Steano01 nek ! Ha a lakhelyedhez közel van kulcskészítő ,akkor viszont azt ajánlom én is amit az egyik kolléga , fordulj bizalommal hozzájuk ,mert ügyesebbje a zárbetétet szétszedi ha kell és kulcsot eredetiböl ugyis neki kell csinálni , hiszen nyers kulcs nincs vagy nem tudsz szerezni ugyis ott kötsz ki. Én csak a kinyitásra adtam egy tippet.Viszont elmondom azt egy speciális kucs esetén az árasok elkérnek legalább1500Ft ,viszont enyíért már kaphatsz egy két kulcsos zárat.Tehát neked kell eldöntened melyik variáciot választod .A márka szervizekbe ne nézd meg mert ott kétszer drágább . Ha német agép akkjor Austriában felért beszrezhető!
CSak régi veterán motorok záraival muszály és szügséges kinlodni. Egy MÁsik TÉma a csapágyat /pl,tügörgöst/
meg kell mondani a hozzáértö eladonak hogy az adott csapágy főtengelybe kerül és a fordulatát is illek az eladóval kőzölni mert egy adott csapágy tipusban többféle paraméterek léteznek .Modjuk ki azt hoy aboltban általában drágát adnak de mégsem biztos azt emelyik nektek kell , viszont az ember nem szeret kétszer össze és szétszedni egy drága motort . A csapágyakon gyárilag feltüntetett számok é s betük höz szigóruan ragaszkodjatok TIsztelettel IKREK
Velem nemsok, küzdök még mindig h talpra állítsam a gixxerem a baleset után, vizsga sikeresen megvolt, persze melóhelyet még mindig nem találtam pedig kurvára nem ártana végre valamit szerválnom, mert még nem 2 ft-ot kéne a motorra költenem
Én már 2 éve nem járok suliba ugyhogy számold ki...:P
Zikzakk, nekem is 98-as a srad-om, akkor ha megkérlek küld el nekem azokat az adatokat....köszi!
E-mail cimem:popy003@freemail.hu
Van Pápán egy kulcsmásoló aki az én hátsó dobozomba csinált kulcsot ,pedig nem volt meg hozzá.A héten járok arra ,majd kérek egy névjegyet,és elküldöm neked.
hello,
kb 1100-1200 ft körül van darabja egy olyan görgőkosárnak nemrégiben vettem párat, nekem úgy tudtak adni újat, hogy kiszedtem a helyéről a régit és vittem magammal a csapágyboltba. nehezen de ki fog jönni. nekem is hasonlóan nézett ki, rozsdás volt + "foghíjas".
Jóestét sziasztok! Feladom a Banditám beindítását... Sehogy se sikerül... ma még egy gyertyát is sikerült beleszakítanom de kiszedtem! próbáltam hideginditóval is. Kidobott pénz volt. Hőlégfúvóval melegítettem a karbikat meg egy kicsit a blokkot is! Annyit elértem , hogy a zsír új akksi kezd lemerülni! Van egy olyan gyanúm ha hoznék bele megint "4 új gyertyát tízezerért" beindulna... Tud valaki egy jó és megbízható szerelőt Pécsett aki ért a japán belpiacos motorokhoz?
sziasztok!
Kéne egy kis segítség olyan kérdésem lenne, hogy nekem van egy kx 250em és a himbát szétszedtem, mert mozogott ha akereket megfogtam és mozgattam! Szétszedve látom, hogy a görgöknek a fele hiányzik és rozsdás----gondolom ezért mozgott! Nah most ezt külön meglehet venni boltban ezt a két "csapágyat"? Mármint csak görgöket kell venni vagy ez vmilyen kosárban van és azt kéne kiütnöm,, hogy méretet tudjak vinni a csapágy boltba? 92es évjárat ha vki tudna mondani méretet az sokat segítene:) köszi a választ! ilyent még nem csináltam azért kérdezem, mert a gögök csak kihullotak
CSak régi veterán motorok záraival muszály és szügséges kinlodni. Egy MÁsik TÉma a csapágyat /pl,tügörgöst/
meg kell mondani a hozzáértö eladonak hogy az adott csapágy főtengelybe kerül és a fordulatát is illek az eladóval kőzölni mert egy adott csapágy tipusban többféle paraméterek léteznek .Modjuk ki azt hoy aboltban általában drágát adnak de mégsem biztos azt emelyik nektek kell , viszont az ember nem szeret kétszer össze és szétszedni egy drága motort . A csapágyakon gyárilag feltüntetett számok é s betük höz szigóruan ragaszkodjatok TIsztelettel IKREK