Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Má bocsika de én motorszerelö vagyok okostojás de nem fogok vitázni te sokkal okosabb vagy egészségedre na erröl enyit off!
de nemcsak az enyém húz hanem másik kettő,okos gyerek.
sokmindent te sem tudsz a motorról.
Te még a motorod se tudod mér huz jobbra szal szerintem lehet többet tud kicsit mint te de amugy a kiegyenlitö nem véletlenül van a motorokon söt de ha nem tetszik el kell dugni valahova! és kész! A levételt én se ajánlom de mindenkinek szive joga! Csak ennyi!
te miről beszélsz? a duplaszelepes hütősapkával ellátott hütőrendszer nem levegősödik le!álltalában a motorokon ezt a hötőrendszert használják a gyártók
az a gond hogy semmi állítási lehetőség sincs rajta
a blokkra van csavarozva de a csavar széjjel van már erőltetve
ki sem tudom venni
kevergetni meg 3 literjével a kúton elég macerás........
Lehet, hogy az olajpumpa nem fog örülni, mert a benzin nem ken jól.
De ha már úgyis mindegy neki...
Azért inkább rá kéne jönni, mitől adagol sokat.
Akkor már jobban jársz ha bekevert benzint öntesz bele, és akkor tutira fogod tudni hogy mennyi olajat kap.
nem igazán szerelés de buhera kategória:
van egy robogóm (jog) olajpumpás, de rengeteg olajat nyom be
megnéztem semmi állítási lehetőség nincs rajta
ha keverném az olajat némi benzinnel (2/3 olaj 1/3 benzin) akkor is üzemszerű lenne a kenése?
füstöl mint a fene ahogy számolgattam olyan 1:30hoz keveri
Ne szórakozz már! Ha nincs tartály és a szabadba folyik a hűtővíz, minden motorindítás előtt fel kellene tölteni a rendszert és légteleníteni! Ha ezt nem teszed meg, megrottyan a motor, és a végén még hengerfejes is lehet... Nagyonis kell a kiegyenlítő!
nemlessz levegős! a tartály csak azért van hogy mikor lehül a motor akkor visszamegy a rendszerbe az a folyadék ami a meleg miatt tágulás hatására a hűtősapka kiengedett.ha nincs tartály akkor netud visszamenni a folyadék mert a szabadba távozott. ha a hűtősapkád jól működik nemlessz semmi gond.csak gyakrabban ellenőrizd a folyadékszintet a hűtőben!
Nagyon köszi! Kell felhegeszteni néhány rögzítési pontot úgynézem...
ime
persze, megpróbálom ma,kicsit húzós volt a tegnap
Tudsz nekem pár képet csinálni a hátsó fékrendszerről? Hol van rögzítve a féktartály, hol van rögzítve a fékmunkahenger, hol van elvezetve az olajcső a tartály meg a munkahenger között. Előre is köszi!
Hali!Volna egy kérdésem,a VFR 400 ba milyen olaj jár gyárilag?Szintetikus-e vagy fél szintetikus vagy ásványi olaj és a jelzése pl?10w 40 ?Mit irnak elő neki?
Igen
Jah azért volt annyi mert a szelepek darabja 1600 és 16 szelepes a gép az rögtön 26000 de ez a legrosszabb eset igy számoltuk. jah és nem 54000 hanem 58000
Hidd el csávókám nyomkodta a számológépet adogatta össze a dolgokat, beszélt valamit a szelepek cserééről és kijött hogy 54000 énis lesápadtam de igy volt.
Csabi, ez nem igaz 50-60 ezerért blokkot bontanak.
Szelep, plusz szinkron max 4 óra, x 5000 rugó, az 20 rugó, még komoly szervizekben is.
A kiegyenlítő kiiktatását felejtsd el, mert akkor nem lesz jó a motor hűtése. Az erre a célra átépített motorokon is van, csak nem látható helyen; vagy dupla akkora hűtőt szereltek rá, na akkor nincs.
Jobb ha rajta van! El kell rejteni valahová! A lényeg hogy legyen!
Ha nincs akkor a rendszer levegős lesz! Forralni fogja a maradék vizet!
Szevasztok. A motorom oldalán van egy túlfolyótartály a hűtőviznek. Láttam épitett fighter gépeket amiken nem volt. Lehet valami gond, ha azt kiiktatom?
Sziasztok lenne egy kérdésem arra lennék kíváncsi hogy RM 250 fordított telósba mennyi olajat szoktatok önteni?