannak, emiatt a fékbetétet a vasig lenyalta ezen az oldalon, a többi fékbetét még 50 %-os. Szerintetek lehet-e szabályoztatni, vagy cserélni kell?

Köszi
"Porszívócsöves álomgép" ez tetszik!
Hát igen! GPX 750!Már el sem vállalom a javítását!Azért hogy több hónapig kerülgessem a műhelyben? Ha találok hozzá alkatrészt akkor meg aranyárban mérik! Ilyenkor jön az hogy a tulaj nak nincs pénze rá!Csináljuk meg valahogy hogy menjen!
Szelephimba,Vezérműtengely Szívószelep Szinte lehetetlen hozzá alkatrészt találni!
Ha egyet valahol szétbontanak akkor ezek az első alkatrészek ami elmegy belőle!
Rámennek az emberek mint dögre a legyek!
Gpz 900 szintén szívószelep
ZX-9R B szívószelep
Ami ugye a poszívócsöves álomgép blokkját kapta....
Megszorulás témához:

Ha egy motor elment 50000 km.-t, minden különösebb probléma nélkül, kap olajat, illesztés nyilván nem szoros, mégis egy perc alatt megoldom, hogy utána ne lehessen menni vele még félgázon sem, mert megragad.


Ezzel csak azt akartam éérzékeltetni, hogy nem biztos, hogy a legkézenfekvőbbnek tűnő hiba okozza a bajt, történetesen a szoros illesztés, vagy az olaj hiánya.
Elfelejtitek, hogy a fals levegő a legalattomosabb hiba, ami előfordulhat, főleg kétüteműnél. Ettől először inkább megindul a gép, jobban megy, mint előtte.
Csakhogy csökken az üzemanyag párolgásából eredő hűtőhatás, és ez vezet többnyire a dugó túlmelegedéséhez, túlzott tágulásához. Cifrázza a helyzetet az ilyenkor gyakrabban előforduló kopogásos, öngyulladásos égés, ami szintén fokozza a hőhatást.
Plusz, ahol kevesebb az üzemanyag, ott csökken a kenőanyag mennyisége is (feltételezve, hogy a benzinbe van az olaj keverve, és nem különolajzásos a rendszer).

Tehát, főtengelyszimmering, hengertalptömítés, henferjejtömítés, karbi csatlakozási pont....
ja gpx 750 szivószelepet bontóban
Kicsit sem vagy elfogult mi?
Azokhoz a kawákhoz vegyél már nekem szívószelepet, vagy ZZR-hez főtengelyt....
probáld meg thorx fejet beleverni
motormentés éjjel nappal 06705664422
Hello
Köszönöm válaszod,de az a baj hogy el van nyalodva vagy verödve már a feje a csavarnak sajna.
Egyébb megoldás?Amúgy jók a villaszárak.
Sziasztok!
Bocs, ha kissé offtopic, de jobb helyet nem találtam neki. Tud valaki ajánlani Budapesten reális ár/érték arány mentén dolgozó fényezőt?
Dugattyút kell motorba rakni nem berta féle bilialut!
A legjobb mikor a felső gyürü a horonyba szorul mert a dugó annyit tágul és deformálódik,hogy szükebb lesz a gyürühorony...
A légkulcsot ne keverjük a nyomatékkulcssal van természetesen légnyomatékkulcs is az nem kenyérgözős :)
A mezei légkulcs amin 2-3-4fokozat van csak azt max ugy jó használni ha leméred adott levegőnyomáson milyen nyomatékot tud az a fokozat.
Régi munkahelyen légkulcsot sokat használtam mivel ált teherkocsikat szereltem és bizony tud meglepetést okozni a légkulcs mikor azthiszed már tuti bevan áztatva,melegitve,stb a csavar és kiszedéskor mégis beleszakad ami 20éve bevan rohadva :)))))
Szóval ovatossan a légkulcssal amugy ettől függetlenül imádok minden levegős szerszámot mert praktikus igaz mondjuk mostnai melohelyen vonatokat javítok épp :)
Miért ne lehetne egy dugattyú megragadása tipushiba?
Bármi lehet tipushiba ha az adot tipusnál a hiba rendeltetés szerü használatnál is elöjön mivel tervezési hibát vétetek,legyen az anyagmegválasztás,illesztési hézag vagy tribologiai esetleg sziládságtani dolog netlaán elektromos.
Probálj már meg a bontóba egy két régibb hondához vagy yamahához feszültség szabályzót venni,de mondhatnám azt is,hogy ovalitás mentes régi fzr1000 hengersort esetleg megemlithetném a suzuki sephia robogok membránházát vagy a yahama fézerek csodás szivósor gumiját.
Kevés olyan motor van aminek nincs tipushibája mint pl. gpz900r esetleg zx7r vagy zxr750 :)
1979-es évjáratú suzuki gs 750-es motorom megszakitós gyújtását jeladósra szeretném átalakitani. ha valaki tud segiteni, azt megköszönném.
összerakásnál is,csak akkor kisebb nyomatékkal.
légkulccsal a legegyszerűbb.én mindig azt használom.
a 20 forintos kérdés hogy állítod az előgyújtást egy megszakítós , röpsúlyos kéthengeres kétüteműn ? mikor kell a 2,5 mm ha a röpsúly ki van nyitva vagy bezárva ?