Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocsi! szívótorok.
Már elnézést, de nem a vákuumcső esett le a benzincsapról?.T.illik a benzincsap csak akkor engedi át a benzint,ha a zsívótorok megszívja. Ha nem így van akkor meg Te szívsz.
Benzinszintet néztél már?
Szia ! Ez is lehet, de sokkal valószínűbb hogy kevés benzint kap , (nagyobb fő fúvóka esetleg dugulás.) Ha lenne elég benzin, akkor nyitott toroknál nem hörögne le.Esetleg a tűszelepnél van valami amitől kevés benzin megy keresztül.Vagy a benzinszűrőben van kosz.
Helló! köszi a segítséget. Annyival vagyok elörébb, hogy tuti bevolt állítva,és Alapjáratot sikerült rá raknom, és megvan 1 probléma is. Van ami kijön benzinpumpából kék cső, és van a végén valami fém bigyó, az bemegy a karbiba, és nem tudom miért talán rövid vezeték, de mindig kiugrik. És mostmár indul szépen, de 30nál befullad szintén, de legalább ha vissza veszem gázt nem áll le. Szerintem tuti köze van ahhoz, hogy 30nál többet nem akar menni. Tudod mire gondolok ennyiből? és mit jacasolnál mihez kezdjek? levegőt llitsak? köszi a segítséget.
Üdv mindenkinek!
Jön a tél, gondoltam cserélek olajat a gépen.. Nézem a nívópálcát.. hát szerinte nincs benne semmi olaj.
Gyorsan vettem 2litert, leeresztettem a régit (mind a 2dl). Sebaj beleöntöttem 1,7litert, elmentem egy 30kmes kis körre. És láss csodát már 1dl olajjal kevesebbet mutatott.
Visszatöltöttem, és 1nap állás mellett megint kevesebbet mutatott. Egyébként egy olaj/levegőhűtéses 250-es honda xlr-ről van szó. Na ilyenkor mi van vele? Ennyire kopott lenne a motor? Pedig nem igazán veszem észre, hogy füstölne.
Zsolti
A tank is lehet koszos, valószínű nem kap benzint.
Ha nincs hozzá hangolva a hengerhez a karbi max nem megy "úgy"de ha csak szivatóval megy az sok levegö(dugulás ,simmering)
amiket leirtál azokból számora az következik h akitől vetted nem állitotta be a karbit mikor felrakta rá a 70es hengert szeritem.. rákell hangolni a karbit a gépre.. amit szerintem te nem tudsz pontosan megcsinálni vidd el valami szervizbe olcsón megcsinálják neked... ha meg próbálkozni akarsz akkor előbb ird le h mien fúvókák vannak benne akkor lehet h többet mondok majd..
Hali! Tudna valaki esetleg arizonához valami blokkal kapcsolatos rajzot?
