Köszönöm, de túl messze vagytok pedig egy jó szerelőnek a telfonszámát elfogadnám...bár még előtte letesztelem az előző tulaj szerelőjét hátha jó és pénztárca kímélő...
Hát így áltó helyében nehéz...:D Hát gondolom nagy baja nem lehet mivel beindul és mentem is vele pár karikát mivel elsőnek meg volt szivatva a gép és ki is ment belőle mert kipuffogta magát..de az egyik henger mégse akart ezután se menni...hát akkor kérek majd egy kis helpet a hozzáértőktől, mert azért még a karburátort megismerem hogy ez az:D De többre nem nagyon terjed ki a tudásom...Az Etkót is mindig szerelőhöz hordtam bár az talán többet állt mint ment:D Ez a masina nem ussza meg a sorsát hogy a nyergébe üljek:D
Ha neki állsz kitisztítani akkor a szinkronizáló csavarokat ne tekergesd el, bár így, h nem tudod mikor lett utóljára csinálva lehet az se ártana neki ha egy karbiszinkron lenne rajta.
Hali még azt nem próbáltam meg, lehet hogy azt kellene megnézni? Csak mert azért a gyertyakábel elég fúrcsa lenne számora hogy csak ugy egyik pill. a másikra nem lenne jó bár nem lehet tudni...Ez a karbitisztítás lehetséges mert én még most vettem a gépest szóval azt nem mondta a gazdi hogy mikor csinálták rajta...
Lehet,hogy ez éppen nem pont ide tartotik,de látom ez egy aktív fórum.125ös 2t husqvarna-hoz ki milyen olajat használ/használt,ajánlana?Kösz előre is!
Peace
Hali mindenkinek!
Lenne egy kis problémám, gondoltam megkérdezem a véleményeteket hogy jó e az elképzelésem...
Szóval:
Van egy GSX 600F
4 hengeres gépem, a problémám az hogy a gép indul ugyan de hallható hogy nem megy minden henger... vettem bele új gyertyát 3 új lett belerakva mert egy csomagolthibás volt így a 4. nem belevaló:S Szóval így is indítottuk és nem akart a gépbe továbbra sem beindulni a 4. henger.. Mivel néha beáll az alapjárat egy pár pillanatra így gondolom hogy ha 2 henger nem menne akkor rögtön leállna...De ha a szivató rajta van akkor akár 1 percig sem áll meg...persze ez csak ritkán van. Szóval a gyertyákat sorra kiszedtem a gépből és akkor láttam hogy az egyik hengerben az új gyertya középső része nem kormos ellentétben a másik 2 új gyertyáéval..ekkor gondoltam hogy lehet a gyertya rossz így hát megcseréltem egy másik gyertyáéval a helyét amelyiket bekormolta a gép... Megcseréltem és bekormolódott az addigi "tiszta" gyertya...így kiderült olvasatomban a gyertya valószínű jó...2 trafó van a gépben így hát úgy gondolom amelyik az általam rossznak ítélt hengerhez megy és a másikhoz akkor egyik hengernek sem kellene müködnie, de hát a másiknak működnie kell mert hát akkor szivatóval sem lenne alapjárata szerintem...szóval arra jutottam a hosszú szöveg végén, hogy véleményem szerint a gyertyakábel rossz mivel a trafó, gyertya szerintem jó a motor meg beindul...
Várom a véleményeteket...
Előre is köszönök minden választ...
nyugodtan hivjon bárki bizalommal veresegyházán van a szervizünk mindenféle motorral foglalkozunk
Karbitisztítással próbálkoztál már?
Peace
Lenne egy kis problémám, gondoltam megkérdezem a véleményeteket hogy jó e az elképzelésem...
Szóval:
Van egy GSX 600F
4 hengeres gépem, a problémám az hogy a gép indul ugyan de hallható hogy nem megy minden henger... vettem bele új gyertyát 3 új lett belerakva mert egy csomagolthibás volt így a 4. nem belevaló:S Szóval így is indítottuk és nem akart a gépbe továbbra sem beindulni a 4. henger.. Mivel néha beáll az alapjárat egy pár pillanatra így gondolom hogy ha 2 henger nem menne akkor rögtön leállna...De ha a szivató rajta van akkor akár 1 percig sem áll meg...persze ez csak ritkán van. Szóval a gyertyákat sorra kiszedtem a gépből és akkor láttam hogy az egyik hengerben az új gyertya középső része nem kormos ellentétben a másik 2 új gyertyáéval..ekkor gondoltam hogy lehet a gyertya rossz így hát megcseréltem egy másik gyertyáéval a helyét amelyiket bekormolta a gép... Megcseréltem és bekormolódott az addigi "tiszta" gyertya...így kiderült olvasatomban a gyertya valószínű jó...2 trafó van a gépben így hát úgy gondolom amelyik az általam rossznak ítélt hengerhez megy és a másikhoz akkor egyik hengernek sem kellene müködnie, de hát a másiknak működnie kell mert hát akkor szivatóval sem lenne alapjárata szerintem...szóval arra jutottam a hosszú szöveg végén, hogy véleményem szerint a gyertyakábel rossz mivel a trafó, gyertya szerintem jó a motor meg beindul...
Várom a véleményeteket...
Előre is köszönök minden választ...
De szerintem nem hosszú maz a menet
Viszont mindene pótolható robogó cuccokkal ! feszab.+CDI meg ilyenek