Gaben a középen szedtem szét a teleszkopot kihuzod a porvédőt kiveszed a biztosító gyűrűt, majd fogdbe a satuba a teleszkop egyik szárát és addig rángasd amíg szét nem csúszik.Jó erősen rángasd mert jó szoros a szimering illesztése.
Szia!
Én apukádat nem ismerem, téged viszont igen. Nem tudtam, hogy itt vagy a fórumon, a Schultzal gyakran beszélek, mesélte, hogy még mindig motorokat nyüstöltök. Emlékszem amikor apukád bejött a suliba órát tartani, Ocskó pedig majd elélvezett. Nyílván sejted már, egy volt osztálytárs. üdv: Zöld Lajos
Ne viccelj. Asszem 84-ben Csepelen a mittudomén milyen versenyen én toltam vissza a boxba 125-ös csúzliján, (ami elromlott), mert úgy fájt mindene az előző fotamon elszenvedett P20 esése miatt.
2006-ban (vagy 2005?) Kunmadarason egész éjjel időt mért nekünk.
Üdvözli a Frecska Jani.
Hello!
Érdekelne hogy szedted szét a teleszkópot. Felül levetted a dugót a teleszkópról aztán középről a porvédőt meg a zégert és ott középen húztad szét?
Én is most akarok szimeringet cserélni.
Segítségeteket szeretném kérni.Kb 1 hónapja felújítottam a kawasaki kdx 250-esem első fordított teleszkópját olajat+szimeringet cseréltem és azóta nagyon beesik az teleszkopszár.Nagyon kicsi lett a rugó út.
HitMan
[7406] ma 20:30
2000 kilóméter.... hmm ... én nem látom szükségesnek az olaj-szürő cserét, de tapasztaltabb kollégáim majd mondanak rá valamit :)
Probléma megoldva!
Nem voltam tisztába vele h hasított gyűrűk vannak azért akadt.
Jok lettek a telók.