Akkor az egy jó gépműhely volt. Nekem azzal magyarázták, hogy a motorfőtengelyek eltörnek köszörülés után, mert gyárilag valamiféle ívet(rádiusznak mondták talán?) tesznek bele a rezonancia vagy a hajtókarok megvezetése miatt. Nálunk viszont csak síkköszörülés történik és így eltörik. Melyik volt a gépműhely ahol csinálták a Tiédet?
sziasztok
na ugy történt hogy nagy barom voltam mert cseréltem rajta a vezérmű láncot aztán a feszítőt elfelejtettem meglazítani és úgy tettem visza a motor egyre indult de kb 10 perc utánn elkezdett kopogni nekifogtam szétszedtem és mindenhol a feszítők darabjai voltak eldugult az olajzás és a 2-3 as hengerren elmentek a hajtókar csapágyak úgyhogy nem ment sokat a motor
Ha nincs majd lesz! Egy ismerősömnek a GPZ 1000 RX 13000 KM ment el majd egy gyorsítás következtében 160Km/h-nál kettétört mint ez itt a képen!Ez ZZR 1100 -ból lett kiszedve ami 19! Km-t bírt!
Egy másik ismerősömnek pedig a VF 1000 főtengelyről levált a fémszórás!az is szépen elintézte a blokkot!
Mindenki maga dönti el hogy hogyan csináltatja meg! Az biztos hogy én nem játszanék a saját és mások életével!
Mert szerintem ez aaaaaaaz!
Ez érdekes tisztelt basi2 ur de nem lehet hogy az a fötengely anyag hibás volt ?Az én gsxr-750esemben is egy köszörült fötengely van már 15000km belehajtottam és nem finomkodtam vele azt elhieted és semmi gond nincs vele.Csak az a kérdés hogy hogy csinálják meg az enyémet visszaköszörülték majd felszorták hidegfém felszorással majd gyári méretre köszörülték és gyári csapágyak kerültek bele és elhieted hogy azota sincs vele semmi gond.
Üdv:kiskovi
Pont így tört ketté 6000km után az SV650-em köszörült főtengelye a vásárlás után. Kereskedésben vettem és nem mondták, hogy köszörülve volt, állítólag ők se tudták. 0.4-et vettek le a gyári méretből.
Üdv
jó lett a vezérlés minden ok köszi a segítséget
de most van egy másik blokkom amin meg elmentek a hajtókar csapágyak és nem tudom mit kéne tenni megcsiszoltatni a főtengelyt vagy venni egy másik blokkot ha tudsz légyszives tanácsolj valamit
előre is köszönöm
tuti,hogy az(volt) de ha régóta van Magyarországon jó rá az esély,hogy már nem az.nehéz beszerezni jó állapotú 14éves versenymotor alkatrészt(vagy újat kell venni horror áron) na ezért szokták perselyezni az sem gáz csak akkor járatni kell mint a simiket
hát jah csak még az a bajj, hogy nekem sok az a 110e. ezért lennék kiváncsi, hogy hogyan van az a levelező, hogy lehet-e mellette dolgozni....ilyenek majd lehet meglátogatom ezt a sulit, amúgy merre van?
aham de hogyan lehet olcsóbb? akk egy héten csak 5 óra és a többi? kinnt vmilyen szervízben gyakon? vagy, hogy? néztem az oldalt csak mégis megfogalmazodtak bennem kérdések[ nyíltnapra szerintem csak jövőre mek el, mert akkor végzek a sulival
Hát bizony 4 félév. Nézz el a honlapra, itt kiderül, hogy a 110e/félév az kevesebb is lehet .
Kolit hogy gondolod? Heti egy napot kell a suliba jönni, akkor is 5 órát.
Nyílt napr agyere be, és akkor sokkal többet tudsz meg!
na ugy történt hogy nagy barom voltam mert cseréltem rajta a vezérmű láncot aztán a feszítőt elfelejtettem meglazítani és úgy tettem visza a motor egyre indult de kb 10 perc utánn elkezdett kopogni nekifogtam szétszedtem és mindenhol a feszítők darabjai voltak eldugult az olajzás és a 2-3 as hengerren elmentek a hajtókar csapágyak úgyhogy nem ment sokat a motor
Egy másik ismerősömnek pedig a VF 1000 főtengelyről levált a fémszórás!az is szépen elintézte a blokkot!
Mindenki maga dönti el hogy hogyan csináltatja meg! Az biztos hogy én nem játszanék a saját és mások életével!
Mert szerintem ez aaaaaaaz!
Üdv:kiskovi
Az a főtengely amelyik megkopott az kukaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
jó lett a vezérlés minden ok köszi a segítséget
de most van egy másik blokkom amin meg elmentek a hajtókar csapágyak és nem tudom mit kéne tenni megcsiszoltatni a főtengelyt vagy venni egy másik blokkot ha tudsz légyszives tanácsolj valamit
előre is köszönöm
Válasz is megy.
Szerinted egy 95 ös RM henger lehet nicasilos?
Vagy ez technika frissebb?
Küldj közvetlen nekem, levay pont karoly kukac mami pont hu
Azóta még mindig semmi válasz....
Zugló, régi Danuvia gépgyár.
Angol u. 36.
Kolit hogy gondolod? Heti egy napot kell a suliba jönni, akkor is 5 órát.
Nyílt napr agyere be, és akkor sokkal többet tudsz meg!
érdemes hozzá vinni
Én ehhez hülye vagyok
És mi az?