Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm lecsó!
Hát ez az! Mostmár érted, hogy minek kell az a tartály? Nem mondtam én hülyeséget...
Nah asszem eddig is erröl beszéltünk köszönöm jani hogy rávilágitottál erröl beszéltünk motogirlel melesleg a lecso is ott tanárbácsi ahol végeztem a motogirl meg most végez majd!
köszi
Pontosan erről van szó.
Csakhogy a két szelepből az egyik táguláskor biztosítja, hogy 0,8-1,1 bar nyomás legyen a renszerben, afölött kiengedi a "felesleget", a másik pedig a rendszer hűlésekor visszaengedi a tágulótartályból a "hiányzó" folyadékot. Itt 0 bar a nyomásküszöb.
Ettől van, hogy kis levegőt a rendszer képes önmagától lelégteleníteni.
A fentiekből az is látszik, hogy ha nincs tartály, akkor melegedéskor a földre engedné a motor a folyadékot, hűléskor pedig levegőt szívna vissza.
Itt a baj.
Sziasztok tud nekem valaki segiteni van egy 02-es 1100xx em kuplung csuszik szétszedtem de álitólag nem egyformák a lamelák amit én nem vetem észre lényeg hogy öszekeveredet hogyan kell öszerakni és a gyáritól van-e olcsób érdemes-e mást belerakni.Köszönet zsolt
Nincs semmi gond,köszönöm és várni fogom.
ja1080ft +posta
már csak holnap tudom feladni sorry
A működésről ha kérdezni akarsz, akkor inkább MSN, mert nem rövid dolog...
Köszönöm az elismerést! Végre valaki, aki nem néz hülyének... Itt a robbantott ábra a kuplungról! Váltóként körmös kapcsolású váltót használunk, a húzóékes már igencsak régi technológia....
Van valaki itt akinek Arizona rx 125-ös motorja van, kellene némi segítség.
Hali!
szia motogirl , le a kalappal, hogy nő léttedre szerelésbe fogtál de tényleg

nekem autós szakmám van, és a most folyamatban lévő is az lesz, sajna motorokról mi nem sokat vettünk, pedig rohadt kiváncsi vagyok a motorokon használt többtárcsás olajfürdős kuplungra , hogy mégis hogyan működik. Szóval ha esetleg lenne valami robbantott ábrád, vagy tudnál a működéséről mondani valamit megköszönném. Meg esetleg váltóról is, ha van, azt úgy tudom , hogy vonoékes váltókat használnak, de lehet az már régi technológia ?
Asszem kicsit jobban tudom, mit mondok. Minden nap ezzel foglalkozom, mivel ez a munkám. A te mociddal az csinálsz, amit akarsz, csak másnak ne adj rossz tanácsot.
:)Karacs Zsolt.
Tudom.
Felszámolt neked 16 darab, nem szelepet, mert annak a cseréje nem jönne ki a triplájából sem, hanem szelepállító lapkát.
Ami nem is lenne baj, ha a kivett hibátlan lapkát, a meló végeztével oda adná a kezedbe.
De, nem adja oda, hanem megtartja. Plusz kizárt, hogy minden szelepet állítani kelljen.
Szal megtartja, építgetve ezzel a saját lapkakészletét, aminek lennie kellene amúgy is, ha szelepállítást csinál.
Szal. kerüld el azt a helyet, és keress másikat, ahol van lapkakészlet, és megcsinálják max húszból szinkronnal együtt.
Belemenjük ebbe a duplaszelepbe?
Nem örülnél, kiderülne mennyire tájékozatlan vagy. Ami nem baj, csak ha igen nagy magabiztossággal jár.
szerintem vedd meg a gyárit és nem kell szétszedned két hét múlva
kéne egy name-is
Szeva skacok van egy aprilia sr di-tech mocim,ami fél éve nem indul!De ennek előtte tökéletesen működött!Most van időm megnézni és miután lebontottam minden idomot,hogy hozzáférjek most látom miközben inditózok vele hogy injektor részén több helyen kifuj.És ezért nincs nyomás megfelelő ezért nem indul!Látni a benzint amint kipárolog!Valszeg injektor tömités garnitura kell bele!De italmondo elég huzósan adja és darabra majd 6000.-! Azt akarom kérdezni volt e valakinek hasonló gondja és tudott e esetleg olcsóbban beszerezni ilyen alkatrészt pl csapágyboltban ami hasonló paraméterekkel rendelkezik és birja az igénybevételt is! Ha tudtok vmit köszi!
A minarellli-nél nincs állitási lehetöség két dolgot tehetsz simán lekötöd és kevered magadnak a benyát vagy kiszededés felhivod ezt a számot szigetszentmiklós robogó bontó06,20,426,44,60 potán is küldenek és pár ezres csak
Nem volt törött a gép?! Attól is húzhat, hogy a hátsó kerék nincs jól beállítva!
Ha rossz a főtengely szimering szívhat falsot és attól is füstölhet. Olyan csavar nincs, amit nem lehetne kiszedni, legfeljebb ki kell fúrni.
A kiegyenlítő tartály szerintem konstrukció függő. Japán motornál nem érdemes eltérni a gyári kialakítástól, olasznál variálhatsz, ott rosszabb nem lehet átalakítás után sem.
Helló!
Érdekes ez a téma mert engem is érint.
A robogóm nekem is túl sok olajat adagol de ez csak alapjáraton és hideg motornál látványos, mert ha nem indulok el azonnal akkora a füstfelhő, hogy nem is látszok. Ezen a típuson sincs nagy állítási lehetőség, úgyhogy marad úgy ahogy van.
Viszont szembeszállnék azzal a véleménnyel, hogy vissza kell térni a házilagos keverésre. Nem véletlenül alkalmazzák a külön olajzást, ugyanis ha hagyományos keverékkel üzemel a motor és elveszed a gázt pld.:motorfék, akkor nem csak a benzint csökkented hanem az olajat is, a külön olajzásnál azonban megmarad az olajzás továbbra is mivel a főtengely által hajtott szivattyú vagy pumpa a fordulatnak megfelelően továbbra is biztosítja a kenést. Hátránya az lehet, hogy szinte egy motornál sem oldották meg a folyamatos olajáramlás ellenőrzését és ez figyelmetlenség mellett motorsérüléshez vezethet.
De ez csak az Én meglátásom.