Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen!
Az utángyári kicsire gondolsz ami pont a kerék fölött van?
Elküldtem!
A sárvédőre visszatérve! Nem küldenéd el nekem hogy mintát vegyek róla!
Sértetlenül kapnád vissza!
Igen jól láttad
jól látom hogy van hátsó sárvédő az SV-n?
Köszönöm előre is, minden segítségnek örülök!
Nagyon bosszant hogy tehetetlen vagyok. Pedig imádom és foglalkozok is vele. De most kifogott rajtam.
Mindjárt küldöm!Remélem tudod használni!
janordt@freemail.hu
Adj email címet! Küldök szervízkönyvet!
Gondoltam én is a gombára, de nem tudom hogy tudnám kimérni, vagy valahogy kiszűrni hogy az e a baj
Mert sajna az nem fér bele hogy sorba rendelgessem a lehetséges alkatrészeket és egyszer majd megjavul. Ami rossz azt természetesen megveszem bele, csak tudjuk meg mi is az ami nem jól működik!
Szerintem a hőmérséklet érzékelőd hibásodott meg! (tipp)
Ezen nem lepődöm meg hogy nem foglalkoznak vele!
Amúgy az előbb hülyeséget írtam ! Nem gondoltam végig!
sajna nem! és mikor motoroztam, volt kb 3 fok, de ventilátort is kapcsolta 110fok körül. És szinte fojamatosan megy. A Suzuki szervízben annyit megállapítottak hogy tényleg magas a kijelzett érték, de ők a hűtőt okolták. Viszont nem igazán foglalkoztak a mocival.
Részemről lezártam a semmit.
Nem Fahrenheidt-ben mér?
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! Vettem egy Suzuki SV1000S mocit, 2006os, 20.000km-rel. A tél előtt letették, no problem. Most pár napja kihoztuk, megjárattam és melegszik! Legalább is a kijelző szerint 112 és 119fok között üzemel. Mindegy hogy a városban tötymörgök, vagy hatodikban tartósan 160nal megyek. lézeres hőfokmérő szerint 90 és 88 fok szinte minden mikor a mutató 105-öt mutat. A termosztátot megnézetm forró vízben, 90nél kinyit. A suzuki szervízben azt mondták hogy a hűtőm szar. Levettem, elvittem hűtőshöz, azt mondta hogy tutira jó, azzal nincs baj.Viszont a moci csak melegszik óra szerint és a venti is mindíg megy. ez nem jó! Sok pénzem nincs ezt azt csak úgy kicserélni, ezért kérnék segítséget, hátha valaki tudja hogy egy áttelelésben mi romolhatott el. Kifogytam az ötletekből, kérem aki tud segítsen. Előre is köszi!
Azt azért ismerd el HA elment a vezérlés (1-2 fogat) simán át tudja tekerni az inditó motor (sajna) és nem hiszem ,hogy kéne "anyázni"
Vitafórum?A "HA" azért ott van,ha figyelmesen elovastad volna nem irták,megakadt-e,vagy átfordult?Részemről a téma itt lezárva.Az ország egyik legjobb szerelője,nem támad le senkit,ha valami okosat tud,hanem kisegiti a tudatlant.Nem erőszakkal,kell a másik mellé állni,főleg,ha nem tudod kiről,vagy kivel beszélsz.Előtte nézz utána,vagy gondolkozz mielőtt támadsz.Látom itt úgy mennek a dolgok,mint az utcán. A bunkóságról,meg majd elbeszélgetünk a szerelőlánnyal.
nagggyon nagy ott a pont Mester
tudod,valaki tud motort "vezetni" ,DE nem tud "motorozni" .
ismernéd lecso-t, tudnád h nem ártana visszavenni kicsit az arcodból... oltári nagy baromság volt amit írtál.
miért van az,hogy a falú végén a "Pistabácsi" SOKKAL okosabb mint a gyári fejlesztőmérnök? . .
igen kérdés hány fogat ment el "HA" egyet jó az esély ,hogy semmi baja,de "HA" kettöt, biz görbülnek a szelepszárak úgyanis nem IFA,hogy a hatos anyát is eldolgozza max a hosszúlöketü motorok amik kibirják a "kétfogat" ha több az átugrás akkor sérülnek a vezetők,fészek,
Te nem vagy egy kicsit bunkó? lecso az ország egyik legjobb szakembere! Inkább magadnak adj tanácsot, azzal másnak nem okozol kárt...
Király.Csak ahogy te is irtad,ott a "HA" ez lett.... Te meg má szednéd,vagy szedetnéd szét ezerrel.Hát igen.Ha...ha.Látni kéne azt.Vagy igy szeded le a palimadarakat szereléssel?Arra is válság van?