Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy:
Van egy 600 gsx-r em (srad '1998)!Elkezdett csuszni a kuplungom, de 1 ször csa hidegen csuszott és miután bemelegedett már nem!
Mostmár melegen is megcsuszik de csak 6000-től csuzsik meg és ha azt is tul lépen és ugy gyorsitok akkor nem csuszik már!
Olajat cseréltem benne(castrol actevo), lamellákat néztem a fém jo, a kopo sem vészes, de azt lehet cserélni kell!
Ami feszíti a lamellákat azzal lehet a baj, mert ez nem olyan kuplung amiben rugok feszitenek, hanem egy "kerek fém vmi"( nem tudom a nevét) és akuplung kosár mögött van....tehát lehet h azzal van baj, vagy biztos h csak lamella hiba..?
SZERINTEM meg ne is nyúljál hozzá! várd meg a 15-20 fokot mert beállitod a karbit -10 fokra akkor tavasszal nem fog menni (bedusúl,jóbb esetben szivató nélkül fog indulni)
Szia! Holnap szétszedem akkor és megnézem. A szikra változatlanul gyengének tűnik! De van... Trafókat kimértem azok jók, kapott új gyertyakábelokat is! Az elektronikája műanyag házas. Véleményed szerint szétszedhető?
Szia Gabor .Ma délután volt szerencsém egy olyan gyújtáselektronikához ami ugy romlott el ,hogy a motort egy hónapja leállították,és most nem indúlt.az volt a baj, hogy a csatlakozókat ahová rá kell dugni ennek a nyomtatott áramköri részéből tört ki .A 8 -ból 6 ot újra kellett forrasztani!
Nekem olyant alkotott a moci, h nem akart indulni, igaz hideg volt, rég ment már ,és gyenge volt az aksi. Autóaksi elő, arról kapta a powert, és szivatóval szigorúan gáz nélkül indtóztuk, párszor pöffent, röffent, járt egy másodpercet és leállt, aztán elindult végülis. Remélem nincs komoly baja a tiédnek.
Szerintem takaritsd ki a karbid, ellenőrizd a fuvóka méreteket, mivel 5-6 ezer rpm körül még beleszolhat az alapjárati fuvóka is, onnantol csak a főfuvoka dolgozik.
Szabályzótű(súbertű)-re vonatkozóan, azt tudom mondani h tedd középre. Utánna ha lentebb engeded, akkor szegényebb keveréket fog kapni a motorod, minnél lentebb engeded annál szegényebbet. Ha felhuzod a tűt, akkor dúsitasz a keveréken.
Van egy 95-ös évjáratú Suzuki Rf 400-as gépem még nem a változó vezérlésű blokk van benne . A motorja a hasonló évjáratú banditokéval megegyezik . Nos ez a masina olyat csinál , hogy gyorsításnál elég keményen rángat főként 5-6 ezres fordulatszám tartományban . Ha üresben túráztatom akkor is erezhető hogy ebben a tartományban nem simán pörög mintha fulladna amint 6000 fölé ér simán forog szabályzásig . Valakinek van valami ötlete , hogy mi lelhette a paripát ? A karbisort most levettem a héten szépen kitakarítom hátha van benne valami nem oda illő . Azt esetleg tudja-e valaki , hogy a szabályzótűnek melyik rovátkában illik lennie ?
Jóestét Sziasztok! Kiméregettem mindent, az összes létező csatlakozozót megtakarítottam + kontaktspréztem!
Ugye Pécsen lakok ami dimbes-dombos igy feltóltam két utcával feljebb a dombtetőre ! Hát megéreztem ezt a 144 kilós KisBanditot! A tüdőm majd kiköptem a minusz 8 fokba Gyújtás rá be kettőbe szivató ki... semmi... domb közepén pihi aztán szivató nélkül.... nagy durranáson kivül semmi... hazatolás!
Nagyon külső égésű motor akar ez lenni! Egyenlőre semmi ötletem nincs. Lassan nem lesz más mint szerelő létemre szerelőhőz viszem...
Valaki nem foglalkozik köztetek felni javítással? van egy gixxer 750 hátsó felnim, és kapott egyet a padkától... ezt szeretném megtudni h javitható-e még, és ha igen mennyibe kerülne.....
flex
Nincs ötleted, hogy lehetne kiszedni xt-ből a kormányzárat? Nincs meg a kulcs sajnos. Bármilyen megoldás érdekel.
Olyan kérdésem volna:tud valaki olyan helyet somogyban ahol krómoznak?
Előre is köszönöm.
Üdv
Olyan kérdésem lenne hogy:
Van egy 600 gsx-r em (srad '1998)!Elkezdett csuszni a kuplungom, de 1 ször csa hidegen csuszott és miután bemelegedett már nem!
Mostmár melegen is megcsuszik de csak 6000-től csuzsik meg és ha azt is tul lépen és ugy gyorsitok akkor nem csuszik már!
Olajat cseréltem benne(castrol actevo), lamellákat néztem a fém jo, a kopo sem vészes, de azt lehet cserélni kell!
Ami feszíti a lamellákat azzal lehet a baj, mert ez nem olyan kuplung amiben rugok feszitenek, hanem egy "kerek fém vmi"( nem tudom a nevét) és akuplung kosár mögött van....tehát lehet h azzal van baj, vagy biztos h csak lamella hiba..?
Szabályzótű(súbertű)-re vonatkozóan, azt tudom mondani h tedd középre. Utánna ha lentebb engeded, akkor szegényebb keveréket fog kapni a motorod, minnél lentebb engeded annál szegényebbet. Ha felhuzod a tűt, akkor dúsitasz a keveréken.
Van egy 95-ös évjáratú Suzuki Rf 400-as gépem még nem a változó vezérlésű blokk van benne . A motorja a hasonló évjáratú banditokéval megegyezik . Nos ez a masina olyat csinál , hogy gyorsításnál elég keményen rángat főként 5-6 ezres fordulatszám tartományban . Ha üresben túráztatom akkor is erezhető hogy ebben a tartományban nem simán pörög mintha fulladna amint 6000 fölé ér simán forog szabályzásig . Valakinek van valami ötlete , hogy mi lelhette a paripát ? A karbisort most levettem a héten szépen kitakarítom hátha van benne valami nem oda illő . Azt esetleg tudja-e valaki , hogy a szabályzótűnek melyik rovátkában illik lennie ?
Előre is köszönöm a válaszokat
Üdvözlet mindenkinek
Jozee
Ugye Pécsen lakok ami dimbes-dombos igy feltóltam két utcával feljebb a dombtetőre ! Hát megéreztem ezt a 144 kilós KisBanditot! A tüdőm majd kiköptem a minusz 8 fokba Gyújtás rá be kettőbe szivató ki... semmi... domb közepén pihi aztán szivató nélkül.... nagy durranáson kivül semmi... hazatolás!
Nagyon külső égésű motor akar ez lenni! Egyenlőre semmi ötletem nincs. Lassan nem lesz más mint szerelő létemre szerelőhőz viszem...
De azért köszi
Kérdezd meg itt! 06 96 449130 Győr mellett! Ménfőcsanak! Sáhó műhely!
Örülnék ha valaki mondana rá vmit