Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt hajdu biharban 2000-2500 körül.
már ezen is túlvagyok,de azért kösz
Még annyi hogy alapjáratod azért nem lehetett mert nagyon lemerült az aksid.
kmate-nek: a 105 fokos motorhő még nem probléma, mert pl a mostani 600 rr-ek szntén elérik ezt a hőfokot és gyárilag ilyen...
Szerintem a feszültség szabályzóddal lehet a bibi, azt kellene kimérni, mennyit enged át az aksira, tölti e az akksit egyáltalán.
hello,
tárcsás hátul az az XT amit mondtál hogy ott van nálad?
koszonom a valaszt!
Nekem a karbiszinkront és a szelephézagot 20000 ért csinálták nagyon jó áron, de megkérdeztem "szuperszervizbe" ott 50-60000 lett volna, szerintem e körül van mindenhol kérdezz körbe ahol tudsz, megéri utánnajárni.
ha már most igy felmelegedett,mi lesz nyáron 40 fokban van elég lé benne?termosztát?
A generátort, hogyan tudom bemérni?
Arra is gondoltam, hogy ami összeköti a generátort és az aksit az is lehet rossz.
2 percre álltam félre, mert motorozás közben hívtak.
Az előző tulaj szerint az aksi polaritása nem jó. Én nekem meg fingom sincs, hogy mi lehet rossz. Remélem ha kicserélem az aksit az elég lesz.
Városban használtam. Ha leállítom akkor nem tudom újra beindítani. Mert lemerül az aksi.
Ilyen hidegben hogyan tudtad így felmelegíteni? Csak nem telefonálás miatt, álló helyzetben? Miért nem állítottad le?
Udvozlet mindenkinek!

Egy olyan kerdesem lenne,hogy mennyibe kerul mostansag egy karbo szinkron.
Csak kivancsi vagyok mire is szamithatok......
Koszonom
hát, a kisebb aksi okozhat ilyet, de be kéne mérni a generátorodat is.
sziasztok, nekem az lenne a problémám, hogy tegnap mentem 60km-t a Gsx-r 600mal és megálltam telefonálni 105 fokos volt a motor hő és ment lejjebb és egyszer csak leállt a motor és nem tudtam újra indítani. Megkértem valakit, hogy tolja be a motort betoltuk és utána nem volt alapjáratom. Az akkumulátort előtte töltöttem fel, de a gyári aksi 8,5ah ez pedig 6ahes. Nem tudom hogy az aksival vagy a generátorral van a baj! Az előző tulaj azt mondja, hogy szerinte az aksi polaritása szar.
Szerintetek?
nincs kizárva,hogy "keresztben" áll a hátsó kerék (lengövilla,beállitás,stb) miatt javaslom nézzetek egyenesfutást
mail is jöhet : df172@citromail.hu köszi !
Helótok.. Esetleg ha tud vki egy jó szakembert aki ért a GSX-R-ekhez jól tudja szerelni szervizelni stb stb..és bács kiskun megyén belül van és az kérem szoljon kösznöm..
Oké várni fogom,köszönöm előre is.
meg van 3 kerekű is DE most az kit érdekel.
már próbáltuk ugyanazon az úton ugyan ott krétacsíkon oda-vissza mindig jobbra húz. de azért kössz
Sziasztok!
A 3.ker-ben kellene egy riasztó beszerelő szakember. Please, help!sos
és az enyém miért nem húz?
Próbáld meg rumba-töknek használni. Szedd szét, tegyél bele apró kavicsot meg egy kis benyát, Zárd le valamivel a nyílásokat, aztán rázzad. XJR tanknál bevált.
Fézerpéter nem lehet hogy a "jó" magyar utak miatt húz a motorod jobbra?