Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm!
Probléma megoldva!
Nem voltam tisztába vele h hasított gyűrűk vannak azért akadt.
Jok lettek a telók.
Hólánc. Tudja valaki hogyan kell csinálni, esetleg kép róla?

különben lehet rángatni,,,,
Én előtte kiszedném azt a csavart, ami alul összefogja az egészet.
Gaben a középen szedtem szét a teleszkopot kihuzod a porvédőt kiveszed a biztosító gyűrűt, majd fogdbe a satuba a teleszkop egyik szárát és addig rángasd amíg szét nem csúszik.Jó erősen rángasd mert jó szoros a szimering illesztése.
Hello!
meg tudná vki mondani a Yamaha yzf750 első futómű beállításának gyári értékét?

köszi!
Szia!
Én apukádat nem ismerem, téged viszont igen. Nem tudtam, hogy itt vagy a fórumon, a Schultzal gyakran beszélek, mesélte, hogy még mindig motorokat nyüstöltök. Emlékszem amikor apukád bejött a suliba órát tartani, Ocskó pedig majd elélvezett. Nyílván sejted már, egy volt osztálytárs. üdv: Zöld Lajos
Ne viccelj. Asszem 84-ben Csepelen a mittudomén milyen versenyen én toltam vissza a boxba 125-ös csúzliján, (ami elromlott), mert úgy fájt mindene az előző fotamon elszenvedett P20 esése miatt.
2006-ban (vagy 2005?) Kunmadarason egész éjjel időt mért nekünk.
Üdvözli a Frecska Jani.
Hello!
Érdekelne hogy szedted szét a teleszkópot. Felül levetted a dugót a teleszkópról aztán középről a porvédőt meg a zégert és ott középen húztad szét?
Én is most akarok szimeringet cserélni.
Segítségeteket szeretném kérni.Kb 1 hónapja felújítottam a kawasaki kdx 250-esem első fordított teleszkópját olajat+szimeringet cseréltem és azóta nagyon beesik az teleszkopszár.Nagyon kicsi lett a rugó út.
hali Én a fiatalabbik Neuser vagyok faterommal csinálok egy mühelyt miért ismered?
Hát, a tulaj fizet, én elmondom az érveimet, de ő dönt.
lehet én vagyok elfogult,de szétszedés után mindig új az olaj+szürő ,max átmosáshoz a régi
Látom figyelsz!
Nem szóltam..
HitMan
[7406] ma 20:30
2000 kilóméter.... hmm ... én nem látom szükségesnek az olaj-szürő cserét, de tapasztaltabb kollégáim majd mondanak rá valamit :)

válasz erre előzmény
Olyan kicsi volt az a kötőjel! Sorry!
Csak a szűrőröl volt szó! Ne értsük félre egymást!
Köszönöm mindenkinek a segítséget! Most sajna le kell lépnem. De majd közlöm mire jutottam! Széles utat;gumifákat;forró pu..it mindenkinek!
Nekem 12500ból ált meg a gixxerbe az olaj + szürő.... szoval az az ár nem rossz érte, lehet én is Actevo-t használok majd :):)
Olaj+ szűrőt értett a kolléga. Ha ez megvan annyiból, én is vennék abból az actevo-ból.
Igen, fájdalom, de ha sok a spén, én cserélném. És az olajteknőt még a vázban venném le, mert ha fejrefordítod a blokkot, a fémkopadékok felkerülnek.
Nem egy nagy összeg 1500-2000ft körül van úgyhogy szerintem azt is kicseréltetem ha már új olaj lesz benne.
2000 kilóméter.... hmm ... én nem látom szükségesnek az olaj-szürő cserét, de tapasztaltabb kollégáim majd mondanak rá valamit :)
Most 74.000 van benne, legutoljára 72.000-nél volt cserélve. Amúgy 6000-ként szoktam szűrővel együtt. actevo gp,20w50 asszem castrol.