Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csavarlazító meg ütögetés finoman azután meg inbuszkulcs végére egy cső oszt vagy kijön vagy eltörik .... kell csinálj egy csövet aminek a végére rá van heggesztve egy anya mivel kell egy 26 os imbuszkulcs amivel belülről kontrázol.... legalábbis a DR650 re olyat kellett csináljak ....ha szét is jön anélkül az összerakásnál kelleni fog ...
a benzinbe van keverve az olaj ... túl szoros az illesztés újra hónoltatom ....
Dr600s-nek szeretném kicserélni az első telon a szimeringeket,de nem bírom a teleszkop alján lévő imbusz csavarokat kitekerni !
Esetleg ha segitenétek egy két jó tanáccsal ,nagyon megköszönném !
jeee jöhet a 20forintos kérdés !
jajajajajajaja
tudom nyugi :D dezaxiált dugattyúnak hivják, és azért csinálják h felső holtpontban ne verődjön oda a henger falához a dugattyú mikor billen :)
jó,csak mivel azt utána vízzel kell lemosni,rövid időn belül nagyon alaposan ki kell szárítani belőle az utolsó vízcseppet is,mert a felületi rozsda hamar ki tud alakulni.a kis apró rozsdaszemcsék pedig eltömíthetik az olajjáratokat,és a víz sem szívesen látott összetevő a telóban.azért javasoltam a benzint,mert azzal nincs ennyi macera(csak a gumialkatrészekre kell figyelni).
itt a technika .
a csapszegfuratot a terheletlen--terhelt oldal miatt tolják el a dugó központból
az egyszer biztos h jól a fejünkbe verték a dolgokat Istvánék, annak idején :) csak azt sajnálom, hogy még nem tudtam kamatoztatni a megszerzett tudást, munkahely hiányában :(
nincsmit ...
értem köszönöm szépen
az "R" betűs gyertya zavarszűrés ellenállásos , a másik nem ...
ennyi a különbség ...
a 350es jawa-n is el van forgatva a csapszegfurathoz képest a dugó mégsem ragad meg falsot nem sziv?
Hello. Tudna nekem valaki segíteni abban hogy mi a különbség 2gyertya között. Nemtudom hogy meiket vegyem meg a motoromba NGK BR9EG vagy NGK B9EG. egy "R" betü kölönbség van a kettő köztött. mi lehet az?
külön olajzású? "megy"szivattyú? eleget nyom? csak benzinból kapja az olajat?
brigeciol milyen a tisztításhoz?
ebben az esetben elég egy kis benzint használnod(a gumi tömítőgyűrűt addig vedd ki a kupakból,mert a benzin kiszárítja).az hamar elpárolog,és az olajat is jól feloldja.
ezzel a kérdéssel csak azt szerettem volna érzékeltetni,hogy egy motort sem kell szétszedni ahhoz,hogy megértsük a működését.ebben a szakmában az elméletnek is nagy szerepe van.korábbi hozzászólásodban említetted,hogy csak fél éve vizsgáztál le,és hogy még nincs túl sok gyakorlatod(de az elméletet vágod).ezért bátorkodtam feltenni neked ezt a kérdést,hogy rávilágítsak arra, mennyire is.egyébként jó érzés tudni,hogy a MAMI-ban még mindig kompromisszumok nélkül oktatnak.(én is ott végeztem 6éve)
ez a tipushiba dolog abból jön hogy megcsinálsz 12-15 biciklit gond nélkül megy mint gép azután hoznak egy ilyen mopedfrancot megcsinálod nem megy mint akármilyen más robogó széjjelszeded meghónolod megint miután visszahozta a gazda azután még ki kell járass belőle elég sok benzint hogy elfogadhatóan menjen .... azután megint jónéhány robogó és motor japán, olasz, kínai , érdekes egyiket se hozzák vissza ilyesmiért megint egy ilyen gyönyörűség megint szívás az érdekelt volna hogy más mit csinált ?lazábbra hagyatta a gépműhelyben a hengert vagy a gyűrűhézagot vette nagyobbra ?
amit most leirtál az mind szép és jó.... de ettől még nem fog megragadni egyetlen dugattyú sem. vagy az illesztés lett tul szoros, vagy kenési problémák vannak... és ez tuti. a dugattyu szoknyakivágások el vannak tolva? .... ennek sincs köze a megragadáshoz.. de nem a dugattyu szoknya kivágás van eltolva, hanem a csapszeg furat van eltolva a dugattyú középső vonalához képest valoszinüleg. ettől a hozzászólásodtól, nekem még mindig nehéz azt bevenni h tipushiba legyen egy dugó megragadás.
Én? Őszinte leszek.. egyetsem. csak kijártam a Mami-t .... ennyi az egész... nekem igy egy kicsit magas ez az egész megragad- tipushiba dolog, mivel tisztában vagyok a 2t működésével, viszonylag még friss a tudás is, juni 16.án végeztem... de h tipushibának könyveljem el , hogy megragad a dugó, legyen szó bármilyen motorról is, az nekem kicsit magas...
És ennek mi köze van ahhoz , hogy megszorul ?



Csak kérdezem....
http://totalbike.hu/technika/futomu1/

ebben a cikkben van szó a nyitott és és zárt patronos villáról...

egyébként köszönöm az eddigi segítségedet, legalább tudom hogy van itt egy ember akire lehet számítani

még azt meg tudnád mondani hogy mivel jó kimosni a teleszkópot, amivel jól meg lehet tisztítani?
szia hitman.jó tudni,hogy vannak itt olyanok is akik tisztában vannak a szerkezettannal.te hány robogóban cseréltél dugót,és fúrattál meg gépműhelyben?