Sajna nem ismerem, jóformán a "szakmából" egyetlen embert sem ismerek... pályakezdő vagyok még ( ez nem jelenti azt h sültbolond lennék hozzá ! :) )
40ezerért elég olcsón megcsinálta neked, jó ár :)
Szétszedés után kiderül h a fogaskerék mellett mit kell még cserélnetek, mint ahogy azt Lecso koléga is irta esélyes a léptetővilla és a "kukactengely" is ... olaj-olajszürő mikor volt cserélve?
Gyöngyösi Robiról hallottál már? Övé kecskeméten az Arizona műhely.Dragokat épít meg ilyesmi, madarason is szokott induli.A 60.000-es szervizemet ő csinálta. Főtengely csapágyak;szelepszár szimeringek;gyűrűk;tömítések stb. Az egész majdnem 300-ban állt meg és ebböl a munkadíj kb40ezer! Majdnem 3hétig vártam mire kész lett! De megérte! Csak hát most meg a váltóval szívok!
A két fogaskerék tuti, és pár tömítés is. Valamint olaj+szűrő is indokolt, nem tudom mikor volt csere.
Ami ilyenkor még szóba jöhet, a léptetővilla (jó eséllyel), esetleg a vezérlődob. A lényeg, ezt a kidobálást kerüld, ha még kell használnod így. Minden kidobálás növeli a javítás költségét.
Persze h csakis a gyárit :) Yamaha márkakereskedések tudnak neked pontos infót adni az áráról, szerintem maga a fogaskerékpár olyan 30-40 körül mozoghat... Itt inkább a munkadíj lesz húzósabb, egy márkaszerviz 4000-4500 forintos óradij körül dolgozik általában.. ahol én dolgoztam anno ott ugy emlékszem 4500ft volt \óra.. és egy blokkot szét szedni nem kis munka. Szerintem pontosan érdeklődd meg a szervíztől ahová vinni szeretnéd hogy anyaggal együtt mennyibe fáj a mulatság, és persze mikorra csinálják meg.. gyakran van h beviszed a motort, azt mondják jövőhét és csak ülnek a motoron.... az utolsó napon meg hajat tépve, kapkodva nekiálnak...
Szevasz
A dolog lényege h a kapcsoló körmök a kettes fokozatodon elkoptak, ezáltal nem tudja " abban a sebességben tartani" a fogaskereket a köröm. Mivel, a gyári kissé trapéz profil helyett, most egy lekerikett profilja van a körömnek, és mikor gyorsitanál, az erő hatására "kicsuszik a kapcsolóköröm az ablakából" ..
A teendő : Szerelő, blokk szét, 2. fokozat fogaskerék PÁRJÁT cserélni, és utánna jó lesz
Ezt egy régi GPZ400-am csinálta és hidegindítóval azért beindult. Ha a motor jó akkor az üzemanyag lehet kevés. Ez a hidegindítóval kiderül, ha beindul vele akkor kevés a benya.
55ezer,és nem eszi az olajat.
karbi membrán csere volt,alapjárati levegöcsavarok másfél fordulatra vannak nyitva.Ahhoz,hogy szinkronozni tudjak be kellene indulni nem?
Helló mesterek! Remélem tud valaki valami okosságot! Van egy '98-as R1-em(4xv) Probléma: kidobálja a másodikat de csak azt, és csak akkor ha durvábban akarok kigyorsítani. Ha finoman bánok vele akkor kb6-7000-es fordulatig minden oké és csak azután dobja ki! Cseréljek váltót? Vagy csak fogaskereket? Segítsetek! PLEASE!
Hahó szakik!
Van egy 89-es suzuki gsx600f mocim.Hidegben egyáltalán nem indul.Minuszban,még nem is köhint.Szikra,benzin van.
Hidegindító segítene?
Köszi:Józsi
Hy!
Az első teleszkópjaim engedik az olajat(Yamaha YZ).Megvettem bele az olajat meg a szimeringeket.
Mi lenne a menete ezek cseréjének mert gondolom kell ott légteleníteni is nem csak egyszerűen kicserélem a szimeringet felöntöm olajjal(mennyivel?) és kész.
Help!
előre is köszi
40ezerért elég olcsón megcsinálta neked, jó ár :)
Szétszedés után kiderül h a fogaskerék mellett mit kell még cserélnetek, mint ahogy azt Lecso koléga is irta esélyes a léptetővilla és a "kukactengely" is ... olaj-olajszürő mikor volt cserélve?