Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

NGK-ban C, hőérték, asszem 6 és HSA. Ez a kód a végén lényeges, mert rövid menetű. tehát pl. CR6HSA
hali! hol tudnék ár ajánlatot kapni motor alkatrészekre e-mailban.zx6 hoz kellene.köszi.
megkérdezhetem , hogy mit javítottál rajta ?
basszus ez eszembe se jutott ...
Én meg megrendeltem ....drága péézééé...
nem automata , 4 sebességes , de mindegy is , mert egyfajta gyertya kell bele ... az NGK olyan 1200 ft körül van , az LG 450.-
de ha ráér holnap reggelig , akkor tudok Neked pontos számot mondani..., mert most rendeltem mindkét motorba újat , csak otthon figyelnek a garázsban ,Én meg melóban vagyok ...
Ha viszont sürgős akkor hazatelefonálok (mint E.T. ) és már írom is a számoat ...

am a tesód nem lesz errefele ?
(ha jól értelmeztem akkor basi2 a testvéred ...)
lehet viasz kell bele azért nem volt rajta irás
Köszönöm a segítséget.
óttómata? mi a pontos neve?tipusa? milyen gyertya kell bele mert múltkor javitottam ilyet és kéne gyertyát cserélni de azon semmi irás,betü,jel,szám nincs
jess szőr ...

110-es a kicsi ...
más kérdés ?
kérdésem lenne hozzád a képeiden 110es a kis quad?
ezt tudom , csak innen a gépem elől nem tudom , hogy van e a quadjában kompresszió...
most öszintén, ha kitámaszt a szelep"nem zár" szerinted akkor menyi a süritése a motornak?
a könyvében "pihenö csö" a szakszerü neve nézd meg nincs-e helye a légszürö házban
azt nem tudom , hogy van-e ...
a www.wexxtor.hu -n nézd meg ..ott szokott lenni ...
vagy a yomoto-n
ez is lehet ....
néha-néha énis úgy tolom be, de most hiába. vontatásra se reagál túl sokat.
am ha megbontom, akkor már nemtehetem vissza a tömítést. honnan szerezzek másikat?
Sziasztok.Segítség kellene Malaguti Madison 150 hez.
A vizpumpábo jön egy cső ,de eltört nincs meg a vége.vagy csak levegőzö?A képen van.Ha valaki tud segitsen.naggyon köszi.
nézzél lendkerék éket (xt600 öninditos) szokta nyirni és más lesz az elögyujtás
ha oda lenne szerintem nem tekeri meg a motort vagy "kerepel" "darál"
akkor nem lenne benne kompetenció ha szelepes
szerintem nem az önindító az oka , hogy nemindul be , mert akkor tolásra be kellett volna indulnia ....
Hasonló van nekem is , s egyszer lemerült az aksija és kb 1 méteren beindult tolásra , úgyhogy az önindítót kizárnám ... (bár a hangja nem egészséges...)
legelőször megnézném a légszűrőt kibaszott kényes a vízre , és a légszűrődobozba be tud folyni akár sarazol ,vagy ha utána lemosod......
ha nincs szerencséd , akkor viszont a szelepek végett nem indul, mert támasztanak, ez kicsit húzósabb meló ...szétkapni , becsiszolni összedobni ....

szerintem...
Én egy véleményen vagyok Hitman-nel. Szerintem is oda az önindító fogaskereke...
és miét nem teker "másodszor" szar az aksi?dekompreszor?mekkora motor?gyertya csere?nem tűnik kompresszió mentesnek
Ha komolyan érdekli a rendőrt kell a TÜV papír is és benne kell lennie a DBkillernek is.