Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mijen motorrol van szó?
Császtok! volna egy kérdésem vfr 400 k hoz kellene nekem kuplunk kinyomó tüskénél lévő szimering külső átmérő 25mm belső 8mm szerintetek honda szaküzletben lehet kapni készletből vagy megrendelésre,mivel japán belpiacos.de ha tudtok olyat aki tud nekem küldeni postán ilyen szimeringet akkor szeretném ha tudtomra hoznátok ja és csak uj érdekel:)és azt se bánom ha postai utánvétellel kapommeg.előre is köszönöm.Ja és megadtam az átmérőket a szélessége meg 8 mm.KOK 145 VAGY I45 NEM LÁTCIK JÓL TC 8 25 8 EZ VAN RÁ IRVA.
indíttó motort kiszedtem, aksin ki próbáltam működik!
relét kipucoltam megcsiszoltam fain!
össze van rakva nem jó,csak a relé csattog,indítót meg se forgatja!
mi lehet a gond?
előre is köszi
Elég gáz hogy a saját kereskedelmi tevékenységed reklámozgatod itt.
A főlapon van az aktualitások között. Febr. 11 és 25, 10 óra.
Igen, a nappali is tandíjas. Más miskolában osztálypénzre és tankönyvekre fizetsz ennyit. Ráadásol a második évben az ösztöndíjból gyakorlatilag be tudod majd fizetni.
nem találom sehol mikor lesz a nyílt nap, és a tandíjat mindenképpen fizetni kell a nappalisoknak is?
Szevasz!
Kuplung szét, lamellák megtakarit,visszatesz,új olaj és mehetsz.Melegitett olajjal nem mész sokra a ganaj benne marad,ha új olajat öntesz hozzá, akkor is.Szét kell szedni.Sokat álló krosszmotoroknál van ilyen.Krossz szerelési könyvek www.motorszerelesik.eoldal.hu .
hello,ha valaki tudna segíteni,megköszönném.mennyi és milyen olaj kell (cr250-98) első teleszkópba,teleszkóponként egy vagy két helyen kell-e,cserélni.?
ja oké nemtudtam.
Jaja, holnap lesz hétfő. Kicsit ilyenkor pihenünk...
még nem jött
szétszed, megmér,(csapok)ha jó,csapágy bele táblázat szerint+"plastigage"vel ellenörzödkb 2000-3000ft/csésze a csapágy ára
ez szerintem is jó ötlet egy új topic... még biztos lesz érdeklődő
Nappalisoknak van felvételi, de az nem tantárgyi, hanem készségfelmérés. A nyílt napra telefonon jelentkezz be.

Kérek mindenkit, hogy a motorszerlői topikot ne offoljuk szét a képzés nyavajáival. Ha van rá igény, nyissunk erre egy új topikot. Ott szívesen válaszolok!
Kb. 35 lett volna szervízben.
Megérte....
Sziasztok!Új vagyok itt és máris 1 kéréssel kezdeném.Van 1 DL1000-em és középsztendert keresnék hozzá mivel a gyári élég borsos.Még szeretnék oldal dobozokat+tartót is.Ha netán tudnátok segíteni megköszönném!Elérhetőségem:zsolti32@freemail.hu
Szasztok! A kérdésem ősszel működő KX125 -öm télen felújítást kapott és a blokkhoz belül nem lett nyúlva olaj le lett engedve.Az lehet-e hogy a kuplungom a párhónapnyi állás után úgy összeragadt hogy a bóvden akármennyire meghúzot állapotában sem enged pedig már csúsznia kéne alaphelyzetben.Lehet hogy jól felkéne melegítem alapjáraton az olajat benne? A motor most lett kipróbálva.
Ha tudtok segíteni köszy
Lehet, hogy a soros gépek többet elmennek a köszörülttel, de pl. a Kakasdi bontósok mondták, ők többször köszörültettek, de mindíg eltört párezer után és ezért nem is csinálják már régóta(ők voltak a tisztességesek). Ha felhordanak rá valamiféle ötvözetet akkor lehet, hogy tovább bírja, de biztos eltörik előbb-utóbb.
Igen a rádiusz nagyon sokat számít! Egyébként a főtengely az kovácsolt! A főtengely csapok indukciós edzéssel vannak keményítve!
Ha leköszörülsz belőle akkor már csak a sima edzetlen acélon fog futni a csapágy!
Mondjuk én is rohangáltam bontott főtengelyért eleget mert az új 180000+áfa lett volna. Néhány bontóban elmondták a frankót, azok voltak a tisztességesek, de volt olyan is ahol azt mondták tuti, hogy gyári meg minden, de mikor megjelentem a tolómérővel akkor valahová rögtön elkeveredett. Végül 110000-ért sikerült generátor álló+forgórésszel együtt venni mert mikor eltört mire leállítottam szétverte azokat is.
Szeva! Jövőre énis a MAMI ba készülök. Van ott valami felvételi, vagy csak beiratkozom és kész? Honlapon olvastam hogy nyilt napra csak előzetes bejelentkezés alapján lehet menni. Hogy kell bejelentkezni? Csak egy telefon és kész?
Az enyémet egy soproni motorszerelö csinálta de ö is elmondta a veszélyeit igy magam vállaltam hogy meglegyen csinálva már csak kiváncsiságbol is.Ezt a fötengelyt az egyik legkeményebb anyagal chrom molibdénnel szorták fel eredeti méretre elvileg keményebb let rokvel szerint mint a gyári keménysége volt.
Szerintem jo lett.De mindenki maga dönti el hogy rizikozik vagy nem.
Nekem az SV-be 2000+áfa volt egy darab. Persze csak gyári, színkód alapján rendelve kereskedésben.
és egy csapágyszett milyen árba van kb.
Akkor sikeres lehet a csapágycsere, de előtte érdemes megmérni ahogy Basi írta.