probáljátok meg a csavart telóra merőlegesen megütni ( magyarán a csavar irányában ütni) ezzel zömited az anyagot, lehetséges h kicsit sok menetrögzitőt kapott és az tartja.
Hahó! Valaki segíthetne! Az első kerekemet fogja szemből is 2darab imbusz csavar, az egyik gond nélkül kijött, a másik nem jön ki, bele van rohadva az egész, kifordult a szöglet, probáltuk vésővel a fejét oldalra ütve meg leazítani de csak a fej anyaga jött le! Probáltuk átfúrni de az se jött össze! Ha valakinek valami ötelete van meg köszönném!
nyitott dobhoz nem kell modositanod semmit, legalábbis nagymotornál nem, csak ha rendszert cserélsz. szerintem a robesznek sem kell semmit utánna állítanod
Sziasztok, küzdök egy BMW K 1200LT fékkel. Az ABS sziv. motorok állandóan működnek, valószínű hogy nem jó a rendszernyomás. Gyújtás nélkül jó, kemény a fék. Légtelenítés azt hiszem jó.
Tud valaki segíteni? Köszi
Midegy hová rakod a tartályt! A lényeg hogy legyen!
Fél literes már elég! (Szerintem!)
Rakhatod a blokk alá vagy a hátsó idomba ! Mindegy! Nekem van egy FZR 1000 Genesis '87-'88 -hoz! Annak a hátsó idom alatt volt! Holnap rakok fel róla képet!
Tehát kell a tartály. De ha kisebbre cserélem mekkora legyen minimum?
Gondolom az mindeggy hogy hová teszem, ha esetleg feljebb kerül a hűtőnél, a nyomás akkor is feljuttatja a vizet, igaz?
A Freccia kompressziója zárt szeleppel 7.5:1, nyitottal 6.3:1, ez a gyári adat.
tudna nekem valaki írni egy cagiva freccia c12 kompresszió adatait?
előre is köszönöm.
g
tudja vki h a 250es gixerbe milyen fesz.szabályzó kell és h honnan tudok szerezni?
Tud valaki segíteni? Köszi
Fél literes már elég! (Szerintem!)
Rakhatod a blokk alá vagy a hátsó idomba ! Mindegy! Nekem van egy FZR 1000 Genesis '87-'88 -hoz! Annak a hátsó idom alatt volt! Holnap rakok fel róla képet!
De a hűtő felől érkező cső a tartály aljába kell, hogy csatlakozzon.
Gondolom az mindeggy hogy hová teszem, ha esetleg feljebb kerül a hűtőnél, a nyomás akkor is feljuttatja a vizet, igaz?
A Czikkely Zolinak volt ez a mondása, a Yamaha World-ben.
Onnan ragadt rám.