Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello tudna valaki segíteni?Robantott ábbra kéne Yamaha yz 125 1998. Ha valaki tud segíteni akkor vegyen fel MSN-re vagy írjon emailt .
MSN: kopolgyu@vipmail.hu
Email: kopolgyu@vipmail.hu
milyen motor?
karbibeállitásba kéne segitség..
a motorom nem forgoja ki magát rendesen.. próbálkozzak kisseb fúvókával? a másik kérdés : az alapjárata az jó csak ha megy vagy 5 percet akkor elkezd esni a fordulat és lassan leáll.. sztem túl nagy az alapjárai fúvóka..
szerintem meg azért nem forgo a mocim mert sok benzint kap 10 ezer felet üresbe ha huzom ugrál a fordulat
ha tennék bele egy kisseb alapjáratit az befolyjásoná a max forgást? eddig forgott 12ezret rendesen..
Hát, ha azt az imbuszt nem veszed ki, akkor rángathatod évekig...
hát ja,én is elborzadtam,mikor meghallottam a hangját.. .remélem nem okozott kárt benne az elözö tulaj.nem tudsz véletlenül olyan boltot,ahol lehet kapni olyan szerszámot,amivel ki birom szedni a szelepeket?
Az fasza!
1.4 T = 1.4 henger felső holtponton!
köszi,erre gondoltam én is,mert a másik kawámon ami egy 83as KZ750R a T jelre kellett.de biztos akartam lenni benne.amugy az F,és az 1.4 mit jelöl?mert az F jelre volt állitva,és csörgött mint állat.
T mint TOP! Felső holtpontot jelöli!
1.4 T hez!
szewasztok.van valakinek tapasztalata gpz 750 unitrack vezérlésbeállitásában?3 jelölés van a fötengelyen.egy T,egy F, és egy 1.4.melyikhez állitsam a két vezérmütengelyt?
Sziasztok!
van valakinek véleménye, tapasztalata a tábori tuninggal kapcsolatban?
Hogy dolgoznak, drágák-e?
Most januárban viszem a Suzuki RG 125 Gammámat nagygenerálra hozzájuk, mert valszínüleg dugattyú gyűrű törésem van, és nem indul a gépem.
Azt mondták hogy lehet perselyezni kell majd + dugó, gyűrű, ...
Sokba fog ez nekem kerülni?
Köszke mindenkinek.
Boldog új évet kívánok minden motoros társamnak.
Ja meg még annyi, hogy bármilyen lehetséges megoldás érdekel, teljesen szét van szedve a gép, mindenhez hozzáférek.
Elküldtem.....
Djsand@freemail.hu
Hello KertAce!Itt a email-címem akkor küldj létszíves robantott rajzot!
első teló

Ez a robbantott rajz, és ha adsz egy e-mail címet tudok neked küldeni a szétszerelésről rajzokat, igaz nem KDX-é nahem CBR-é de az elv ugyanaz.
Szia, a teló szétszereléséhez szét kell rángatni a két szárat ugyanis a szimering tartja össze. Mi úgy csináltuk hogy az alsó szárát (a vékonyabbikat) befogtuk a satuba és a másikat rángattuk. Érezni fogod ha elkezd szétjönni. Ha már majdnem szétjött finomabban csináld akkor nem esik szét benne minden és vissza tudsz mindent pakolni újra.
De azért szerezz hozzá egy robbantott rajzot, vagy egy ismerőst aki már csinált ilyet....
Sok sikert.
Hello!Segítséget szeretnék kérni.A Kawasaki kdx 250-es motorom első fordított teleszkópjában szeretnék olajat és szimeringet cserélni mert már könnnyedzett a szimeringnél.Naggyából szét is szedtem de egyszerűen nem jön szét a teleszkóp.Azt nem tudom hogy a teleszkóp alján lévő imbusz csavar mit lazít meg mert én kb 2 percig tekertem de semmit nem csinált.Valaki ami csinált ilyent segíthetne.A teleszkóp különben kayaba típusu.Várom a segítséget előre is köszönöm!
Először a legáltalánosabb dolgokat kellene csinálni. Gyertya csere, levegőszűrő, karbi takarítás, és nem utolsó sorban a kipuffot is megnézném, hogy nem az van-e tele.
Köszi szépen!
SEGÍTSETEK!

Figyeljetek, aki ért hozzá: kereklámpás, 125-ös nsr-em van. Azt csinálja a motor, hogy 5ezres fordulatig szépen húz, de utána meghal. Dadog, és hiába adok gázt, nem, vagy csak alig akar feljebb mászni. Tök mindegy, mennyi gázt kap, felet, vagy teljes tekerést. Ha viszont eléri a 7-8 ezres tartományt (gondolom, ott nyit a power), akkor megint szépen húz, mint a kisangyal. De ez a 5-8 ezer kiesik, egyáltalán nem működik, szinte nem is lehet használni, max utazásra.
Van valakinek ötlete, hogy mitől lehet, illetve, hogy mit lehet tenni ellene?
Köszi!
HUba
Ha kisebbet raksz előre jobban gyorsul, viszont kevesebb lesz a végsebessége ÉRTELEMSZERŰEN: ha pedig nagyobbat raksz előre akkor meg rosszabbul gyorsul viszont több lesz a végsebesség. De szerintem ez az 1 fog különbség, mint mondottam nem számít sokat.
Ha hátsót is akarsz változtani akkor fordul a helyzet! Ha nagyobbat raksz hátra jobban gyorsul, viszont kevesebb lesz a végsebessége... stb. stb. Érted.
Motorostársam! Ha nagyobb fogszámú kereket teszel ,akkor nő a végsebesség ( ha a motor elég erős )Viszont lassabban gyorsul .Kíméli a láncot .Ha kisebb a kerék, könnyebb lesz elindulni de a végsebesség kevesebb lesz.Tizenéve jártam egy 4 sebességes simsonnal de meg kell mondjam a 4. sebességnek nem sok értelme volt .Szakadéknak hétszéllel volt hajlandó gyorsulni a 4. sebességben.
Hello! Ha kisebb lesz az áttétel, akkor rosszabbul fog gyorsulni, viszont végsebességre valamit javul. De ez az elöl egy fog nem fog annyit változtatni, hogy nagyon észrevehető legyen.
hello!segitsetek!
Ha nekem az első lánckerekem 12es volt és leakarom cserélni egy 13asra akk az h fog változtatni a teljesitményén?vgay 11es érdemesebb lenne?