Szedd le aszt a karbit, és takaritsad ki rendesen vagy f,tengely simmering
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni karbi beállítással kapcsolatban! Nem értek annyira még hozzá és a közelben nincs senki aki ilyennel foglalkozik. Kérlek benneteket aki tud csak valami tippet legyen szives adjon. Lenne egy Beta Ark típusú tuningolt robogom. Nos van benne egy 70es Malossi öntöttvas henger vadiuj, van benne egy Malossi delta clutch kuplung, Malossi légszűrőszivacs a házban, Malossi ékszíj, valamint a lényeg egy 21-es Dellorto karburátor. Nos most vettem a robogot igy ahogy van, 5 évet állt, és ez tényleg igaz, a hengerben 30 km van. Kitisztitottam a karbit mindent. Az a bajom nagy nehezen sok sok szivatóval beindult, de alapjárat egy deka nem volt. Amint meghuztam gázt be is fulladt. Nos eröltettem hosszu hosszu szivatós próbálkozás után elindult, és mentem is vele vagy 4 km-en kerszetül tartosan max 30/h-val. Ennyit engedett. Amint rárántom gázt nő a fordulat elindul és kész, fullad és akármit csinálok emg is áll. Szivatóval beindul hatalmas nagy forulatszámmal, a motort leszedi a sztenderröl, annyira pörög, de amint visszatolom szivatót lefullad, vagy nagy nehezen pörög a motor, és enged menni kb 20al 30al, de ez a ritkább eset. Tehát összegezve kis fordulaton folyamatos gázrángatásokra megy, de amint nőne a forulat azonnal fullad és le is áll. Ha szivató kint van sikerült vele mennem 70et, de akkor meg brutális ahogy elindul, alig lehet megállítani, és tart max 10 másodpercig megint befullad. Én ara tippelek kevés anyagot kap, tehát 100% hogy valami a karbival van. De mivel próbélkozzak? Több anyagot kapjon? Levegő állító csavar? Sulybertű? Fúvóka? Mi lehetne a gond? Vágom valamenyire a tuningot, de a karbi beállítást semennyire sem sajnos. Nagyon szépen köszönöm előre is segítségeteket! Üdv.: Sanyi
A 80-as évek végén Bp-n állítólag alumínium kanálból is készítettek dugattyút, 250 es Etz-be volt szerencsém ilyet betenni, hogy ez a kanál dolog igaz lehet-e nem tudom , mert az a dugattyú még 6,5 év múlva is működött.lehet,azért adja el mert neki nem jó (téves rendelés )de pl: 1982-ben ennyiért vettem a 125-ös terra kerti traktorba dugót.
Én is ebben bízom, meg ha már japán csak jó lehet?!
Nekem egy kicsit olcsónak tünik de angol csak nem ad el hulladékot?!
Hi,
Tud valaki valamit a TKRJ márkáról?

Erre gondolok konkrétan: XT600 dugószett
Szia. merre laksz?
Sziasztok!
Cagiva Frecciám idomjai néhány helyen repedtek, az lenne a kérdésem, hogy tudtok-e valamilyen technikát amivel össze lehet ragasztani, vagy milyen módszerrel lehet a legcélszeűbben megoldani? Úgy vettem a motort hogy egyik repedésnél belűlről pálkával megolvaszották ez valamennyire tényleg összetartja, ennél jobb megoldást keresek!
Előre is köszi!
Pedig medvebűr még látótávolságban sincs egy deka se !
Az lenne ám a nagy kib.szás mi? meginni elöre
Azt a kérdező sehol nem írta hogy a motor zwei-taktos,akkor meg nem tudom miért kérdi,a 4 hengerfejcsavart előbb le tudta volna venni ,mint a kérdést felteszi.Amúgy meg ne gyere azzal, hogy VIZHÜTÉSES, mert rögtön megiszom az esti sörömet .Most.
Kétüteműben hol a vezérműlánc?
Én akárhogy néztem még nem találtam!
A KDX 250 kétütemű! Zwei takt!
Teljes mértékben IGAZAD van, -0,05mm .Bocs.
"Utána lyukmikróval megméred a henger furatát,és hozzáadsz +0,05mm-t.Na ekkora dugó kell bele!"

Szia!
Ezt nem értem! Én nem vagyok egy motorgenerátor (olyan mélységig nem szereltem még), de hogy lehet nagyobb a dugó, mint a hengerfurat? Nem kisebb kell véletlenül azzal az 5 századdal?
Kedves kawa88 ! Üdvözöllek.Először leveszed a hengerfejet.Majd ha szétszedted a vezérműláncokat,lehúzod a hengert.Utána lyukmikróval megméred a henger furatát,és hozzáadsz +0,05mm-t.Na ekkora dugó kell bele!
UI.a vezérműláncot azelőtt kell szétszedni mielőtt a hengerfejet levennéd.De nem javaslom!Ehhez szakértelem kell.NE TE ÁLLJ NEKI.Egy öreg motoros!