Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nagy valószínűséggel nem ...
gaborg.: dugattyú mérés: mikrométerrel, Felül, középen(csapszegfuratra merőlegesen) és a szoknyán kell megmérni.
henger mérés intóval, 3 helyen méred felső holtpontnál, középen, alsó holtpontnál. ha leméred az értékeket, akkor grafikon szerüen tudod ábrázolni h hol kopott jobban hol kevésbé. értelemszerüen minnél több helyen méred annál pontosabb lesz
Gyűrűk tűrésére, kopására találsz adatot a szervizkönyvében
én 90essel próbáltam még régen de nem ment vele fulladt.. szerviz 110est rakott bele de ezzelsem forog..
majd próbálkozok akkor kissebel...
Hogyan tudom megmerni a henger es a dugo meg gyuruk kopotsagat? Ha hengernek nincs valla, akkor meg lehet hordosra kopva, ez hogyan merheto ki?
hello! ha megfogom a fotengely veget es fel-le tudom mozgatni, ugy, hogy hallom a hangjat, akkor az ugye nem a csapagyak C3-as turese miatt van, hanem azert mert mar ki kell cserelnem?
Az óriási egy 50-esbe nekem a 70-es RX-embe volt 95! ja és azon 21.5-ös karbi volt...
Nézd meg a tanksapkádat szellözik e rendesen!
HONDA CR 125 1995

de szerintem az nem változtat semmin, az adatlapomon van kép róla
Valaki aki tud és már csinált olyan rendszámtartót ami felhajlik és nem valami gagyi bovdenes kérem szóljon de ha csak bovdenes van és az nagyon tuti kérem akkor is előre is köszönöm mindenkinek.
1: karbiban benzinszint nem megfelelő
2: karbiban van valami anyag amit felszív
3: eltömődött a tankszűrő (vagy egyéb beépített) és lassabban folyok a benzin
egy 126ös 4t robogónak(piaggio hexagon) mennyit kellene menni felújítás nélkül?
most 34ezer van benne de nehezen indul max 80 a vége meg nem is megy rendesen
másodikként nincs töltés ...
szerintem a karbiddal vannak gondok tul kevés anyagot kap.azért dadog le mert egy ideig még van brenya az uszoházban és amikor kifogy akkor kezd dadogni,egy ideig megy ugyanazon a sebességen asztán elkezd dadogni nem?
első lépésként vidd el az aksit v mi akumlátoros boltba és kérj rá terheléses vizsgálatot .
Üdvözlet mindenkinek nekem a következő lenne a próblémám: Suzuki Dr 600 típusu motorom van és valamiért mindíg leszívja az akksit . Feltöltöm az akkut beteszem fasza minden világitás visszajelzők stb abban a pillanatban ahogy elindítom rá 5 mp -re leszivja az akkut elhalványodik az üres visszajelzője stb stb nem értem mi lehet a gonnd KÉRLEK TITEKET AKI SEJTENÉ A PROBLÉMA OKÁT KÉREM ÍRJON

KÖSZÖNETTEL Charliee
Sziasztok!
Azért írok, mert van egy 1999-es évjáratú Yamaha TDR 125-ös motorom, és valamiért 80km/h-nál ledadog. Mindegy hogy 3. sebességben van, vagy 6. ban, ahogy eléri a 80-at ledadog. Amikor megvettem a motort, akkor körülbelül 120km/h nál csinálta először, aztán egyik pillanatról a másikra 80-tól gyorsabban nem megy. Ha pl. 70-ről nagyon óvatosan, "lassan" gyorsítok, akkor is ott ledadog. (Úgy csinál (és a hangja is olyan) mint amikor egy négy ütemű motor leszabályoz.) Ha teljes gázt adok ilyenkor, akkor lefullad, olyan mintha nem kapna üzemanyagot, vagy levenném a gyújtást, de ha visszaengedem a gázt, akkor egyből megy a motor. Késöbb rájöttem, hogy ha állóhelyben, üresben nagy gázt húzok, és úgy is hagyom, hogy pörögjön amíg bír, akkor 5-7 másodperc mulva szintén ledadog, fullad, de ha elengedem a gázt akkor szépen megy alapjáraton, és magasabb fordulaton is kis ideig, amíg megint le nem dadog. Elvittem szerelőhöz, ott azt mondták, hogy nincs benne leszabályozás. A szerelő próbálkozott úgy, hogy átkötötte a vezetékeket úgy, hogy mindíg üreset jelezzen a motor, hogy hátha fokozat/sebesség függő, de nem lett jó. Utána lekötötte a km/h spirált, és a fordulatszám mérő spirált, hogy hátha ott van valami műszer, de így sem lett jó. Az összes elektronika csatlakozóját széthúzta, majd összedugta. A karburátor tiszta volt, de új gyertyát, akkumulátort, hajtókart, főtengely csapágyakat kapott. Nem változott semmi. A power szelep rendesen működik, amikor lekötöttem a powert, nyitott, és zárt állapotában is ugyanezt csinálta. Másik kipufogóval is kipróbáltam, hogy hátha az a baja, hogy teli van rakódva, vagy elvan törve benne valami, de sehogy se jó. A motor nagyon könnyen indul, és erő is van benne. A légszűrő is tiszta. Ha van valami ötletetek, hogy mi lehet a baja, akkor kérlek írjatok

A válaszokat előre is köszönöm!
Hello!Lenne egy kérdésem Kawasaki kdx 250-es első fordított teleszkópjába mennyi teleszkóp olaj kell?
Ez bizony víz. Milyen motor ez?
Akinek nem inge.......................
a szereléses dolog ,sajna sokan állnak neki úgy szerelni"én tudom mert álltam már olyan mellett aki hallott róla" szindroma, na olyankor lessz az ,hogy"jobb volt,mit lett de nem biztos ,hogy valaki tud is szerelni ha van papirja róla de az a kevesebbik "kokány"
Összefolyt a hűtővíz és a motorolaj.(talán henferfejes)
VÍZ!
hello srácok
kéne egy kis segítség
olajcsere volt a mocin és ilyen cucc jött le belőle.

A kérdés: Mitől lehet ilyen?
hello sracok
egy kis segitsegre volna szuksegem,van egy k-5 gsxr600-om ha 1200 ala eresztem az alapjaratot minden sarkon leall az alapjarat allandoan variall hajtas kozben rendszeresen visszadurrog a kipufogon minden gazvisszavetelnel,termignoni kipuff van rajta,12000km van benne
ezena a karbin nem lehet csak melléklevgőt állitani az meg csak az alapjárathoz kell...delorto phbg 19