Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

havernak vettünk egy xt-t az kb 15 évig kint állt az udvaron
3-4 évet be sem volt indítva
egy ugyanilyen takarítás/csőcsere/gyertyacsere/szelepbeállítás/ol
ajcsere és ketyegett mint a doxa
jó motor bírja az elemeket
ha meg olasz akkor tök mindegy mit csinálsz sosem lesz jó
lehet kapni gumi benzincsöveket 4-5-6-8mm ha vékonyabb kell akkor diesel gépekhez kapni 3-as résolajcsövet
pár száz ft/méter árban vannak érdemes jó minőséget venni mert az sok évig jó lesz
bilincs meg az összenyomós rugós kivitel tökéletes az sem nagy összeg

ezek az átlátszó műanyag cső vackok semmit sem érnek fél év alatt megkeményszik, esetleg ebből van szilikonos kivitel az még 10 év után is rugalmas de magyarországon eddig még nem láttam ilyent
Megteszi szerintem a sima benzin cső is. Elég baj, hogy 4 évig állt, pláne, hogy fagyban sárban esőben. Én nem vettem volna meg. Hiába bejáratós, lehet, hogy kezdhetsz felújítani mindent. Azért legyen hozzá szerencséd. Hátha nincs összerohadva és elöregedve minden.
Helló!

Csak egy gyertyáról van szó. Elöször a 2. hengerben. Most az elsőben.
Köszi de a gyertya az tökéletes. Szinte az egész motor full ujj benne. Talán gyedül a vario az amit nem cseréltek ki. Szikra nagyon szép rajta. Igazából ez egy 96-os ark, de 4 éve tuningolták fel szakszervízben, és azóta ha ment 30 km-t. És ez valóban igaz, a srác nem használta, ismerem jól, kintt állt udvaron fagyban, hóban, esőben, ahogy szedtem szét falevelek potyogtak mindenhonnan :). Szóval még a henger is járatós. :) Ezért szinte tuti hogy valahol elvan valami tömödve, esetleg elcsavargattak rajta valamit, vagy pedig ugye ha jól tudom sok állás után, mivel sose engedték le karbiból a benzint, az elpárolog, és ami hátramarad, az is okozhat dugulást. Tényleg az nem világos, hogy a vákumcső mért járhat állandóan ki a karbiból. Azt tuti ki kell cserélnem, csak hogyan tudok én uj vákumcsövet kreálni? Azt megteszi egy sima benzin cső is?
Ez a gyertya hézag összenyomás minden hengerben megvalósul? Vagy csak egyben? Cseréld meg a gyertyákat és rájöhetsz hogy a gyertya okozza-e. Persze azonnal nem...
Jah és a gyertya többször ki is volt véve közben, és jó volt a hézag.
Helló!

Ismét vagyok, bár ilyen hidegben nem nagyon szerelgettem a motort(Cb400).
De a kompressziót megmértem: mind a 4 hengerben 7.5bar a nyomás.

Illetve azt szeretném kérdezni hogy az egyik hengerben a gyertya hézag mitől nyomódik össze? 100% hogy nem éri el a dugó(alátét rendben). És ezt a hézag összenyomódást úgy értem hogy szeptemberben amikor szereztem a motort, akkor összevolt nyomva a gyertya, beállítottam a hézagot. Közben ugyebár egészen december elejéig jó volt, mert elég sokszor inditva lett. Most dec 5.-én gyertyát kivéve megint össze van nyomódva. A gyertya el lenne öregedve? NGK DR 8 ES gyertyát hol kapni?

Annyira szeretném rendbe hozni hogy eladható legyen a motor.

Köszönöm a segítséget!
Bocs ezt elnéztem. Így már más a helyzet. Én simán keverném.
ez mind a kettő váltóolaj és mind a kettő 10w-30 szintetikus. Akkor?
A saruk tökéletesek és minden csatlakozó széthúzva és kontaksprayzve. Átnéztem mindent előtte. Nem keveset kellett szerelni. Nincs még egy ilyen szerelhetetlen motor. Undorító még egy gyertya csere is. Az asszony meg is kérdeztem, hogy fel akartam vágni az ereimet? Mert szét dörzsöltem a kezemet mire belekapattam.
A váz az jóval egyszerűbb lenne. Végül is lehet nyomok egyet a vázhoz és meglátjuk. Egyébként gondolom tök mindegy hova csak fém legyen és váz?
ha van energiád akkor tegyél mindkét helyre sokkal jobb lesz
esetleg a sarukat cseréld ki a gyárin és forrasztással tedd az újat fel
motorral ilyen tapasztalatom nincs de autóval jártam így hogy a gyári test kevéssé vált
ott húztunk a blokkra és a vázra is, és még az önindító is gyorsabban tekert
Aki otthon van egy kis elektronikában válaszolhatna az alábbi kérdésre:

