Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

link
itt, vagy google
láncbontó szerszámot hol lehet kapni nem tudjátok e? weboldal kénn
a ledes index-hez kell venned hozzávaló index relét is , mivel a led kevesebbet vesz fel mint egy izzó. vagy a másik megoldás h kiszámolod mekkora ellenállással tudod terhelni relét annyira mint hogyha egy 5Wos izzót villogtatna, és a vezeték"be" beleteszed az ellenállást. led-indexenként egy egy kiszámolt értékü ellenállás, és megjavul.
Ktme
ne vegyél rögtön kapcsolót. Próbálj meg összejönni valakivel, akinek van ellenállásmérő műszere. Azzal ki lehet keresni a zárlat helyét. Hátha nem is az a hibás, és csak kidobod az árát feleslegesen.
a problémát a terhelés megváltoztatása okozza. Gondolom előtte normál izzó volt az indexedben. Létezik kifejezetten ledekhez való előtétellenállás, amit egyszerűen be lehet kötni, azzal helyre tudod hozni a dolgot. Vagy ha újra izzót kötsz vissza.
akor zárlatos lehet mert állitgatam és semmi változás nem történt .hol lehet venni féklámpa kapcsolot?egyébként köszönöm a választ
Valszeg azért, mert a ledes indexnek kisebb a teljesítménye, ezért felgyorsul a villogás, (mint amikor kiég az egyik égő)
Hogy mit lehet vele kezdeni, azt az okosabbak majd megmondják (remélhetőleg).
Nem vagyok szakember, de a józan ész azt diktálja, hogy jó bele 3-tól 5-ig, mert itt nincs felforrás veszély, mint a fékdugattyúnál.
Hello Srácok!
Kellene egy kis segítség az okosabbaktól. Vettem ma a motoromra egy pár hátsó indexet, ledes. Vezeték elvág, összeköt, de nem az igazi. Villog, csak rohadt gyorsan, ha mind a 4 villog(elakadásjelző), akkor a villogási idő "normális", mint régen. Ez mitől lehet? (Nem nagyon vagyok otthon az elektromosságban, de van egy kis műszerem, hogy a port fogja. Ellenállás mérésre kapcsoltam a kijelző 1 mutat, ha a régi index(gyári) vezetékeire rakom akkor lemegy 0-ra. Ha a ledesre, nem történik semmi). Szóval kérem a megfejtéseket. Thx
Valószinű, féklámpakapcsoló. (állítás, vagy zárlat)
Szia lecso!
Látom jó linkeket nyomtál egy kérdésre (ohc)
Tudnál valami okasat a robogó váltókról (variátor) illetve a motorváltók működéséről? A kukactengelyes rész érdekelne, a kapcsolóvilláktól a fogaskerekekig képben vagyok.
Köszi!
helló!van egy KTM 450 exc-m és az a problémám hogy állandoan világit a féklámpája .mitöl lehet ez?
Halli Tom!
Szerencsémre a melóhelyemen ezer a meló !
A púpod formája kész! Mintát kell venni róla! Ha minden ok akkor a hétvégén ez is megtörténik! Akkor a jövő 7en csinálok egyet !
Megígértem, megcsinálom! Csak neked!
Hali!
Kérdezem hátha valaki okosabb mint én.
Ez egy hidraulikus kuplung kar akarna lenni de nem tudom eldönteni hogy most ebbe milyen folyadék kell dot 3÷5 brake ez mit jelenthet hogy jó bele a 3-mas is meg az 5-ös is netán valami mást?
Aki tudja segítsen köszi!
Motor típusa? rm 125?
Sziasztok!
Valaki megmondaná nekem, hogy a Mikuni VM 18 SS karbiba mekkora az eredeti fúvóka?
Köszi!
Halo, az én pupommal mi a helyzet?
karbid enyhén szolva szarul van beállitva.. gyertya képet néztél? lehetséges h tul sokat kap a motorod, tul dus keveréket.
Szevasztok nagy varázslók. Egy kis segitség kellene . Egy kawa zzr 400 asom van 91 es. A motorral az a probléma hogy 5000 ig szépen húz 5000-7000 között megtorpan, rángat, ugrál ha ilyenkor egy kicsit vissza veszem a gázt és óvatosan, lassan húzom, akkor megáll a rángatás és lassan gyorsulva eléri a 7000-et. Mikor átlépi a 7000 fordulatot mint akit se@@berugtak ugy megindul. Üresben melegen simán , megtorpanás nélkül felpörög. Van erre valamijen tapasztalat? Gyertyák kicserélve, Karbiszinkron (Vákumos) megcsinálva
Sziasztok!
Aksitöltőből milyet érdemes venni, elsősorban alacsonyabb árkategóriában keresek?
OHC felül vezérelt felül szelepelt - SOHC felül vezérelt, felül szelepelt, egy vezérmütengelyes - DOHC felül vezérelt, felül szelepelt, 2 vezérmütengelyes
OHV felül szelepelt, oldalt vezérelt.
jó motoros időt kívánok mindenkinek, ki tudja mi az OHC? Valami vezérlés lehet, talán oldalt vezérelt, felül szelepelt? Vagy ha valaki tudja angolul? Nagyon köszönöm előre is. És még egy kérdés: 1982-es Jawa gyujtás hibás, lehet arra tenni VAPE gyujtást? És ha igen, akkor az mit jelent? A főtengelyen új lendkerék van megszakítók nélkül és van egy trafó vagy tranzisztor, esetleg tirisztor? És hol lehet ilyet magyarországon kapni, mert a szlovák cím megvan. Várom a segítségeteket: kösz, Gábor
Nekem is teljesítmény gondjaim voltak a frecciámmal, viszont viszonyítási alapom semmi, ezért beszéltem a szerelőmmel és ő mondta, hogy az természetes, hogy már 3 masban is alig akarja átlépni a 6ezret és ezekkel a motorokkal úgy kell menni, hogy 2esben 7e fölé pörgeted és utánna fölötte tartod a fordulatot, 7ezer alatt nem fog menni semmit ez a motor. Ebből következik hogy az élete kb 25ezer km. Nekem 41e km után lett felújítva a blokk.