Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az asszonynak összeraktam az NSR 50-t minden klafa,szépen megy (furás,dugó) mégis "ragados"holott "hibátlan"alapjárat kitünő gázvétel, és láss csodát a jobbos főtengely simmering ki volt fordulva (útólag derült ki mikor tele lett a pupom és darabokra szedtem )
7516os hozzászólás "nem sziv falsot"
Nemcsak menni akar de lehet még tologatni is akarja! Motorostársam. Ha van valami szakképesítésed megpróbálkozhatsz vele.Remélem nem cukrász vagy!
jahhh ... azt a hét meg nyolcszázát még mámma ! le az otthoni szerelgetéssel mindenféle rozsdás biciklikulcsal !
ferivagyok, csak így tovább! Aggyneki! Méghogy otthon szinkrózni! Mit képzel ez magáról? A végén még menni is akar vele!
Nem ! ez egy különösen nehéz feladat és tűzveszélyes is ráadásul motorszerlőktől vennéd el a munkát amivel rontanád az ország helyzetét ..... de ha van mondjuk szinkrontesztered megoldható.
hallo tudna nekem segiteni valaki hogy a 98, 600 as sradom nál meg tudnám e én ithon házilag csinálni a karbik öszehangolását....?
persze,de oda már komolyabb nyomaték kell, mint egy (max.)10-es csavarhoz.ezt csak azért írtam,mert pont volt egy ilyen esetem,ahol a lelkes gazdi nekiesett a teló-szimmering cserének,és csak miután a villaszárakat kiszedte,jött rá,hogy nem tudja szétszedni őket.így vonultam ki a helyszínre elsősegélyt nyújtani a már említett technikával.
dolgoztam én is olyan légkulccsal,de nekem nem jött be.egyrészt amit te is írtál,hogy sok csavart nem tud megindítani,a másik meg hogy nem állt kézre nekem.és mivel csak próbára volt ott,és a motorokon nincs túl sok csavar amihez légkulcsot használok, -de azokhoz meg hozzáférek a pisztoly alakúval is- így nem ragaszkodtam hozzá.de vannak helyek ahol igenis verhetetlen.ez tény.
igen 0,1 az átlagos hézagtól amivel a legtöbb seggbosszantó röhögve pörög ez meg megáll .... kösz az infót ...
Milyen motor? Mi világít pirosan?
Én 0,095 - 0.115mm-es illesztést számoltam belőle! Bár lehet hogy nem tudok számolni! Számold ki te is!
Bakker, ez a szokásos kifeküdt dugó hézaga! Nem csoda, hogy egy "normális" 0,04 - 0,06mm-el megáll mint a szög!
Hello!
Olyan problémám van hogy a hőgomba jeladó rossz volt és kicseréltem de valamiért folytonosan pirosan világít.
Szétszedtük a motort darabokra és a hibát nem találtuk meg.
Ha valaki tud segíteni írjon.
Előre is köszönöm.
Akkor pontositok.Nem minden csavart :)
Pl. kuplung anyát meglesném pár tipuson :)))

Tudod mi tetszett meg mostanába nekem?Melohelyen van levegős racsni kulcs,ilyen sima racsni alaku hosszú léhkulcs persze sok csavart megse tud inditani de ha kézzel meginditod és olyan csavarrol van szo ami hosszú nemkell kézzel kurblizni.
szívesen.
egy 25l-es egyhengeres hobbi kompresszorral is ki lehet csavarni azt a csavart.a tartályban lévő levegő elég ahhoz,hogy megindítsa a csavart,és visszafelé is működik.tapasztalat.voltam kint helyszínen szerelni ilyen technikával,hozzá volt egy 270l/perces légkulcs hatos tömlővel!én sem gondoltam volna.
köszi a választ
jó ötlet,erre nem is gondoltam.csak utána töröld meg rendesen az alkatrészeket,mert nem olyan illékony mint a benzin.(látszik,hogy csak mosófolyadékkal dolgozom).
Nekem van menetes szár végére hegesztett anyás célszerszámom.
igaz kompresszorom van ami egész komoly paraméterű de sajna légkulcsom még nincs csak kölcsönkérek ha kell/tudok.
Szerintem egy "kezdő" szerelő kezébe nem való levegős szerszám aki csak néha bütyköl mellesleg nem is biztos,hogy befogja tudni szerezni a kellő levegő mennyiséget,mert az olcsó kompresszorok jó ha 150liter noymnak ki.

Amugy 100%ig igazad van kibaszott kényelmes a légkulcs és minden levegős szerszámot imádok :)
na ez az ! azt a sunyi olasz mindenit !
azért merem ajánlani a LÉGKULCSOT a teleszkóp szereléséhez is,mert nekem is bevált,és több -általam nagy tiszteletben tartott- motorkerékpár-szerelő is ezt használja.(ők ajánlották)lényegesen leegyszerűsíti a feladatot,és teljesen biztonságos.a 20 éve beragadt csavarokat nem találsz egy igazi motoros motorján.összeszereléskor pedig elforog a lengéscsillapító a telóban,így nehéz beleszakítani a csavart, főleg kisebb nyomatékon.persze ha valaki csak a saját motorján szedegeti szét a teleszkópot,és úgy gondolja,hogy neki egyszerűbb EGY olyan kulcsot beszerezni amivel ellent tud fogni(mert a kompresszort és a légkulcsot is csak erre használná),és az ismeretségi körében sincs senki aki tartana ilyesmit,akkor áldásom rá.nem akarok senkit sem plusz kiadásokra biztatni(csak magamból indultam ki).bár ha az ember saját maga akarja javítgatni a motorját,akkor sem kerülheti el a megfelelő szerszámok beszerzését.
Melyik porszivónak volt sav és rozsdaáló a csöve?
Mert ugye a 750 H modell csöve nem olyan mint pl. a zxr400 -é.
Szeva ferivagyok! Megoldódott már a megragadós problematice? Mert én a szevicckönyvben olyat találtam, hogy leesett az állam! Mármint ami a dugó illesztési hézagát illeti! Ez bizony nem a szokásos 0,04 - 0,06mm. Ajánlom mindenki figyelmébe, de csak erős idegzetűeknek
Íme:
Akkor a gpx750 tulajokat küldheted hozzám :)
Ha finyáskodsz és nem vállalod el :)
Hány darab szelepet parancsolsz melyik modelhez? :)))))
Amugymeg mintha a honda cbx750 ben anyagszerkezeti szempontból ugyan olyan általad szarnak titulált a szelep mint a gpx750ben.
és a petróleummal való mosásról te mit gondolsz, mert kaptam egy ilyen ötletet is,elvileg az nem bántja a gumi alkatrészeket és tisztítani is elég jól tisztít... szerinted?