-a szerelő 200km-re van kb, amúgy tleg "nem" szerelő, "összeillesztette" a dt hajtókart a japánból rendelt rg200 dugóval... Kíváncsi leszek mi lesz ha kimegyek pályára, mindenesetre pénzem az nincs szétszedetni újra.
szeva krics.akkor igazad van.álitottam a karbin a benzin szintet az uszóval feljebb is,lejebb is már de egyiknél sem szívja be,se rugásra se gurulásra...1 kis hidegindival megindul aztán ugy eljár bármedig ha húzom...ha pedig a hengerbe nyomok kicsike benzint akorcsak azt égeti el ami bent van aztán vége. ugyhogy kompresszio baj mit montad.szimeringeket cseréljek?
szia.erre így elég nehéz pontos választ adni.több dolog is okozhat ilyen problémát.nem olyan egyszerű dolog kiszűrni egy ilyen jellegű hiba forrását,de mindig vannak árulkodó nyomok.az egyik ilyen dolog a gyertyakép, ami sokat elárul a hengerben végbemenő dolgokról.mert lehet hogy nem benzinből kell több neki,hanem levegőből.túlságosan befújt légszűrő,rosszul beállított karbi,szívató,power-szelep,nem megfelelő hőértékű gyertya,tömítetlenség,a keverékhez hozzáadott olaj minősége mennyisége(pláne ha a karbiba megy),és mivel a motor -mint szerkezeti egység- a légszűrőtől a kipufogó végéig tart,a kipufogóban végbemenő változások(kokszosodás,horpadás) is befolyásolják a motor teljesítményét,főleg a kétüteműeknél.és az elektronika,amit direkt a végére hagytam,mert az ritkán csinál olyat,hogy hol engedi kiforogni a motort,hol meg nem.remélem tudtam segíteni.
A torx kulcs jó ötlet.
Szerintem egyszerűen lefúrhatod a fejet, szép központosan. Utána kitekered, ha ügyes vagy nem sérül a fényezés.
Nekem az egyik kedvenc módszerem, megfúróm egy kicsit 1,6 erősített fúróval, utána picit belekocogtatom ezt a szerszámot, és megnyitom vele. 10-ből 9x bejön…
Szép a Gamma, nekem is volt…
Szerintem inkább vidd vissza a szerelőnek és mond meg, hogy szedje ki amit elb**szott. Én is szerelő vagyok, és amikor el**szok valamit akkor visszahozzák és leugatják a fejemet. Elnézést kérek és megcsinálom.
Szerintem is vágj rá hornyot, talán flex-el próbál meg óvatosan nehogy belevágj a burkolatba. Belül meg ne próbálkozz, mert elb@@od a menetet és méginkább nem fogod tudni kiszedni a csavart.
Hát attól félek hogy akkor vihetem el újrafújatni A másik motoron is egy vékony vasfűrésszel vágtam, és aztán kénytelen voltam késsel mert az is lecsúszott róla, kb 1 óra meló volt... az a gáz hogy ilyen csavart nem is kaptam. (Esetleg belül a menetnél fogóval.. ) Köszi, lehet hogy a végén mégis az lesz...
Sziasztok!
Szerinttek ezzel mi a fenét lehet csinálni? A szerelő belefaragta az összes imbuszfejű csavart... és most hogy szedjem ki, így semmihez nem férek hozzá. A másik motoromon is bele volt egy faragva, abba reszeltem egy hornyot(és vettem egy másikat), de nem kezdhetek itt el a (viszonylag) szép fesés mellett reszelni
sziasztok!segitségetek kérem.1994-es honda cr 125-ös gépem van és van vele valami gond kb amikor 70% energia leadása után elkezd szagatni dadogni mintha letiltana a gép vagy nem kapna tőbb benzint.gyertyát-gyertya kupakot kicseréltem újra hátha ez segitene rajta elvittem már szerelőhőz is de ő sem jőttrá a hibára.tankot-karbit-powert már átnéztük kitakaritotuk.mültkor motorozgatam egy idö után csak rosszab lett és már alig akkart huzni a motor felvolt melegedve gondoltam lesz ami lesz üresbe tettem és padlon huztam a gázt szegény durogot is és egyszer köpöt valamit és megjavült 100%-os volt a gép leraktam letakaritottam 1 hét pihenö után ujra motorozgatünk volna haverokal megint kezdte és azota is csinálja.mi lehet a baja?ha valaki tudna valamit tanácsolni megköszönöm egy kezdö crossos
nehezedre esett volna normálisan közölni a sráccal h nem itt kéne hirdetni igaz ? .... eddig ez a topik is azon kevesek közé tartozott, ahol nem az anyázás ment, meg az ugatás.... nagyon jó lenne ha nem kezdenéd el...
szevasztok!
Nem vagyok hülye a motorokhoz de most kifogott rajtam és ezért segítséget kérek.
Ktm 580 LC4 1993 motor
-lepufog 4 ezres fordulaton és akkor a kipufogó fekete füstöt,kormot puffog ki.elektronikája nem rég lett cserélve azóta ment jól majd elmászott a szelephézag akkor kezdte.most beállítottam a szelephézagot de még mindig csinálja.gondoltam karbira de azt kitakarítottam és még mindig csinálja.elektronikát állítottam semmi változás.olyan mintha a szivató nem zárna el de néztem és elzár.a karbit nem állítgattam de lehet az lesz a baj?bár mitől állítódna el.
ha valakinek van ilyenben valami ötlete azt várom.
köszi
Szerintem egyszerűen lefúrhatod a fejet, szép központosan. Utána kitekered, ha ügyes vagy nem sérül a fényezés.
Nekem az egyik kedvenc módszerem, megfúróm egy kicsit 1,6 erősített fúróval, utána picit belekocogtatom ezt a szerszámot, és megnyitom vele. 10-ből 9x bejön…
Szép a Gamma, nekem is volt…
vágnék rá hornyot , és úgy kiszedném ...
Szerinttek ezzel mi a fenét lehet csinálni? A szerelő belefaragta az összes imbuszfejű csavart... és most hogy szedjem ki, így semmihez nem férek hozzá. A másik motoromon is bele volt egy faragva, abba reszeltem egy hornyot(és vettem egy másikat), de nem kezdhetek itt el a (viszonylag) szép fesés mellett reszelni
E L A D Ó
Nem vagyok hülye a motorokhoz de most kifogott rajtam és ezért segítséget kérek.
Ktm 580 LC4 1993 motor
-lepufog 4 ezres fordulaton és akkor a kipufogó fekete füstöt,kormot puffog ki.elektronikája nem rég lett cserélve azóta ment jól majd elmászott a szelephézag akkor kezdte.most beállítottam a szelephézagot de még mindig csinálja.gondoltam karbira de azt kitakarítottam és még mindig csinálja.elektronikát állítottam semmi változás.olyan mintha a szivató nem zárna el de néztem és elzár.a karbit nem állítgattam de lehet az lesz a baj?bár mitől állítódna el.
ha valakinek van ilyenben valami ötlete azt várom.
köszi