Szerintem a karbi, és a csonk lesz a bűnös. Ha megfelelő csonk lesz rajta, és a megfelelő fuvokák lesznek benne, leginkább a főfuvoka az ami fontos jelen esetben, akkor szerintem már jó lesz
ereje megvan csak egyszerűen nem forgo szépen hallani h erőlködik egy idő után.. ha pedig üresbe huzatom neki hallani rajta h változik a fordulat..akadozik meg minden..
aha kösz holnap megmérem az átmérőjét... amúgy a szerviz azt mondtam h akkora fúvókát raktak bele ami alegjobb egygel kissebel nem menne már nagyobbal meg most is füstöl.. de az az érdekes h ez dugózás után jelentkezett csak az uj dugó óta csinálaja, mondjuk volt a légszűrőn egy kis rész is.. falsot szivot és valószinű ugy lett beállitva a karbi.. aztán mikor bevittem szervizbe dugó csere volt meg karbibeállitás fals levő nélkül és azóta van h nem forgo annyit mint előtte..
Attól függ mibe szeretnéd használni, és attol függ mire használod a motort amibe töltöd... de am szerintem egy elég jo olajnak számit, én a 750esembe is ezt rakom és semmi gond nincs vele.
ahogy mondod. Ha alacsony a hőértéke, akkor a saját hőjével begyujtja a keveréket, magyarán leveszed a gyujtást és még mindig jár a motor... ha magas a hőértéke akkor menet közben is beköpi, és onnantol kezdve nem indul azzal a gyertyával
Köszi a választ HitMan.Akkor szerintem csak használat közben fog kiderülni h valóban jó-e.Akkor kárt nem tud tenni.Magyarán ha kicsi a hőértéke magától gyújtja be a keveréket, ha nagy akkor pedig lehet h nem indul, mert nem tud szikrát adni.Valami ilyesmi igaz?
ha jól sejtem, még karburátoros a géped. Szerintem tul sok benzint kap, kevés levegőhöz. Én a helyedben, ugy kezdeném h karbisor szétszed, kipucol. Ellenörizd a fuvoka méreteket is, takaritsd ki az egész karbit, utánna állits be mindent gyári értékre. A másik probléma még lehet a szinkronizálatlanság is.
Érdemes rá nagyobb csonkot tenned, mert igy semmit nem értél el a nagyobb karbival. Mindig a legkisebb áramlási keresztmetszeten fog menni a keverék, ami jelen esetben a kis keresztmetszetű szivocsonk.
ha más a hőértéke akkor okozhat csak gondot, ha alacsony a hőértéke, akkor tulmelegszik a gyertya és kopogásos égés léphet fel, ha tul magas a hőértéke, akkor nem tudja leégetni magáról az anyagot, és a motor beköpi.
a szervizbe se tudták belőni pedig ott votl műszer is...
Szar volt a dugó meg a hajtókar!
Hiányzott a kipufogó!
Első rúgásra indult!