most vettem egy 250 etz-t az a probléma vele a vége csak 100 km/h és ott megáll nem pörög tovább pedig kisebb fokozatokba nagyon jól húz mért van ez?
ha valakinek van ötlete írjon?
Üdvüzlet! Megkérlek , nézd meg a gyertyát, nem porcelán törött-e,tehát a szikra hol ugrik át.Van olyan eset, hogy az reped meg ,az pedig attól is előfordulhat,hogy a gyertya alacsony hőértékű.És a szikra nem az elektródán, hanem a porcelánon húz át.Sötétebb helyen nagyítóval.
az hogy nyirja a gyertyát azt takarja hogy már a 3. garnitura gyertya sort vettem bele de egy pár nap és vehetem bele a másikat.mikor belerakom jó müködik mind az összes henger és pár nap mulva inditanám akkor meg csak 2-3 henger jár.Kiveszem a gyertyákat és csak 2 -3 ad normális szikrát 1 vagy van olyan is hogy 2 nem is ad.de ezt nem egy trafórol csinálja mert felvátva jelenkezik.Tultőltésem nincs rámértem,nem értem mi lehet a baj.Hiba lehetőségeket kérnék,miket elenőrizek le?
Szép reggelt!Remélem a bejglimérgezést már kiheverted,így talán szót tudunk érteni!A benzinpumpa az egy benzinszivattyú.! A szívató az meg egy olyan szerkezet,ami a bovden meghúzására kinyit egy fúvókát és benzinben dús keveréket szívhat a motor.Folyamatosan dús keverékkel járni nem szabad, mert a benzin lemossa az olajfilmet a henger faláról és a nagy fogyasztás mellett még gyors kopást is okoz.A főfúvókád lehet eldugulva,nagy valószínűséggel,mert alapjáratod van, az alapjárati fúvóka jó ,a dúsitó (szivató)fúvóka is jó, mert indítani is tudod de az üzemi (fő) fúvókán nem megy át a benz . mert haladni meg nem tudsz .
Sziasztok!Ért valaki a honda cr250 első telójához?Annyit szeretnék tudni hogy min állithatok a teleszkóp tetején és alján lévő csavarokkal.Milyen olaj való bele?Persze telóolaj de azon belül,és mennyi kell bele.Ha valaki tudja nagyon köszönöm!
Akkor biztos az enyémnek is ez a baja a nagy szelephézag,mert az egyik kerék a gumisnál a másik meg itthon! Szelephézag = 3,6 Km? Nehogy Valaki komolyan vegye!
Sziasztok!
Lenne egy komoly kérdésem.Mit lehet tenni egy lyukas vízhűtővel?Tudtok valahol nógrád megyében vagy esetleg pesten,egy szervízet vagy valakit aki hűtőjavítással foglalkozik?Amúgy egy quad alumínium hűtőjéről lenne szó...
Segítségeteket előre is köszönöm.
Miért fontos állandóan ellenőrizni a szelephézagokat?:
"Mert mint tudjuk, a szelephézag a motorkerékpár első és hátsó kerekében lévő szelepek közötti távolság.
Az ellenőrzésre azért van szükség, mert ha nő a szelephézag akkor az azt jelenti, hogy nyílik a váz, ilyenkor célszerű a vázat szemrevételezéssel ellenőrizni, hogy nem-e repedt el.
Ha a szelephézag csökken akkor nekimentél valaminek...":-):-):-)
Szépen módszeresen elölről.Nem ismerem a motorodat.Kezd el a benzincsaptól alátartasz egy edényt ,hogy a benz. ne a földre csorogjon,és sorban megnézni:ha a vákumcső végét megszivod, a benzincsapból folyni kell az üa.-nak.Benzinpumpáról írsz van rajta? Előfordulhat, hogy a papír benzinszűrő vízzel átnedvesedett utána a benzin nem megy át rajta.Merre laksz, mert amíg ezt leírom,azalatt már megszereltem volna. Írj mire jutottál.
De valósziíű vákumcső! kösziAzért ne mlehet főfúvóka mert ment ez a motor, pár hónaőja beindították és használták 2 hetet folyamatosan. Akkor már tuningos volt. Ha kicsi lenne a főfúvóka akkor sem ment volna nem? Valami a benzinpumpától a karbiig nem okés. Akkor mit tisztitsak elöször? Mivel kezdenétek? Ha nem főfúvóka mi a legvalószínűbb? köszönöm
ha valakinek van ötlete írjon?