Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem valószínű hogy zavarni fogják egymást.

Ez így igaz,csak h a riasztót -vateran- vásároltam meg (előbb leütöttem)
6,5k volt,2év garival. A fickó nem környékbeli így a beszerelést itthon kell megoldanom..
Azért köszi :)
Üdv.M
Ha olyan helyen veszed, hogy be is szerelik akkor ott mindjárt kiderül!
Majd elfelejtettem,ez is úgy romlott el, hogy :1 hónapja még ment most meg nem indúl.Azért írtam le, hogy okosodjatok!
Ollan zwei órája (wekker) sikerült megjavítani egy gyújtóelektronikát. Amikor kivettem a dobozából én is elhűltem egy kicsit mert vastagréteg áramkör terpeszkedik a közepén .Aztán több szem többet lát feltettem a fejemre a nagyító szemüveget , és a nyolc nyomtatott áramkörre csatlakozó -forrasztásból 6 el volt törve .Cin leszippant újraforraszt, összedob és mint a Sraffhauzen.
Jaja ez érdekelne engem is ha már nem szoltam hozzá a témához
Mi a helyzet crazygabesz .mit tudtál csinálni a motorral?
ha külön áramkörről megy a kettő, márpedig igy van, akkor nem hiszem h gond lenne belőle
Sziasztok!

Remélem jó helyre írok,megfelelőbb topikot nem találtam.
Utólagos riasztó beszerelésével kapcsolatban lenne pár kérdésem;
A gépben gyárilag a kulcsba rakott immobiliser van,megoldható az h a 2 ne üsse egymást? Azaz ugyanúgy aktív maradjon az immo,illetve a riasztó is rendeltetés szerűen működjön..
Most lehet butaságot kérdeztem,de gondoltam vásárlás előtt megkérdezem.
Köszönöm a segítséget!
Üdv.M
majd írd meg mire jutottál.
Köszönöm a segítséged! Remélem megtalálom a hibáját...
Bezony!
A gyújtóelektronika tápvezetékén!
mondasz valamit! Nincs olyan intenzív szikra amilyennek szerintem lenni kellene. amikor a gyertya bennt a hengerben és megkapja a nyomást akkor lehet semmilyen sincs
holnap befűtök neki a gyujtótrafón kell tudnom mérni 12voltot?
Azt elfelejtettem vidd meleg helyre min +5-10 C.
Majd a jövő nyáron meglátogatsz badacsonyban,fehér kesztyúben, és akkor bemutatom neked, hogy az önihdítómég vígan pörget,kivett gyertyán szikra is van, csak a motor nem indúl.Kontakthibát keress.mert a megszakítás nélküli durrogás arra utal.
Köszönöm a segítséget! azt néztem, hogy valamilyen más moci fesszabályzója van rajta. Lehet ott van valami probléma? na majd holnap jól befűtők a kis műhelyembe aztán megnézem. Mondták többen azt is, hogy nagyon szegény lehet a benzin levegő keverék...elköpi a gyertyát egyből...kellene egy karbiszinkron...sok neki ez a minusz 10 fok. Véleményem szerint attól még be kellene indulnia! eddig 20000ft és nem indult még mindig el...
Pedig én ílyet akkor szoktam tapasztalni, ha kicsi az akkufesz.gyújtáskapcs .ellenőriz stb,mert biztos valami fesz probléma van.A gyújtókörben.
Zsír új akksival se indult sajnos A pipákat nem cseréltem fel, minden úgy van ahogy lennie kell...
Annyit csináltam most hogy a porlasztótűket eggyel megemeltem. Még mindig semmi. Nagyon tanácstalan vagyok. A benzint is lecseréltem benne hátha öreg volt. Eggyik nap járt szépen másnap reggel már nem indult
A gyertyapipákat nem cserélted fel?
Nyugodj le, akkut vedd ki ,töltsd fel, tedd vissza és szavamat adom indulni fog!
Sziasztok! Gábor vagyok Pécsről, végzettségem szerint autószerelő. Pár napja van egy 250-es gépmadaram! Jogsim még nincs rá de folyamatban van! A motorba vettem új gyertyákat kipucoltam a karbikat. 2 napig tökéletesen indult. Most semmi... Szikra van benzin van.
Indítózásnál a feszültség leesik 10.5voltig. Próbáltam töltövel indítani... semmi. A megőrülés határa kerülget! Ha nem jutok dűlőre megy vissza az eladónak! Ja! Indítózás után ha 10 másodpercig még rajta van a gyújtás néha olyat durran, hogy majd leszakad a kipufogó.
A motor változó szelepvezérlésű és Ngk cr9e gyertyát vettem bele. Köszönöm előre is a segítséget!
Sziasztok! lenne egy apró gondom... véleményt szeretnék tőletek kérni, motorszervíz ügyben! Első 4ütemű gép, nem szeretnék belekontárkodni, tud valaki ajánlani olyan szerelőt heves és jásznagykun megyében ha lehet jászberény, gyöngyös, hatvan környékén, aki reális áron minőségi munkával javít? remélem vannak környékbeliek... válaszotokat előre is köszönöm