Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

email! vagy MSN
helló!KTM 450 exc van és alpjárat problémája van csak szivatoval megy ha vissza nyomom leáll.alapjárat fuvoka nincs eldugulva de az a gumi membrán érdekesen áll az lehet probléma?motor vagy fél évet állt hanem többet.
Nincs benne gumimembrán, dugattyús a CB.
El vannak tömődve a fúvókáid. Nem attól nem pörög fel, mert nem emelkednek fel a tolattyúk, hanem attól nem mennek fel a tolattyúk, mert nem pörög fel.
Király. Akkor, ha indítózás közben elgörbültek a szelepek, akkor ha helyrerakod a vezérlést, kiegyenesednek.
Ezt speciel ebben a kiszerelésben még nem hallottam.
A porlasztókban a gumiharangokat nézted már?Nem lyukasak-e,deformáltak,stb.Az összes vákumcsövet is nézd át.
Ne higgyjél már mindenkinek!Kezd újra ,jelre tenni a vezérlést stb.Ha kész vagy a beállitással és forgatás közben nem akad, semmi baja nem lett.Beindithatod.Ha nincs hozzá könyved töltsd le valahonnan.nem kell mindjárt megijedni.
sziasztok azt szeretném kérdezni hoggy egy cb 750-en lévő keihin karbi sor mitől csinálhat olyat hogy a vaakumrendszere nem csinál semmit.A motor gázhúzásra torok hangot gerjeszt a tolattyúk megsem mozdulnak vagy csak nagyon picit és szivatoval lehet menni vele erő meg semmi. szivatóval is terhelés alatt 4-5-es fordulat tovább nemmegy. kompresszió van vez-tengely és fő tengely jelen vannak. és semmi változás, és annyi hogy a torok légszűrő felőli része tiszta benzin . segitségeteket kérném. kösz
hol keresselek ?
telefonon ?emil?skype?itt?ott?amott?
Okésjólvan szivesen
Hát ha indítóztál akkor már a szelepeidnek annyi! (persze ez függ attól is hogy hány fogat ugrott át! Nagy valószínűséggel a hengerfejed ugrik lefelé!
Kedves szerelő Urak! A kérdésem a következő: Saját hülyeségemnek köszönhetően valószínüleg sikerült átugrasztani a vezérlést a motoromba (Gsx-R). Álló helyzetben(tehát a motor nem volt beindítva). Kuplung szerelés volt éppen kivett vez.feszítővel.... . Összerakás után, a motor nem indult be természetesen, vagy inkább szerencsére. A ráönindítózás tehetett benne kárt? Az egyértelmű szerintem, hogy elmásztak a tengelyek, illetve a vezérlés. Engem az érdekelne hogy lehetett ettől baja, úgy mintha ez menet közbe történik, mert ugye akkor nem kell részletezni. A lényeg, a lényeg, a motor nem ment 1 másodpercet se így, viszont önindítózni megpróbáltam.
Előre is köszi a segítséget!
Az nem én voltam hanem az öcsém!
Szia! Neked lehet hogy tudok egy gyárit! Ha sikerül megszereznem akkor igen! A hétvégén utána járok!
Helló!Meg kaptam a szimeringet,köszönöm!
szia ...
másnak is válalsz üléspúpkészítést ?
pl..:nekem
halihoo! az az igazság, hogy ma megtörték a szeretett kis mocimat, mely egy 11 éves aprilia sonic...:( én már a 3. tulaja vagyok, 70es henger ciripel benne egy éve, hát istennek még bírja...:P szóval amiért ide írok: nagyon szeretném a segítségeteket kérni (kicsit böngészgettem itt az oldalon a videoknál, és láttam vannak itt elég hozzáértő személyek, akik ugyancsak sonicot hajtanak), hogy honnan tudnék esetlegesen BÁRMILYEN ÁLLAPOTÚ csak egyben lévő idomot szerezni? a motor eleje tört sz*rrá, hál istennek a kormány tengely nem sérült...tehát minden kéne ami elöl van(kormány alatti idom ami tartja a lámpát, elsö sárhányo, térdnél lévő idom, stb...). vagy teljesen lehetetlen ehhez a motorhoz idomo(ka)t szerezni? köszönöm szépen mindenkinek aki elolvassa ezt, és akár csak elgondolkozik rajta!
Köszi
Kár, azért köszi!
szia, nekem van egy Vácon, de a bicikli üzletben is lehet venni. Ha eljössz érte kölcsön adom szívesen.
Köszönöm, és még mindig kérdés, hogy hol lehet magyarországon 350-es, 1982-es Jawahoz VAPE gyújtást kapni?
akkor sajna nem tudok segiteni ehhez a tipushoz nincs szerviz könyvem
Nem sürgős, ha van más melód, akkor ráér, csak gondoltam rákérdezek mi a pálya, hátha elfelejtetted.
Nem, RMX/SMX 50