Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annyi még lemaradt, hogy kis száradás után féktisztító, levegővel kifújás, aztán kenés. Hát itt így megy, máshol meg nem tom. Gondolom ahány hely annyi szokás...
ahol nem kell kenés....blokk-brigéciol
fogaskerék-lánc:::petróle
um ..nem szárit
Sziasztok! kérdésem a kovetkezo lenne. a membránszelep szivo oldalán szokott lenni szukités? 2t 125-rol van szó. rá van kokányolva klingelit lapbol.
elore is koszonom.
Hát igen, tényleg leszedi, de az utóhatás csak a gazdánál jön ki.
Suzuki Hollóséknál mi mosófolyadékkal szoktuk tisztítani a láncot, lánckereket meg amúgy mindent ami nem gumi... Nem vagyok biztos benne, de ha jól tudom az vízbázisú... Frankón leszedi a cuccot, az tuti...
Gyűrük alatt a láncban találhatóakat értettem. Ezért nem használják autószervizekben sem futómű és környékén, ahová én járok ott sehová sem, inkább többet kérnek, de féktisztítóval oldják a kátrányt.
A szervizekben nem hosszútávon gondolkodnak(tittelet a kivételnek) hanem, hogy szépen és hamar és olcsó anyag felhasználásával meg legyen csinálva a problem. A vízbázisu tisztítószerekkel ott gond van ahol kenésnek is kéne lenni mert azt sehol nem várják meg, hogy teljesen leszáradjon(ami takart helyen mint pl. a gyűrüknél van nem is lehetséges pár óra alatt) hanem ráfújják a kenőanyagot és az nem hatol be oda ahová kéne. Nem véletlenül lehet kapni lánctisztító spray-t és folyadékot is a boltokban csak 1 flakon árából 5l brigeciolt lehet kapni.
ha nem lenne jó lánc környékére akkor a márkaszervizekben sem ezzel tisztítanák DOlgoztam hondánál ( T.S. Integral - Cegléd) Yamahánál ( Yamaha City - Budapest ) mind a két helyen ezzel tisztítottuk
Leszedve mindegy mivel mosod, viszont sikerült elindítani újra a brigeciol vs olajszármazék tisztító vitát.
Le van szedve a lánckerék. Hirdetni akarom, feltenni, mert nem kell, de előtte meg akarom tisztítani. Csak nagyon olajos szegény pedig egy pár ezer km van benne! Kopás mentes még! De van itthon annyi szerem, majd lemossa valameik! Köszönöm az ötleteket!
Szerintem nem jó a lánc környékére. Vizes bázisu és nagyon nehezen szárad, talán inkább petro vagy mosóbenzin.
brigéciol
Én kisecsettel , meg szintetikus higítóval szoktam ....

eddig még nem volt gáz vele ...
Féktisztító, jobb mint a kátrányoldók mert azok mattítják a felnit, már ha festettek.
Mivel tudom leszedni az olaj sarat?Van valami fasza vegyszer?Lánckereket akarok mosni!
Aaaaaaztakkuuurv@@@ miment ittt délután
Én úgy röhögtem. szerintem más is
No, egy eddig még nem említett megoldás lehet, ha a markolat és a kormány közé szilikont fújsz. meg persze tiszta, jó állapotú bovden, esetleg a bovdenház is kaphat szilikont.
Nem lehet, hogy ha a gázbowden is szorul meg a kuplungbowden is, akkor a kormánynál nincs jól elvezetve? Tipikus biringás hiba.
Vagy egyszerűen sokat ált a gép, és minden össze van rohadva.
Türelem , remélem azt Te sem hiszed, hogy ott várnak az emberek arra készen mikor ír valaki. Írd be a kérésedet, kérdésedet aztán majd később nézd meg , talán valaki válaszol rá.
te adtad azt a forumot, de ott nem ir senki. bar meg azt se mondjak h nem ertik
Na a türelem meghozta a rózsáját.
gázkar a becses neve, vagy gázmarkolat még esetleg... de gázoló.. gázolni a lovak szoktak max a patakban.... am meg, nézd át h szorul-e a boVden (igen v-vel... jobb mint f-el..) , nézd meg h akadálytalanul forog-e a gázkar a kormányon, nézd meg nincs-e megtörve valahol a bovden.... ha egyiksem, akkor szimplán csak meg kell olajoznod a bovdent és elméletileg jo lesz.
ok koszi. ezt varom egy jo fel oraja. v 30perce ah te erted
Lehet, hogy a szálak elkezdtek szakadozni és ezért akad, szorul. Vegyél egy új gázbowdent, vagy gazolot ahogy Te írod.