Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ELADÓ 1/2"-os nyomatékkulcs,10-210Nm,vadi új,sosem használt,dobozában!
Ára:4000HUF
érd.:
dadis@freem
ail.hu
Igen, épp azt teszem, itt méricskélem a madzagokat az asztalomon, ha itt nem találok semmit, akkor jön a moci... Már kezdem látni, hogy mi, hova megy...
Sajnos tartottam attól, hogy egy vezeték több helyre is megy és bejött, vagyis ugyanaz a barna-fekete megy a hőmérőhöz és a sebességmérőhöz is.... Szerintem ne úszom meg, hogy a mocin méricskéljek, mert itt nincs zárlat, meg szakadás se......
Akkor esetlegesen még annyit tudsz csinálni, h kimérni a műszerfalra menő vezetékeket. Ha mindegyiken a megfelelő értékeket méred, akkor tuti h a müszerek halottak.
Igen, erre én is gondoltam, de ismerősöm nincs olyan, akinek ilyen tipusa van, bontóba, meg úgy adnak, hogy ki kell fizetni, na ez sem megy jelen pillanatban... :(((
Azért köszi...... !
Lehet h a műszereid szartak be. Tudomásom szerint nincs a motoron egyetlen olyan alkatrész sem, ami mindegyik müszerre kihatna. Szerintem ha van lehetőséged rá akkor próbáld meg egy kölcsön műszerfallal hogy mit csinál, elég nagy esély van rá hogy azzal működni fog rendesen.
Hát nemrég tettem le, a nagy fagyok előtt, de kb.2 hónapig jártam így vele, mert nem volt kedvem szétszedni....
Ezelőtt a hibajelenség előtt azt csinálta, hogy jó volt :)))))
Egyik pillanatról a másikra kezdte.....
Amúgy mióta csinálja ezeket? Mi volt az utolsó dolog mielőtt elromlott?
Köszi HitMan, de ha logikusan próbálom átgondolni, akkor valami központi gebasz lehet, mert nem hinném, hogy 1 madzag kontaktja kihatással van a vízhőfokmérőre, a fordulatszám és sebességmérőre... Bár inkább zárlatszaga van, mint szakadás, mert ha méri a sebességet, akkor jól mutatja a hőfokot, ha kiakad a hőfok, akkor lehal a sebességmérő, de még mindig ott van, hogy a ford. mérő miért működik összevissza... :))))
Tudok jókat kérdezni mi? :)))) Egyébként van töltés, megy a motor, csak épp a műszerek furcsálkodnak :))))
huh ... na ez az amire én passzolok... Én valószinüleg kontaktot mérnék az összes vezetéken, szakadást keresve . Én ezt tartom valószinünek, h a müszerfalhoz menő vezeték köteged valamelyik szálában szakadás van. és hol érintkezik hol nem. de csak tipp
Köszi Petro, de már szét van döntve :)))) Megnéztem a központi vezérlőelektronikát úgy, hogy konkrétan lehúztam a csatit, de akkor is ez a jelenség ( gyújtásra vízhőfokmérő kiakad)......
Nagyon óvatosan láss neki a szétszedésnek , először a csatlakozásoknál kontakt hibát keress !
Sziasztok !
Van egy gondom, ami elektronikai jellegű.... CBR900RR-em van, '96-os és olyat csinál, hogy a mőszerfalon a vízhőfokmérő kiakad, már akkor is, ha csak gyújtásra teszem és menet közben vagy mér sebességet, vagy nem, fel-le ugrál és 5000-es fordulat felett fordulatot sem mér csak amikor kedve van.... Volt ilyen valakinek? Merre induljak el keresgélés ügyben? Nem vagyok tök hülye elektronikában, csak az a kérdés, hogy mi okozhatja, vagy tapasztalt-e ilyet valaki?......

Előre is köszzzzz....................
Szia,én is elküldtem.
Hello

Csak kx 250 hez tudom megmondani, ha ugyanolyan a teló akkor: 564ml kell bele . rugót kiszerelve, teleszkópot összenyomva az olajszintnek 95mm-re kell lennie a külső cső peremétől.
SAE 5W olaj kell bele.

Remélem tudtam segiteni
Hello!Lenne egy kérdésem valaki megtudná nekem mondani mennyi teleszkóp olaj kell egy kayaba fordított teleszkópba.A teleszkóp kawasaki kdx 250 esé.Előre is köszönöm a válaszokat.!
Hello!Lenne egy kérdésem valaki megtudná nekem mondani mennyi teleszkóp olaj kell egy kayaba fordított teleszkópba.A teleszkóp kawasaki kdx 250 esé.Előre is köszönöm a válaszokat.!
Szeva. Elküldtem.
Szia!
Nagyon megköszönném!
email:robi41ka@hotmail.com
Merre laksz? Kell keresni egy olyan motorosboltot ahol hozzáértő emberek dolgoznak, ha adsz egy elérhetőséget leírom.Ők a motor típus elmondása után megmondják millen gyertya kell bele.
Szevasz, Nekem van, adj elérhetőséget és elküldöm
Sziasztok!
Vásároltam egy Kawasaki EN500as motort.Ehhez kéne műszaki leírás,esetleg könyv.Ha valaki tudna nekem ebben segíteni nagyon megköszönném. Ha valakinek Simson javítási kézikönyvre lenne szüksége,szívesen elküldöm.
Nem számít hogy milyen fordulaton használod a motort, igy is ugy is felmelegszik a gyertya. Ha Kicsi a hőértéke akkor számithatsz rá hogy öngyulladásos égést fog produkálni , fordulatszámtol függetlenül. A motornak természetesen lehet baja, nem tesz jót neki, mindig máshol fog gyujtani a motorod is. másrészt ha sokkal a felső holtpont előtt begyujtja a keveréket elég nagy ütést fog mérni a főtengelyedre, a csapágyakra, a dugattyúra. Nem beszélve arról, h csak ugy tudod majd leállitani a motort, ha bekövetkezik az öngyulladás, h leveszed a gyujtást, és lefullasztod a motort. Pl.: Sebességbe teszed és alapjáraton kiengeded a kuplungot, közben huzod a féket. Öngyulladás esetén a gyertya izzani fog. A másik gond a tulhevüléssel hogy lepattog a kerámia a gyertyáról, ami aztán végig húzza a henger falát is. És onnantól kezdve már nem csak gyertya gondjaid lesznek, hanem cserélhetsz hengert. Jobb esetben csak hengert.
Heló!Ismét én vagyok a gyertyával.Utána néztem a Bosch gyertya adatlapjában a hőértéke az 5, az NGK-é pedig 10.Akkor ezek szerint számíthatok arra, hogy túlhevül a gyertya?És idő előtt robban a keverék...
De szerintem csak fordulaton lehet ez, ugye?Lehet abból valami baja a motornak h idő előtt berobban a keverék?
Bocsi, hogy ilyeneket kérdezek, de nem vagyok járatos ezen a téren.Előre is köszi a választ!
csonk csere után készülj fel rá h lehet h megint fuvokát kell cserélned, mert lehet h ez kicsi lesz. lehet h ennél nagyobbat kell majd bele tenned, és átállitani a karbit. Egy kis plusz levegő nem árt majd neki szerintem, de ez csak akkor döl majd el mikor az uj csonkkal beinditod, csak akkor derül majd ki h mégis mit állits még a karbin.
ezzel a csonkal már próbáltam ha kissebet rakok bele a mostaninál nem forog többet de viszont fullad.. ha nagyobbat akkor meg azért nem forgo mert sok a benya és füstöl is rnedesen...akkor csak a csonk lesz...