Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, ha már itt annyi szerelő van..... Van valakinek tapasztalata a Dremotech nyomatékulcsokat illetőleg? A Gedore katalógusban láttam, az ára iszonyatos , de hogy minőségben milyen........
szerintetek ez alumínium kímélő fagyálló?
azt mondják hogy kímélőt kéne belerakni a cr 250-be!
aki keres az talál elég szar ügy
elhagytam a robogóm kulcsát mit csináljak most?
Vegyél egy főfékheger javító szettet, megjavulni nemfog sztem.
Ja és azt nem mondtam,hogy mindez a főfékhengernél van!
Hali!
Van egy olyan gondom,hogy a fékbetétek cseréje után a hátsó fékmunkahenger alsó gumipalástja alól elkezdett szivárogni az olaj. Esetleg van rá esély,hogy nem kell cserélni, vagy annak már "kapáltak"?
Sziasztok!
Kéne valami ötlet vagy segítség a runnerom ügyében!
A túlfolyón (mind a kettőn)alapjáraton folyik a benzin és ezt sehogyan sem tudom megszüntettni.
A karbi delortó 25 ös kézi szivatós.
Ráadásúl jól megszívja magát.
Már az úszószinten is álítottam,de semmi reakció a tűszelep rendesen zár kipróbáltam.
Ha összerakom akkor kb 2-4 percig jól harap jó minden nem csöpög ha kezd melegedni akkor esik a fordulat és folyik a túlfolyó füstől megszívja magát!
Mi a fene lehet mit csináljak?
Üdv: Sanyi
hy szakik! ha a rezonátor előtt van kb 80 cm egyenes cső az mennyire vbefolyásolja a teljesitményt?
Én autóalkatrészezem, azért mondtam

Ott még sok a 2o éves vasmotoros/gyári hűtős gép.
"Ha tartalmaz alu elemeket (hűtő, hengerfej stb)"
Ma már nem nagyon lehet réz hűtőt találni (drága!)
Szinte minden alu.
motorosboltban .
Hello segítségeteket kérném valaki megtudná mondani hogy kawasaki kdx -hez 67,40 mm átmárőjú és 19-es csapszegű dugattyút hol tudnák beszerezni.Mert az eredtei dugattyú az 19 es csapszegű volt.Mert 18 as csapszegűt tudok szerezni de az nem biztos hogy jó a hajtókarba.
Hello segítségeteket kérném valaki megtudná mondani hogy kawasaki kdx -hez 67,40 mm átmárőjú és 19-es csapszegű dugattyút hol tudnák beszerezni.Mert az eredtei dugattyú az 19 es csapszegű volt.Mert 18 as csapszegűt tudok szerezni de az nem biztos hogy jó a hajtókarba.
Sziasztok ktm 65sx motor tuningjához keresnék leírást vagy segítséget szeretnék kérni valakitől aki már csinált ilyet.
mit?hogyan?honnan?
Szeva!
Szerintem előbb mérjetek rajta egy kompressziót! Ha az rendben van, akkor lehet hogy csak át kell fúvókázni! Ha japán belpiacos a vas, akkor előfordulhat, hogy nagyon kicsik a fúvókák a karbiban! Valahogy indítsd be, járassad egy ideig, aztán nézd meg a gyertyát. Ha "szép" fehérre égnek, akkor bizony fúvókázni kell! Az egyik haveromnak ugyanez volt a baja a 250-es Banditjának.
igen.
akkor ezek szerint ez meg felelne :
http://olajshop.hu/kereses/ala...
Ha tartalmaz alu elemeket (hűtő, hengerfej stb) akkor igen. Piros vagy rózsaszín színű lesz.
én is erre tippeltem először, de aztmondta hogy amikor elhozta a "szerelőtől" akkor még ment csak durrogva, aztán múlt héten kb 3 milliószor szétszedte a karbit, mostmeg már el sem indul.
hello mindenki!
valóban szükséges alumínium kímélő fagyállót venni a motoromba?(CR250)
ha igen akkor milyet ajánlanátok?
segítsetek légyszi!
Lehet, hogy amikor a forgórészt visszatették a gyújtás jeladó elmozdult vagy a vezérlést eltették(nem tudom ez a típus beindul-e így).
Azonnal add el. CSak ennyi a tanács. :)
Hello mindenki,
Van egy ismerősöm, akinek szintén olyan XT-je van mint nekem (XT600Z), őneki is zabálta az olajat, megcsináltatta, azóta meg durrogott neki, meg volt amikor csak úgy megállt. Mostmeg már egyáltalán nem is indul, aztán ma reggel hívott hogy adjam neki oda a karbit az enyémről hátha... de sztem nem karbi baja van hanem valami gyújtás. Van ötlete valakinek?
elözö idom törött volt le lett cserélve. leakarom fujatni feketére.
farok idomot és bal oldalidomot kéne szereznem