Gyertyakép mit mutat? Rezonátor nincs elkokszolódva? Engem annak idején a TZR-em a karburátor úszószinttel tréfált meg, ha már kicsit alacsonyabb, nem forog el normálisan. Üzemanyagrendszert érdemes átnézni kap e normálisan anyagot. Ezek az ejtőtartályos gépek nem szeretik pl az autókba való benzinszűrőket. Egyik haveromat a CDI viccelte meg, neki 4 fölött nem forgott normálisan, aztán valaki nagynehezen ki tudta mérni hogy ez a baj. Ha van a közelben ilyen típus, kérd kölcsön a gyújtásvezérlőjét. De mondom gyertyával kezdeném, sokmindent elárul.
Hát ha ez a helyzet, akkor legközelebb tekerd meg a szarvát rendesen. Ha akkor is jelentkezik a probléma, akkor meg kell mutatni egy közeledben lakó, használható szerelőnek. Távgyógyítani sajna elég nehéz... Neten nehéz próbakört menni...
Ha szétdurran a dugó,ilyen arcod lesz. Biztos cserés már,amúgy ő látta.7.5 óránként kéne a csere,de elmegy 20-25-öt is light-os mocisoknál,a 125-ös.250-es valamivel többet.
Hy! Ha egy szerelő, azt mondja nekem, a crossmotorom dugattújára, hogy még egy hónapot kibir, azt hogy a rossebbe értelmezzem (tudom hülye kérdés mert szerelőtől függ ) de gondoltam megkérdem hátha kapok választ
az egyik ismerosom mérete meg egy autoszervizben. a jelenség a kovetkezo: 4-ikig kiporog a vas majd dobom az otot akkor olyan 7-ig kovetkezoknél 5 ezernél tovább nem porog ( 90KM/H )
Amit Gab5000 írt kompressziónak, az a jó. Nem tom, hogy mérhettek 9et. Nem lehet hogy rosszul mérték vagy rossz a kompótmerő, amivel csinálták?
4 fokozat után mit csinál a motorod? Csak ejti a fordulatot, vagy van más is?
a gondom a kovetkezo a frecciával. 4 sebességig jol megy a power is nyit. utána a kapcsolások után drasztikusan esik a fordulatom. megmérték kopresszio mérovel amin 9-et mértek. ott azt mondták hogy az kevés, viszont más meg azt állitja hogy annyit mértek pl. egy miton. tehát várom a véleményeket.
elore is koszonom.
g
A szűrőt csak akkor kell tisztítani, ha eltömődött. Ez elég ritka dolog, mert elég rendes mennyiségű kosz kell hozzá... De, ha már valamiért amúgy is szét kell szedni a tankot (pl. fényezés miatt), akkor azért célszerű felmérni az állapotát.
Most esik le hogy: Azt láttam hogy a tankban (tank alján) van a benzinpumpa...de utánna nem hinném hogy kötnének bele szűrőt, csak bele vagy elé! Ha több eszem van talán magamtól is rájövök...
Hello! Köszi az infot! A benzinszűrőt természetesen a benzincsövön kerestem, belekötve valahol. De gondolom a benzinpumpában lévő szűrőt is kell tisztítani időközönként. Nem találkoztam még ilyennel, azért teszek fel ilyen mások számára alapbető kérdéseket!
Mégegyszer köszi!
Szia! Nem tudom, hol kerested a benzinszűrőt... A mai motorokba már be van építve, a benzinpumpával együtt van a tankban. Injektortisztítót meg leginkább csak akkor használj, ha nagyon sokat állt a motorod.
Sziasztok! Nem rég vettem a gépem és még elég kezdő vagyok, a téren hogy mi merre hány méter. Nem találtam a motorban benzinszűrőt. Gondolom azért mert injektoros. Célszerűe bekötni benzinszűrőt vagy használjak x km-enként valami féle injektortisztítót? üdv.
minta nélkül is tudsz készíteni üléspúpot ?
vagy neked vannak mintáid ?
99es R6-ra szeretnék egyet ...
kösz ..
kawasaki kmx 125 f?tengely csapÁgy mÉretÉt valaki megtudnÁ mondani?meg a szimering mÉret is kÉne!
nagyon szÉpen kÖszi aki tud segÍtsen!
niincsen dadogás meg fust . meg oszinte leszek egyszer ultem rajta
4 fokozat után mit csinál a motorod? Csak ejti a fordulatot, vagy van más is?
elore is koszonom.
g
Üdv.
Mégegyszer köszi!