Van egy 99-es 400-as burgmanom ami különböző fogyasztók ráadásakor leállt. Gyújtás megmaradt, de leállt. Ezt megcsinálta mindenre... index, fénykürt, féklámpa, tompított. Miután átvizsgáltam a teljes elektromos rendszert, megmértem a töltést akksit, rájöttem, hogy a motor testelése a kevés. Ezt onnan szűrtem le, hogy utoljára ellenörzőtt testkábel gyorscsatlakozójának kontaktsprayzése után megszűnt a probléma két három hétre. Most újra előjön, persze jóval ritkábban.
Ezért szeretnék behúzni egy másik testkábelt. Az egyik pont megvan ugye az akku negatív pontja, de a másikat elég ha a legelső vázzal érintkező csavarral rögzítem a vázhoz vagy vigyem hátra és a blokkon testeltessem?
Persze az 1-verzióval hamar végeznék...
Megköszönöm az építő jellegű hozzászólásokat.
Annyit még nézz meg azért, hogy milyen a viszkozitása a váltóolajnak. Ha sokkal sűrűbb mint a motorolajé akkor szerintem felejtsd el. Illetve maradjunk az én véleményemnél én nem keverném.
Szerintem ne keverd a váltóolajat a motorolajjal. Mégha egy másik motorolajat mondtál volna akkor megértem. De váltóolajjal... Mindet el kell használni... Ne viccelj. Még jó nincs egyéb más otthon...
emberek lenne egy kérdésem:
olajcsere lesz a mocin de a Motorex gear oil-ból 1dl -rel kevesebb van gondoltam ráöntök az Ipone Box 2 Syntetic váltóolajból. Szerintetek nem gáz ? Most ne azt a 2600 Ft -os liter árat nézzétek mert van mind2ből és el kell használni.
esetleg egy gyertyacsere is sokszor jól jöhet
láttam olyant ami nagy fordulaton nem üzemelt rendesen
Köszönöm a segítséged. Na akkor igy sorjában nekifogok! mégegyszer köszi!
hali , ha crossmotorba csak gyűrűt cserélek az elég mik a kockázatok ha csak a gyűrűt cserélem és nem komplett dugot?
Milyen a gyujtása? Megszakítós?
Sziasztok, Maak vagyok!
1hete vettem egy CB 500-as Hondát (2000-s gyártású) nem megy az index. Hogy nekeljen szétszednem,teljesen,mivel nemtudom hol vannak a biztik és az indexautómata, töletek kérnék, segítséget.
Előre is köszi, a segítséget!
először is karbit ízekre szedni
ahol állító csavar volt megjegyezni hogy állt (számolni mennyi tekerés mire fullra bent van)
utánna levegővel kifújatni alaposan, karbit fúvókákat mindent
összerakás után bentinszintet ellenőrizni
összes csövet lecserélni, bilincsel rögzíteni
ha vákumos a benzincsap megnézni mekkora vákumnál nyit rendesen (lehet cserés lesz)
ha benzinpumpás megnézni pumpál-e rendesen (ez is lehet cserés)
itt is minden csövet cserélni
tankban szűrőt takarítani, esetleges utólag beépített szűrőt cserélni. itt megjegyeznén a kicsike szűrők gyorsba dugulnak, csere nagyobbra
ekkor 95% hogy némi beállítócsavar tekergetés után jó lesz
most vettem egy 250 etz-t az a probléma vele a vége csak 100 km/h és ott megáll nem pörög tovább pedig kisebb fokozatokba nagyon jól húz mért van ez?
ha valakinek van ötlete írjon?
most vettem egy 250 etz-t az a probléma vele a vége csak 100 km/h és ott megáll nem pörög tovább pedig kisebb fokozatokba nagyon jól húz mért van ez?
ha valakinek van ötlete írjon?